Nope.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Remake het volgende:
[..]
Had je die nieuwe games van demoacount al?

ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.

Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?quote:

Ja ik heb het nu meer even op medium gezet, daarna kan ik het altijd nog op hard halen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etc)
3e playthrough alleen de wrench gebruikt ism plasmidsBeste combi evah

Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectieverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?

Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectiever.
Net ff optimaal gedaan voor HD streaming, zo even kijken of het werkt

Oke.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.
Naja, liep, KUTburen die er achter zijn gekomen dat ik hun internet misbruikte

Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.

Op een mac?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo

Bedankt, ik ga het eens uitzoeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:
http://www.nullriver.com/products/medialink
Het programma heeft een trial-mode, maar werkt gewoon door, alleen na een half uur is browsen wat moeilijker vanwege de afgeschermde folder-namen.
Als je wat avontuurlijker bent in gesteld, kan je kijken naar PMS, (Playstation Media Server).
Zelf heb ik er nog niet mee gestoeid aangezien Medialink voor mij voldoende is.
Het enige waar je mee op moet letten is dat de PS3 nogal kieskeurig is qua ondersteunde formaten. En dan kan PMS handiger zijn aangezien deze incompatible formaten om kan zetten (transcoden). Alleen dat vergt gewoon meer instel en uitzoek werk.
Succes!

PMS valt bij nader inzien qua configuratie wel mee...quote:

hier?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef KraZj het volgende:
Hoe kon je ook alweer zon signature creator krijgen voor je trophies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |