Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaaldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduld
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
20 dolares voor 19 euroWTF, 20 dolares IS 14 euro
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaald
Ik zou dat uiteraard zonder winst doen, barmhartigheidsmens als ikzelfe benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkZij willen ook winst maken, of dacht je dat ze die kaarten uit pure barmhartigheid verkochten
Maar nog steeds kost het dan minimaal het dubbele van wat ik zou betalen als ik share. Het enige voordeel is dat ik dan niet hoef te wachten inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn Playstation 3 heeft geen geluid meer
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die miniquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukken
Geluid via je TVquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die mini![]()
kut wat is er met me 107 cm full hd tv aan de hand
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef RedemptioN het volgende:
origineel in de winkel maar kopen de volgende keer dan?
Precies logitech z5500quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |