Een van me eerste paints .. Geen stiekjes maar blaaspijpjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zegt een elastiekje: Ploink.
Ik snap het niet maar begrijp het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je wat ik echt niet snap?
(Sorry hoor, moet het even kwijt)
Dat ouders hun kind, mét koorts, naar de creche brengen met de reden:
Ja, hij is een beetje ziekjes, maar hij heeft er verder niet veel last van hoor!
Ja, wij zijn gewoon de hele dag thuis te bereiken, mocht het echt niet gaan.
Voor hem is het wel even leuk er uit zijn, en voor ons is het wel even lekker de handen vrij, jullie waren een hele week gesloten.
En dan dat kind, de hele ochtend als hoopje ellende, en dan bellen: Ja het gaat toch niet helemaal lekker, misschien is het beter als u hem komt halen.
Ja, we doen eerst even de boodschappen, en dan komen we er aan!
![]()
![]()
Zo! Dat moest er even uit, nu ben ik weer blij!![]()
![]()
Ja mijn eerste paint was die met dat autootje volgens mij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Een van me eerste paints .. Geen stiekjes maar blaaspijpjes
Zelfde topic tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste paint was die met dat autootje volgens mij!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar begrijp het wel.
Als ik iets niet snap dan begrijp ik het ook niet, maar als iemand iets snapt dat zij niet begrijpt dan heb ik daar wel begrip voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar begrijp het wel.
Thanks !! ik zocht ff maar sjeses waar ik al niet heb gepostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Found it!
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, hartstikke druk geweest, en even lekker tijd voor je zelf! Prima!
Er waren ook zat ouders die vandaag even lekker de stad ingingen en zulks.
Maar niet als je kind ziek is toch?
Ik begrijp het ook wel buufje, maar het was zo mooi taalkundig tegenstrijdigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.![]()
En dan heb ik nog geen werkuren te maken. Je vrije dagen raken gewoon op dan. Dus ik begrijp het wel.
I know, ik quote Liesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel buufje, maar het was zo mooi taalkundig tegenstrijdig
Tuste buuf, slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I know, ik quote Lies![]()
En dan nu slapie slapie
Ben vandaag naar Madagaskar twee geweest met mijn kroost. Een absolute aanrader!!Ik heb me ziek gelachen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan nu slapie slapie
Ben vandaag naar Madagaskar twee geweest met mijn kroost. Een absolute aanrader!!Ik heb me ziek gelachen
Ja ik begrijp het ook wel! Maar het werkt gewoon niet. Zo'n ziek kindje verdient gewoon meer aandacht dan dat je kan geven, want je hebt er samen met je collega nog 13. En dat gaat je dan aan het hart. (Deze ouders hadden zelf vakantie overigens)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.![]()
En dan heb ik nog geen werkuren te maken. Je vrije dagen raken gewoon op dan. Dus ik begrijp het wel.
Ja die vond ik ook briljant, moest ik net ook erg om lachen toen ik keek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind Deze vond ik toch echt wel cool
Slaap lekker Buuf!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan nu slapie slapie
Ow zelf vakantie......quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook wel! Maar het werkt gewoon niet. Zo'n ziek kindje verdient gewoon meer aandacht dan dat je kan geven, want je hebt er samen met je collega nog 13. En dat gaat je dan aan het hart. (Deze ouders hadden zelf vakantie overigens)
We hebben ook een moeder die behoorlijk ziek is, dan heb ik er ook minder moeite mee, als ze hun niet fitte kind brengen.
Alleenstaande ouders, zelfde verhaal. En ik begrijp het ook wel hoor, dat het druk is, een week lang met je kind, ik ben ook blij als ik s'avond de deur daar achter me dicht trek. Dus ik vind het niet in alle gevallen, belachelijk.
Maar in dit geval vond ik het gewoon heel erg zielig voor het kind!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond dit denk ik wel de tofste:
[PAINT] Paint hier uw ludieke acties van laasten nacht
Trema slutjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even horizontaal.
Buona notte e a domani.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die fokke en sukke zijn ook vet !!!!! maar tis een beetje incrowd ..
FOKKE & SUKKE - Paint® only [#2]
Ja grappig wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn tof, ben op de helft, morgen even verder kijken![]()
Slaap lekker Ruud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |