abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 9 januari 2009 @ 13:39:59 #26
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64849530
Mijn Rock Band 2 drumstel + cymbals zijn verzonden, awesome

Die van deel 1 zijn toch best kut.
.....Kennedy
pi_64878461
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Wessiej het volgende:
Mijn Rock Band 2 drumstel + cymbals zijn verzonden, awesome

Die van deel 1 zijn toch best kut.
Inderdaad...Ben nog steeds aan het wikken en wegen over de ION drumkit....De RB1 drumset is zo lawaaiig en enigszins brak. Ik heb steeds het gevoel hem doormidden te slaan.

Anyways, besloten de DLC van Roy Orbison over te slaan. In de geschiedenis vind ik de jaren '50 and begin jaren '60 al een inktzwarte vlek van modaliteit en leegheid. Dan ga ik ook geen muziek luisteren uit die tijd.
pi_65014109
ben ik de enige of krijgt iedereen de foo fighters bij bijna elke mystery setlist?

Ik vond het een leuk nummer... Hij wordt nu best vervelend
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:33:33 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65102828
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:51:46 #30
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_65117438
quote:
Hij is echt gaaf...Ben er nog steeds niet over uit though.
pi_65225600
Lijst met Star cutoffs:
http://rockband.yajags.com/cutoffs/

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue Thunder op 19-01-2009 22:16:53 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 22:50:42 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65228209
Ik zit met alles op medium Drums op medium is goed te doen, maar met hard raak ik vaak de maat even kwijt en dan duurt het vaak te lang voordat ik het ritme weer te pakken heb en dan vlieg ik er weer direct uit

Gitaar hard lukt me gewoon niet, als ik mijn hand anders neerzet om die vijfde fret te pakken dan ben ik de coordinatie ook helemaal kwijt

Zingen.. tsja...

Maar al met al vermaak ik me er prima mee, ik ben alleen niet zo goed
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_65292197
Drums gaan me nu goed af op Hard, speel al een aantal nummers op Expert. Ben nu aan het oefenen op een aantal drumtechnieken, want zonder de technieken te beheersen is de game niet op moeilijkere niveaus te spelen.

De limieten van het standaard kitje begin je nu toch echt wel te merken, ik ga toch maar de ION drumkit aanschaffen.
pi_65591323
Even wat leven in dit oude topic blazen
Gister Rock Band 2 gekocht met RB1 intrumenten. Drummen is wel moeilijker dan ik dacht
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:09:27 #36
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65593339
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lijst met Star cutoffs:
http://rockband.yajags.com/cutoffs/

Vet handig

Ben nu bezig op RB2, lekker expert op gitaar en tot nog toe geen moeilijkheden, alleen Snow van Red Hot Chilli Peppers kan ik niet

Verder ook weer op drums aan het spelen, nog wel Hard en ook nog wel de makkelijkere liedjes maar dat komt dan allemaal wel
  zondag 8 februari 2009 @ 22:22:22 #37
107531 Dark_Prince
pi_65918512
Hehe, ben nu paar dagen bezig met RB2. Voornamelijk guitar op expert. Heb nu 2,1 mil fans en moet nu al die zieke nummers. Wordt lachen.
pi_65960409
http://www.consoleshop.nl(...)rocker-xbox-360.html

Ik heb hem aangeschaft, lang getwijfeld vanwege de hoge prijs, maar nadat mijn standaard kitje kapot ging toch maar gekocht.

Had ik veel eerder moeten doen. Dit ding is geweldig. Hij herkent keurig het verschil tussen een cymbal en een gewone drum, waardoor je in Freestyle mode ineens een 6 (of 7) piece kit hebt staan, ipv de magere 4 bij het RB kitje. Daarnaast is de rebound geweldig, niet meer hard hoeven meppen, je haalt plots hele snelle stukken.

In het spel is natuurlijk geen ondersheid tussen een cymbal of een tom, dus dan is het wel wennen. Ik faal nummers waar ik ze normaal gesproken haal, dat komt omdat ik neit gewend ben cymbals te gebruiken. Het leukst is natuurlijk om zo 'echt' mogelijk te drummen, dus de cymbals te gebruiken wanneer het in het nummer ook cymbals zijn, en vice versa.

Alles staat wat verder uit elkaar, maar gelukkig is het perfect af te stellen. Alles aan dit ding straalt een stuk meer kwaliteit en stevinheid uit, op dit ding kan je echt tekeer gaan en hij geeft geen kik, registreert je slagen bovendien precies.

En dan te bedenken dat vergeleken met andere electronische setjes dit nog een prul is natuurlijk. Maar goed, ik heb veel plezier in het drummen dat ik hier graag een drum brain op aan zou sluiten om toch eens de overstap naar echte drums te maken.

Als je veel tijd steekt in het drummen in RB2 moet je dit ding echt halen, het wordt een stuk leuker en gegarandeerd dat je ook beter wordt. En ja, hij is duur, maar hij zal dan ook lang meegaan en je kunt de meeste onderdelen gewoon vervangen in een muziekwinkel.
pi_66047636
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Rossdale het volgende:

Ik zie je al helemaal staan Ross.

Anyway, ik vind Rock Band nog steeds leuk .
Krijg je nog extra goodies trouwens, als je bijvoorbeeld heel medium 5 sterren speelt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:54:59 #41
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_66057680
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit met alles op medium Drums op medium is goed te doen, maar met hard raak ik vaak de maat even kwijt en dan duurt het vaak te lang voordat ik het ritme weer te pakken heb en dan vlieg ik er weer direct uit

Gitaar hard lukt me gewoon niet, als ik mijn hand anders neerzet om die vijfde fret te pakken dan ben ik de coordinatie ook helemaal kwijt

Zingen.. tsja...

hier heb je er nog zo'n een, maar dan erger. Ik doe vooral basgitaar op medium, gitaar wil nog niet echt lukken. Maar ik boek tenminste vooruit gang en ook ik doe het voor de lol
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  maandag 16 februari 2009 @ 17:01:06 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_66125220
Weet niet of het al gemeld was , maar bij deze
quote:
GUNS N' ROSES TO RELEASE 'ROCK BAND' GAME:

February 15, 2009

'Chinese Democracy' is to be made available as a download

Guns N' Roses' long awaited comeback album 'Chinese Democracy' is set to be made available on the 'Rock Band' series.

The LP is to be released this Spring as a full record of downloadable content, reports MTV.COM.

"They [MTV Games / Harmonix] felt the record-based on the nature and complexity of the depth of instrumentation-deserved a bit more attention and some more involved elements than they've generally dealt with," Axl Rose said in an interview with Billboard.

"I have no idea what that means but it's my understanding they were very enthusiastic."

His comments come just months after Rose slammed Activision for making his band's song available on 'Guitar Hero'.
Ik ben inmiddels overleden
pi_66126810
hmm, heb het album geluisterd van G 'n R maar ben redelijk zeker dat is niet het hele album ga downloaden voor rb
pi_66127837
Yeah, ik heb Rb1 helemaal uitgespeeld. Green Grass is echt heel erg lastig rond het eind. Ook heb ik vandaag alle nummers van Megadeth en Metallica gedownload en uitgespeeld. Gruwelijk.

RB2 ook de tour uitgespeeld, moet alleen nog de endless setlist2 doen.
pi_66132099
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:14 schreef HenkieVdV het volgende:

RB2 ook de tour uitgespeeld, moet alleen nog de endless setlist2 doen.
Die endless setlist is er zeker 1 die ik niet ga doen :| beetje 7 uur spelen achter elkaar...
pi_66133241
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Die endless setlist is er zeker 1 die ik niet ga doen :| beetje 7 uur spelen achter elkaar...
Je hoeft em niet in een keer hè. Kan ook in meerdere keren.. Toch? Ik heb wel zin om hem in 1x te doen.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:42:45 #47
107531 Dark_Prince
pi_66134202
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Je hoeft em niet in een keer hè. Kan ook in meerdere keren.. Toch? Ik heb wel zin om hem in 1x te doen.
nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.
Op de xbox is er zelfs een Achievement -> Bladder of Steel. Dan moet je dus echt non-stop spelen, als je hem op pauze zet of je batterijen vallen uit kan je de achievement niet halen ^^ Ik moet hem zelf nog doen voor guitar maar vindt het zonde omdat ik 1 nummer niet 5* kan halen dus dan is het een beetje zonde.
pi_66134494
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.
Op de xbox is er zelfs een Achievement -> Bladder of Steel. Dan moet je dus echt non-stop spelen, als je hem op pauze zet of je batterijen vallen uit kan je de achievement niet halen ^^ Ik moet hem zelf nog doen voor guitar maar vindt het zonde omdat ik 1 nummer niet 5* kan halen dus dan is het een beetje zonde.
Owjah oke haalde et door de war met die challenges.
Wordt ff een dagje doorspelen dus.
Welk nummer haal je geen 5*?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:55:00 #49
107531 Dark_Prince
pi_66134872
Visions, op de een of andere manier kan ik geen combo vasthouden (heb wel haast 1600 Note Streak op Panic Attack bv) krijg gewoon pijn in mn handen van dat nummer.

[ Bericht 91% gewijzigd door Dark_Prince op 16-02-2009 21:00:41 ]
pi_66135203
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef Dark_Prince het volgende:
Visions
Whahaha ja wat een teringnummer is dat Heb die vandaag gehaald met 3 sterretjes. Ik vind dat echt geen muziek Kutgeluid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')