Die term gebruik ik ook weleensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
FC Twente #36 - Knokken voor Robbie en Eljero!
Kan iemand wat aan dat joodjes doen? De hele tijd
Ja maar dan bedoel je het, neem ik aan, niet als belediging. Als hij zo graag wilt laten zien hoeveel haat hij richting Ajax fans heeft moet hij naar het hardcore hooligan gastenboek of gaat ie maar naar het lunaticnews forum, daar stikt het van zijn soortquote:
Ah, dat vind ik niet erg hoor. En straks 'boertjes' verbieden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
FC Twente #36 - Knokken voor Robbie en Eljero!
Kan iemand wat aan dat joodjes doen? De hele tijd
Nee hoor, het is de keiharde waarheid/realiteit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
troll
Ja maar dat mag hij niet zeggen, ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee hoor, het is de keiharde waarheid/realiteit.
oaquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar dat mag hij niet zeggen, ik wel.
Here you goquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:55 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb even een vraagje betreffende een topic.
Is er ergens een topic hier in VBL waar je kan posten over de Griekse competitie?
Ben wel benieuwd of dat er is.
Vind het dit keer niet echt een troll.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
troll
Ja, zou kunnen, maar we waren het een tijdje terug al eens dat dat topic helaas niet loopt voor het verzamelen van vragen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef Breach het volgende:
Europa Cups 1-2-3
Dit zou ook in het vraagbaak-topic kunnen.
Je bent nog niet blauwquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Here you go
[Griekenland] Het niet zo heel grote Alfa Ethniki topic.
Kut, waarom schiet RM niet op danquote:
Prosacquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Adothehague het volgende:
Nou Prozak, kom er maar in: Je eerste post in Feedback !
Op wat? Op dat gespam of op de keuze voor Prosac?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
Er zal wel weer gezeik komen, maar het boeit me niet.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Suijk het volgende:
Gooi de Heerenveen topics eens dicht. Voegen niks toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |