Ja, maar dan mag je nog wel 100000 van die punten aanschaffen, er is teveel goede muziekquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef lkb9000 het volgende:
ai dat is klote
Met mn 2100microsoft puntjes gekregen van Gamehubs, ik heb Underoath-reinventing your exit al gedownload. Nog must have DLC?
Ik heb het door jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je nog wel 100000 van die punten aanschaffen, er is teveel goede muziek
Zou dat gewoon doen, Rock Band 2 is veel leuker als je er heel veel nummers in hebt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat ik met een entertainment-bon van 20 euro rockband koop, de nummers 'rip', en dan voor de volle prijs weer inruil bij de Saturn
Klopt, Enter Sandman, Paranoid, Run To The Hills, en Through The Monsoon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel is wel dat iets van 5 nummers niet meegaan met exporterenwaaronder Enter Sandman en Run to the Hills
Die punten heb ik rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou dat gewoon doen, Rock Band 2 is veel leuker als je er heel veel nummers in hebt!
Rock Band 1 nummers in RB2 importeren kost trouwens 400 punten (op de X360), maar dat is het zeker waard
Zeker aangezien je ze maar eenmalig hoeft te exporteren uit RB1, en ze dus waarschijnlijk ook wel weer gaan werken in RB3 (niet dat die al aangekondigd is, maar ik neem aan dat die wel komt).
3 nummers ja, ook meteen 3 erg goede nummers, dat is wel jammerquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel is wel dat iets van 5 nummers niet meegaan met exporterenwaaronder Enter Sandman en Run to the Hills
Maar Timmy & The Lord of the Underworld gelukkig wel
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziekquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, Enter Sandman, Paranoid, Run To The Hills, en Through The Monsoon.
Jammer van Enter Sandman en Paranoid, maar Monsoon kan me gestolen worden, en Run To The Hills was toch maar een matige cover. En daarvan kan je de échte versie gelukkig van downloaden voor Rock Band 2.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:18 schreef lkb9000 het volgende:
Die 20 gratis DLC die je krijgt bij de 360versie van RB2, zijn dat deze 20 nrs?
The 88 - Sons & Daughters
Authority Zero- No Regrets
Between the Buried & Me - Prequel to the Sequel
The Cab - Bounce
The Chevelles - Get It On
The Cocktail Slippers - Give it to Me
Dealership - Database Corrupted
Endeverafter - I Wanna Be Your Man
Ghost Hounds - Ashes to Fire
Hollywood Undead - Young
Kutless - The Feeling
Len Price 3, The - If I Ain't Got You
Lesley Roy - I'm Gone I'm Going
Opiate for the Masses - Burn You Down
Semi-Precious Weapons - Magnetic Baby
Shaimuz - Like a Fool
thenewno2 - Crazy Tuesday
Tickle Me Pink - The Time is Wrong
Underoath - Desperate Times, Desperate Measures
X Japan - I.V.
Ik kon op google alleen dit lijstje vinden maar dat was voor de Wii, zijn de gratis nummers voor de 360 hetzelfde?
Amerikaanse versie die 3 nummers, Europese versie zitten 9 extra nummers in, waaronder Monsoon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziek
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Amerikaanse versie die 3 nummers, Europese versie zitten 9 extra nummers in, waaronder Monsoon.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar Timmy & The Lord of the Underworld gelukkig wel
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziek
maar klopt dit lijstje?:
[..]
Awesomequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.
Endeverafter - I Wanna Be Your Manquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zit er verder nog wat tofs in dat lijstje? Ik ken het allemaal niet.
Tokyo Hotel is ook geen muziek...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk wat pop-achtigs erbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Endeverafter - I Wanna Be Your Man
Is wel een aardig nummertje, beetje te pop misschien. Heb zelf die 20 nummers niet, maar die lijkt me wel leuk op de gitaar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tokyo Hotel is ook geen muziek...
Helaas vindt vond m'n vriendin het wel tof om te spelen. Zat ik lekker te chillen, hoor je "schat ik ga even Rock Band drummen.", krijg je "THROUGH THE MONSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON I'LL FUCK YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON" tegen je trommelvliezen geknald
Gelukkig mist ze de track niet sinds we RB2 in huis hebben gehaald. All thanks to the awesomeness that is No Doubt, Pearl Jam en RHCP.
X Japan zat er toch niet bij? Ik kan me herinneren dat ik die van Marketplace heb geplukt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.
Mijn favorieten daarvan:quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
The Cab - Bounce is volgens mij ook een tof nummer. Zit er verder nog wat tofs in dat lijstje? Ik ken het allemaal niet.
X Japan zat er zeker wel bijquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
X Japan zat er toch niet bij? Ik kan me herinneren dat ik die van Marketplace heb geplukt.
[..]
Mijn favorieten daarvan:
The 88, Between the Buried & Me, Ghost Hounds, Kutless en Semi-Precious Weapons
De rest vind ik niet zo bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |