H&M, Etos, Phonehouse, ik denk dat de trend van radio-reclames anno 2009 is om een vrouw met een zo lijzig en lispelend mogelijk stemmetje, jou zo infantiel mogelijk aan te sporen om de aanbiedingen te kopen.quote:
Doet hij erg leuk inderdaad. Helaas al een tijdje niet meer gevolgd. Toch maar weer eens tijd voor maken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren dankzij Hans de NRC rocks column van Corton ontdekt![]()
erg tof.
dankzij die column/video`s heb ik al de cd van de Fleet foxes ontdekt en ben sterk aan het overwegen om naar het concert van Eagles of Death Metal te gaan. Heb ze op Pinkpop gemist
kunnnen ze die blonde troel van drnet wel vergeten...wat een kutstemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
H&M, Etos, Phonehouse, ik denk dat de trend van radio-reclames anno 2009 is om een vrouw met een zo lijzig en lispelend mogelijk stemmetje, jou zo infantiel mogelijk aan te sporen om de aanbiedingen te kopen.
Gerardquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef PD2JK het volgende:
Dit topic gaat veel te hard. Een goed teken.
Heeft iemand die John Bakker geluiden?
Die van de H&M is toch; Liesbethquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
H&M, Etos, Phonehouse, ik denk dat de trend van radio-reclames anno 2009 is om een vrouw met een zo lijzig en lispelend mogelijk stemmetje, jou zo infantiel mogelijk aan te sporen om de aanbiedingen te kopen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die van de H&M is toch; Liesbeth
he?quote:
Kans is wel grootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |