blablabla, bedrijf toch zeker zelf weten met wie ze zaken doet, blablabla punt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:37 schreef Ringo het volgende:
Keuzevrijheid van banken, mijn reet. Je hoort het al te vaak de laatste tijd: seksbedrijven, coffeeshops, nu een nieuwe omroep 'met een luchtje'. Is dat de nieuwe moraliteit? Dat banken hele branches niet tot hun clientèle willen rekenen? Het lijkt me toch niet de bedoeling dat banken op de zetel van de politiek gaan zitten.
De mogelijkheid dat in de ING geinfiltreerde buitenaardse wezens politieke spanningen hopen te vergroten zodat hun invasiemacht het makkelijker heeft tegen een verdeelde mensheid klinkt mij nog logischer in de oren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zou de eigenlijke reden zijn, denk je?
Het zou me niet verbazen als het om een simpele betaalrekening gaat eigenlijk. Het gaat om een rekening voor ledenwerving, da's geen spaarrekening.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:56 schreef Montov het volgende:
Maar serieus, ik vermoed dat ze niet aan de voorwaarden voldoen voor een speciale gunstige spaarvorm of iets in die geest. Een minimuminleg wat onzeker is voor een startende vereniging, teveel risico op een faillisement of teveel rood staan. Zoiets. Misschien iets in combinatie met kredieten of verzekeringen.
quote:http://www.dvhn.nl/nieuws(...)tse_omroep_rekening_
Kaatee: "Voor de ledenwerving van onze omroep hadden we een bankrekeningnummer nodig. Ik stapte naar de ING bank aan het Hereplein in Groningen en had een goed gesprek. Het leek in orde te komen. Maar dat was dus niet zo."
ING weigerde PON een bankrekeningnummer, maar gaf daar geen reden voor.
Die zwamneus van de PON bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hij jankt dan ook om de ING, niet de vermeende linkse PO
quote:Volgens Sörensen heeft ING aan de Groningse medeoprichter Ronald Kaatee gezegd dat de bank imagoschade lijdt als de PON er een rekening zou krijgen. Sörensen vermoedt dat de weigering verband houdt met het volgens hem linkse karakter van de bank. Oud-PvdA-premier Wim Kok en zijn partijgenoot Lodewijk de Waal zijn bij ING commissaris geworden. Sörensen benadrukt dat de PON wel een rekening kreeg bij de Rabobank.
Een woordvoerder van ING laat aan Radio Rijnmond weten dat de bank politiek neutraal is. Hij weigert verder elk commentaar op de kwestie.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)oep%20van%20Sorensen
Klopt. Dan nog is het de vraag of het onderdeel is van een (zakelijk) pakket.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het om een simpele betaalrekening gaat eigenlijk. Het gaat om een rekening voor ledenwerving, da's geen spaarrekening.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |