Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelf opgegoogled.
Maar post die Paint nou.

Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!
En de ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.

Ik rook niet, dus vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavond
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets anders dan een ziek ritme, en jij?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".
 Ik word een beetje onzeker van je.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:30 schreef Soury het volgende:

Ja he???quote:

Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haal hem ook nog even uit de orginele post weg!

ohw!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).

Nee mij ook niet zo, maar toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..

Volkomen terecht, haha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".

)
 )

Welke en waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!

Ow heftig, doe nog eens???!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Volkomen terecht, haha!
(sorry Liesje)

Bart hier - stoned.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Maar nee, geen hyveslinkjes meer!

Ok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bart hier - stoned.
Had Peter13.000 goed gezien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |