het is de meest verkochte editie ooitquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hij heeft 'm zelf geschreven."
Ja, SO WHAT? Of is dat uniek tegenwoordig![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik ben de Piles van deze week (want die is nog op vakantie), dus neem ik sowieso de hele uitzending op.quote:
Hij heeft soms leuke nummers , deze vind ik niet bij hem passen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Goed, van zijn muziek zal ik wel nooit fan worden..
Strak planquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Timo20 het volgende:
Zo, en toen werd het tijd om een biertje te pakken en het weekend officieel te openen![]()
En jij bent zijn pr man ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik weet geneens of Sander een nieuwe mix klaar heeft liggen
En de rest van de 24 uur per dag toch ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ben de Piles van deze week (want die is nog op vakantie), dus neem ik sowieso de hele uitzending op.
Ja toch? hij pakt erg lekker beetquote:
Hij gebruikt mooie symboliek in zijn teksten hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
*ril*
"Is that okay with yoooooooooou"
"Is that okay with yoooooooooou"
"Baby, I'm on my waaaaaaaaaaaaaaaaay"
"Baby, I'm on my waaaaaaaaaaaaaaaaay"
Hoe krijgt ie 't verzonnen!![]()
![]()
Baby get higher schiet mij direct te binnen, maar de rest kan mij eigenlijk niet zo heel boeien. Verder wel een leuke gastquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij heeft soms leuke nummers , deze vind ik niet bij hem passen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En jij bent zijn pr man vrouw?
Alleen het einde is zo raar van dit nummerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Baby get higher schiet mij direct te binnen, maar de rest kan mij eigenlijk niet zo heel boeien. Verder wel een leuke gastje.
Dit is niet eens zingen te noemen. Hij moet eigenlijk twee keer zo groot zijn om die tonen fatsoenlijk uit z'n strot te krijgen.quote:
Hoe kon hij dat nou zien , je was zo dik aangekleedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhkheb t niet gevraagd
Toen bij t glazen huis vroeg Giel door de brievenbus of ik zn vriendin was, want dan had ie wel smaak
Subtiele aanpassingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen het einde is zo raar van dit nummer
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Toen bij t glazen huis vroeg Giel door de brievenbus of ik zn vriendin was, want dan had ie wel smaak
Nee, "Beelen I'm on my wayyyyy Beelen I'm on my wayyyyy!"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoor de Beelen versie nu al:" you make me Giel"
ze kraken nooit hun eigen gasten afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En maar hard enthousiast klappen omdat ie anders de volgende keer niet meer komt zo geweldig zingt.
Precies ultieme plaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Dit was gewoon het anthem geweest als Gerard/Michiel in het GH hadden gezeten.
Was het anthem geweest als iedereen behalve Giel er in had gezeten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Dit was gewoon het anthem geweest als Gerard/Michiel in het GH hadden gezeten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]Uhuh he was hitting on you, uhuh!
Eliza je bent toch veel te oud voor Giel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]Uhuh he was hitting on you, uhuh!
Eliza je bent toch veel te oud voor Giel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Dit was gewoon het anthem geweest als Gerard/Michiel Beelen niet in het GH hadden gezeten.
Paul was er weg van en van Sander weet ik het eigenlijk niet. Anyway, jammer dat Fake Blood het niet is geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
Was het anthem geweest als iedereen behalve Giel er in had gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |