Dat kan. Ik heb het je gisteren ook al uitgelegd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er over klaagt en ik zie het niet.
Oh, meneer hoort iets dat hem niet zint en meteen daalt het niveau.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik ben snel op de teentjes getrapt. Echt, het niveau daalt zienderogen
.
Stop met praten tegen mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Sandman, ik was er gisteren bij, en het viel mij voornamelijk op dat je goede bedoelingen had alleen dat je in je uiting wat onredelijk was naar een aantal users in het algemeen en Sjimz in het bijzonder.
Dat verdient hij niet.²
Nee, je moet gewoon niet zo dom lullen. Je snapt er blijkbaar niets van, iets met klepel en klok...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, meneer hoort iets dat hem niet zint en meteen daalt het niveau.
Ik blijf dus maar bij mijn bewering
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega. Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef RayMania het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar kom hey. We doen allemaal onze best, we willen allemaal een leuk, gezellig VBL met goede discussies, maar hoe de meeste zich de laatste tijd in FB gedragen is behoorlijk jammer. Vind ik dan. Steeds dat persoonlijke, waarom?
Als er kritiek is op iets of iemand van ons, dan horen wij dat liever vandaag dan morgen. Kom dan met specifieke dingen, zodat we weten wat er anders moet. Met "dat heb je zelf wel kunnen zien", kunnen wij weinig.
* BansheeBoy kan dat alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef RayMania het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar kom hey. We doen allemaal onze best, we willen allemaal een leuk, gezellig VBL met goede discussies, maar hoe de meesten zich de laatste tijd in FB gedragen is behoorlijk jammer. Vind ik dan. Steeds dat persoonlijke, waarom?
Als er kritiek is op iets of iemand van ons, dan horen wij dat liever vandaag dan morgen. Kom dan met specifieke dingen, zodat we weten wat er anders moet. Met "dat heb je zelf wel kunnen zien", kunnen wij weinig.
Dat quoten van zichzelf in het Arsenal topic vind ik echt geen probleem hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega. Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?
En nogmaals, ik heb je gisteren toch al verteld wat er scheelde?
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat quoten van zichzelf in het Arsenal topic vind ik echt geen probleem hoor
Hij haalt het onderwerp nog eens aan, wat is daar mis mee.
Volgens mij stoorde het je dat "kneus" werd geëdit door sjimz en heb je sindsdien iets tegen sjimz?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega.
Ik weet precies wat je bedoelt, echt. Maar we hebben het er al twee dagen over en BSB heeft al een grens bereikt dat alles wat nu trollend, irritant of wat dan ook is voor een ban zorgt.quote:Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?
Niet in zoveel woorden.quote:En nogmaals, ik heb je gisteren toch al verteld wat er scheelde?
Al is dat niet zo, die post is echt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?
Reageer dan ook niet oen. Het is hetzelfde verhaal als met Diego, rode lap - stier etc. Ze gaan vanzelf weer een tijdje weg, dat heb je wel vaker met dat soort klonen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet oen. Het is hetzelfde verhaal als met Diego, rode lap - stier etc. Ze gaan vanzelf weer een tijdje weg, dat heb je wel vaker met dat soort klonen.
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar goed, don't feed the troll. Erg cliché maar komt toch weer van pas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.
Och jawel, ik heb het idee dat er iets grondigs mis is met je perceptie ten opzichte van mij. Je moet zaken kunnen scheiden: als je mijn post lees over Toulalan, vertel me dan aub wat hier niet "serieus" aan is? Moet je er van lachen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hi Ray, 2 keer excuses PM-en heeft de kou toch wel uit lucht gehaald? Dat is het mooie van een PM-tje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.
Het hele plaatje was het. Geen zin om dat helemaal op te rakelen, maar het komt neer op verschrikkelijk arrogant, posts die gewoon modonwaardig zijn. En dan ook nog eens om te jennen dat kneus weghalen. Dat was het wel in een notedop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij stoorde het je dat "kneus" werd geëdit door sjimz en heb je sindsdien iets tegen sjimz?
Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!quote:Ik weet precies wat je bedoelt, echt. Maar we hebben het er al twee dagen over en BSB heeft al een grens bereikt dat alles wat nu trollend, irritant of wat dan ook is voor een ban zorgt.
Gelukkig ziet je collega het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is dat niet zo, die post is echt niet verkeerd.
Snap ook niet waarom je dit als voorbeeld aanhaalt.
Nee, ik zal het nooit kunnen bewijzen nee, dus ik hou al wel weer op. Tof dat je ook alleen dat eruit pakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef sjimz het volgende:
Kneus weghalen was niet om te jennen hoor.
Waarom zou ik je willen jennen.
Nee, bij mij heb je het verpest. Veel plezier nog op het forum.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Ray, 2 keer excuses PM-en heeft de kou toch wel uit lucht gehaald? Dat is het mooie van een PM-tje.²
Je gooit olie op het vuur. Gevolg: je maakt hem nog kwader, ik word geband. Jij blij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!
Zeer cliché. Maar het is toch te triest voor woorden om te zien dat deze user al sinds 2001 hier is en nog steeds geen permban heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar goed, don't feed the troll. Erg cliché maar komt toch weer van pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |