abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:37:39 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64608630
Keuzevrijheid van banken, mijn reet. Je hoort het al te vaak de laatste tijd: seksbedrijven, coffeeshops, nu een nieuwe omroep 'met een luchtje'. Is dat de nieuwe moraliteit? Dat banken hele branches niet tot hun clientèle willen rekenen? Het lijkt me toch niet de bedoeling dat banken op de zetel van de politiek gaan zitten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:38:27 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64608652
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:37 schreef Ringo het volgende:
Keuzevrijheid van banken, mijn reet. Je hoort het al te vaak de laatste tijd: seksbedrijven, coffeeshops, nu een nieuwe omroep 'met een luchtje'. Is dat de nieuwe moraliteit? Dat banken hele branches niet tot hun clientèle willen rekenen? Het lijkt me toch niet de bedoeling dat banken op de zetel van de politiek gaan zitten.
blablabla, bedrijf toch zeker zelf weten met wie ze zaken doet, blablabla punt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64608740
PVDA-bank????
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:56:30 #54
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_64608978
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat zou de eigenlijke reden zijn, denk je?
De mogelijkheid dat in de ING geinfiltreerde buitenaardse wezens politieke spanningen hopen te vergroten zodat hun invasiemacht het makkelijker heeft tegen een verdeelde mensheid klinkt mij nog logischer in de oren.

Maar serieus, ik vermoed dat ze niet aan de voorwaarden voldoen voor een speciale gunstige spaarvorm of iets in die geest. Een minimuminleg wat onzeker is voor een startende vereniging, teveel risico op een faillisement of teveel rood staan. Zoiets. Misschien iets in combinatie met kredieten of verzekeringen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_64609082
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:56 schreef Montov het volgende:

Maar serieus, ik vermoed dat ze niet aan de voorwaarden voldoen voor een speciale gunstige spaarvorm of iets in die geest. Een minimuminleg wat onzeker is voor een startende vereniging, teveel risico op een faillisement of teveel rood staan. Zoiets. Misschien iets in combinatie met kredieten of verzekeringen.
Het zou me niet verbazen als het om een simpele betaalrekening gaat eigenlijk. Het gaat om een rekening voor ledenwerving, da's geen spaarrekening.
quote:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)tse_omroep_rekening_

Kaatee: "Voor de ledenwerving van onze omroep hadden we een bankrekeningnummer nodig. Ik stapte naar de ING bank aan het Hereplein in Groningen en had een goed gesprek. Het leek in orde te komen. Maar dat was dus niet zo."

ING weigerde PON een bankrekeningnummer, maar gaf daar geen reden voor.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:12:20 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_64609267
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hij jankt dan ook om de ING, niet de vermeende linkse PO
Die zwamneus van de PON bedoel ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_64609813
Is er een link tussen deze Ronald Katee en ene Marcel Katee, die verdacht werd als financiële man en stroman achter Willem Holleeder?

Dat zou een hoop verklaren.
pi_64609868
Sörensen legt het 'PvdA-bank' wat verder uit...
quote:
Volgens Sörensen heeft ING aan de Groningse medeoprichter Ronald Kaatee gezegd dat de bank imagoschade lijdt als de PON er een rekening zou krijgen. Sörensen vermoedt dat de weigering verband houdt met het volgens hem linkse karakter van de bank. Oud-PvdA-premier Wim Kok en zijn partijgenoot Lodewijk de Waal zijn bij ING commissaris geworden. Sörensen benadrukt dat de PON wel een rekening kreeg bij de Rabobank.

Een woordvoerder van ING laat aan Radio Rijnmond weten dat de bank politiek neutraal is. Hij weigert verder elk commentaar op de kwestie.

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)oep%20van%20Sorensen
pi_64609985
Imagoschade, yeah right .

Dit nieuws doet de ING meer schade.
pi_64610027
Ja een bankier in een Gronings filiaal belt natuurlijk even met Wim Kok als een discutabele uitgerangeerde fortuynist langs komt om een rekening te openen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64610753
Valt me tegen dat de ING het merk 'Nationale Nederlanden' nog niet heeft geschrapt.
Dat kan toch ook echt niet meer .
pi_64610803
Is de ING al overgestapt op Islamitisch bankieren?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:19:25 #63
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64610882
Och gutteput, zie al die fokkertjes eens ageren tegen de ING met hetzelfde intellect als dat van de PO xD
Dasvidanja
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:34:18 #64
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_64611277
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als het om een simpele betaalrekening gaat eigenlijk. Het gaat om een rekening voor ledenwerving, da's geen spaarrekening.
[..]
Klopt. Dan nog is het de vraag of het onderdeel is van een (zakelijk) pakket.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')