Rock Band 2 pakket, die is toch nog niet eens verkrijgbaar in Nederland?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Shadeauw het volgende:
TVP
Iemand een idee waar het Rock Band 2 Band Pakket (dus inclusief alle instr.) het goedkoopste is? (voor de Xbox 360)
Wat bedoel je met gelinked? Dat je DLC kan downloaden? Dat je RB één nummers niet kan overzetten naar RB2?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft hier iemand zijn RB gelinked gekregen? Mij (en nog heel veel anderen) lukt het namelijk niet
Anders prop je er een splitter in , dat werk ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Het gaat misschien wat ver, maar vanwege de mindere kwaliteit van de standaard drumkit overweeg ik sterk het volgende aan te schaffen:
http://www.directsale.nl/(...)uthh2ljtfu8gkmgtmlq3
Bovendien kan je op deze wijze je drumstel opstellen zoals je zelf wenst, en dedicated cymbals zijn echt een must.
Bovendien zijn de cymbals en pedals te vervangen voor ander spul. En last but not least, als je hier een drum brain aanhangt heb je een echte electronische drumkit. OK, het haalt het niet bij de echt goeie producten van Roland en Yamaha enzo, maar het is toch nice, zeker om je drumskills verder op te poetsen.
Als je meer en moelijker gaat drummen merk je gewoon dat de opstelling van de standaard kit alles behalve ideaal is. Ik denk dat het daardoor moeilijker is dan strikt noodzakelijk.
Wat ik niet weet (maar wel vermoed) is of je twee pedals aan kunt sluiten. Dat zou wel geweldig zijn voor sommige nummers
is wellicht handig als je al wat drumervaring hebt denk ik... anders is het best duur...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Het gaat misschien wat ver, maar vanwege de mindere kwaliteit van de standaard drumkit overweeg ik sterk het volgende aan te schaffen:
http://www.directsale.nl/(...)uthh2ljtfu8gkmgtmlq3
Bovendien kan je op deze wijze je drumstel opstellen zoals je zelf wenst, en dedicated cymbals zijn echt een must.
Bovendien zijn de cymbals en pedals te vervangen voor ander spul. En last but not least, als je hier een drum brain aanhangt heb je een echte electronische drumkit. OK, het haalt het niet bij de echt goeie producten van Roland en Yamaha enzo, maar het is toch nice, zeker om je drumskills verder op te poetsen.
Als je meer en moelijker gaat drummen merk je gewoon dat de opstelling van de standaard kit alles behalve ideaal is. Ik denk dat het daardoor moeilijker is dan strikt noodzakelijk.
Wat ik niet weet (maar wel vermoed) is of je twee pedals aan kunt sluiten. Dat zou wel geweldig zijn voor sommige nummers
Het is inmiddels gelukt... Maar of dat nu komt doordat ik een band naam heb genomen wat echt niemand had (2 Meter Ellende) of door mijn email aan Harmonix...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef Blue Thunder het volgende:
deze link link:
http://www.rockband.com/link
Rock Band 2 is gewoon overal te koop in Nederland hoor?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef SweexNL het volgende:
Wanneer komt de Rb2 game nou is uit in nederland? of als ik hem bestel ook op een pal 360 te spelen?
Je kan tig akkoorden spelen op een gitaar...Als het random zou zijn dan is dat niet in 5 knoppen te vangen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:25 schreef Blue Thunder het volgende:
het is alleen de game, de instrumenten niet (toch?)
wat ik overigens wel grappig vind is dat bij sommige nummers je op het einde lekker kan raggenwat daar weer jammer aan is, is dat hij wel een vast riedeltje doet en het dus niet uitmaakt welke knoppen je doet (zoals bijv bij drumstel)
Same problem, die 2de solo van Green grass and High Tides kan ik net niet doorkomen, tot op de dag van vandaag nogsteeds niet gehaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef Jovatov het volgende:
Rock Band speel ik nu redelijk vaak, kan alleen Green Grass and High Tides en Snow niet op expert.
Rock Band 2 binnenkort maar halen, dan eindelijk een beetje een redelijke setlist
(160 liedjes)
Inderdaad...Ben nog steeds aan het wikken en wegen over de ION drumkit....De RB1 drumset is zo lawaaiig en enigszins brak. Ik heb steeds het gevoel hem doormidden te slaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Wessiej het volgende:
Mijn Rock Band 2 drumstel + cymbals zijn verzonden, awesome
Die van deel 1 zijn toch best kut.
Hij is echt gaaf...Ben er nog steeds niet over uit though.quote:
Vet handigquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lijst met Star cutoffs:
http://rockband.yajags.com/cutoffs/
Ik zie je al helemaal staan Ross.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Rossdale het volgende:
Maar al met al vermaak ik me er prima mee, ik ben alleen niet zo goed
hier heb je er nog zo'n een, maar dan erger. Ik doe vooral basgitaar op medium, gitaar wil nog niet echt lukken. Maar ik boek tenminste vooruit gang en ook ik doe het voor de lolquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit met alles op mediumDrums op medium is goed te doen, maar met hard raak ik vaak de maat even kwijt en dan duurt het vaak te lang voordat ik het ritme weer te pakken heb en dan vlieg ik er weer direct uit
Gitaar hard lukt me gewoon niet, als ik mijn hand anders neerzet om die vijfde fret te pakken dan ben ik de coordinatie ook helemaal kwijt
Zingen.. tsja...
Maar al met al vermaak ik me er prima mee, ik ben alleen niet zo goed
quote:GUNS N' ROSES TO RELEASE 'ROCK BAND' GAME:
February 15, 2009
'Chinese Democracy' is to be made available as a download
Guns N' Roses' long awaited comeback album 'Chinese Democracy' is set to be made available on the 'Rock Band' series.
The LP is to be released this Spring as a full record of downloadable content, reports MTV.COM.
"They [MTV Games / Harmonix] felt the record-based on the nature and complexity of the depth of instrumentation-deserved a bit more attention and some more involved elements than they've generally dealt with," Axl Rose said in an interview with Billboard.
"I have no idea what that means but it's my understanding they were very enthusiastic."
His comments come just months after Rose slammed Activision for making his band's song available on 'Guitar Hero'.
Die endless setlist is er zeker 1 die ik niet ga doen :| beetje 7 uur spelen achter elkaar...quote:Op maandag 16 februari 2009 18:14 schreef HenkieVdV het volgende:
RB2 ook de tour uitgespeeld, moet alleen nog de endless setlist2 doen.
Je hoeft em niet in een keer hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Die endless setlist is er zeker 1 die ik niet ga doen :| beetje 7 uur spelen achter elkaar...
nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je hoeft em niet in een keer hè.Kan ook in meerdere keren.. Toch?
Ik heb wel zin om hem in 1x te doen.
Owjah oke haalde et door de war met die challenges.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.
Op de xbox is er zelfs een Achievement -> Bladder of Steel. Dan moet je dus echt non-stop spelen, als je hem op pauze zet of je batterijen vallen uit kan je de achievement niet halen ^^ Ik moet hem zelf nog doen voor guitar maar vindt het zonde omdat ik 1 nummer niet 5* kan halen dus dan is het een beetje zonde.
Whahaha ja wat een teringnummer is datquote:
Je kan hem ook op Hard doen, dan kan je wel overal 5 sterren denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 @ 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.
Op de xbox is er zelfs een Achievement -> Bladder of Steel. Dan moet je dus echt non-stop spelen, als je hem op pauze zet of je batterijen vallen uit kan je de achievement niet halen ^^ Ik moet hem zelf nog doen voor guitar maar vindt het zonde omdat ik 1 nummer niet 5* kan halen dus dan is het een beetje zonde.
Doe je het met een vriend die even goed als je is, om en om een nummerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Dark_Prince het volgende:
nee, je moet alleen 6 en een half uur non stop spelen.
Owh oke dat is wel lachen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Dark_Prince het volgende:
nee, je moet alleen 6 en een half uur non stop spelen.
Niemand die ik ken in de buurt van Schoonhoven speelt Guitar Hero of Rock Band die op Expert speelt, dus zal het wel alleen moeten doen of via xbox live.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je het met een vriend die even goed als je is, om en om een nummer
Als je voor de bladder of steel achievement gaat, zou ik een charge and play kit aanschaffenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh oke dat is wel lachen.![]()
Binnenkort even met 1 a 2 vrienden en alle chill toebehoren bezig gaan dan.
Dat gaat niet met de draadloze gitaren. Als je nog een GH2 gitaar hebt staan, dan gaat het wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als je voor de bladder of steel achievement gaat, zou ik een charge and play kit aanschaffenkan je gewoon door blijven spelen
Ik haat mensen die denken dat ze visions kunnen spelen en dan gigantisch failenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die tijdens het online multiplayeren ermee stoppen he
Raak jij de eerste 10 noten, en zij ''maar'' 9, en dan kappen ze meteen
Gelukkig kan je dan negatieve feedback insturen
Hehe, daar noem je ook een nummer... op medium is ie te doen.. op hard krijg ik het echt niet voor elkaar..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die denken dat ze visions kunnen spelen en dan gigantisch failen
True, ben ik ook maar gaan doen....Is wel erg makkelijk inderdaad. Alleen op Expert gebruik ik geen hyperspeed (omdat het anders wel érg snel gaat) en da's wel ff wennen, gaat toch iets trager.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Als je die moelijke nummers op hard speeld had je allang de makkelijke op expert moeten doen.Gaat een stuk sneller.
Mjah, die sla ik dus ook overquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band Beatles officieel aangekondigd.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-in-september.html
Had liever een andere band gezien, zoals Guns 'N Roses.
Vet!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band Beatles officieel aangekondigd.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-in-september.html
Had liever een andere band gezien, zoals Guns 'N Roses.
oefenenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
Vorige week AC/DC Rock Band gekregen, hoewel de nummers natuurlijk zwaar rocken. Vind ik de aankleding wel heel karig... Geen Angus
vind de stap tussen medium en hard trouwens ook te groot. Medium speelt veel te langzaam en hard kan ik niet omdat ik faal met 5 knoppen...
Ik doe nu ook gewoon hard, maar dan gewoon gitaar. Goede tip om eerst Bas te oefenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
oefenen
Ik had er in den beginne ook veel moeite mee, maar omdat medium gewoon strontvervelend begon te worden, besloten om toch maar eens dedicated op Hard te spelen. Begonnen met oefenen op de bas, om aan het bewegen van je hand te wennen en de koppeling "kleur-vinger" in je hoofd los te krijgen. Halverwege de tweede tier teruggeschakeld naar de 1e tier en gitaar gaan spelen op hard. Tis ff wennen dat je maar 89% haalt ipv de 99-100% die je gewend bent, maar binnen no time sta je op Hard het dak eraf te rocken en te bouncen
Van Rockband heb ik alleen AC/DC. Zal dus wel geen RHCP tegenkomen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja, bas is echt ideaal daarvoor. Tip: gebruik geen Red Hot Chili Peppers-tracks om te oefenen. Flea is ziek in z'n hoofd namelijk
Ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Klopkoek het volgende:
Kun je eigenlijk fatsoenlijk dit spel spelen zonder de drums en microfoon? En met alleen die gitaar?
ehm, nee. Zonder instrumenten kun je niet spelen, want hij registreert de controller als een zanger.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef bluebit het volgende:
met alleen de gitaar kan prima. zonder instrumenten is het spel ook te spelen maar is het toch een heel stuk minder leuk.
ps....yeah: green grass and high tides op medium drums eindelijk gehaald (oefening baart kunst)
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is geweldig om met drie vrienden te rocken op Blackened
ah ja, ik vergis me met guitar hero (xbox 360)...dat kun je wel met alleen een controller spelen (maar is dus niet leuk)quote:Op woensdag 1 april 2009 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ehm, nee. Zonder instrumenten kun je niet spelen, want hij registreert de controller als een zanger.
ja, drummen rocks!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]Ik wil eerst kijken of ik het wat vind. Om nu meteen zo'n hele set binnen te halen vind ik ietwat te gortig.
Waar het me om gaat: als ik singleplayer speel en ik heb niet zo'n drumstel maar wel die Stratocaster, mis ik dan gameplay-elementen?
Ja, ik had het bij iemand gezien en ik had wel door dat de lol ook wel een beetje in dat gitaartje zitquote:Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef bluebit het volgende:
[..]
ah ja, ik vergis me met guitar hero (xbox 360)...dat kun je wel met alleen een controller spelen (maar is dus niet leuk)
Alleen de awesomeness van offline multiplayer.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]Ik wil eerst kijken of ik het wat vind. Om nu meteen zo'n hele set binnen te halen vind ik ietwat te gortig.
Waar het me om gaat: als ik singleplayer speel en ik heb niet zo'n drumstel maar wel die Stratocaster, mis ik dan gameplay-elementen?
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen de awesomeness van offline multiplayer.
Geloof me, het lijkt een hele investering, maar ik heb nu al meer uur in Rock Band zitten dan ik in 80% van m'n gamescollectie heb zitten, dus qua speeluren istie goedkoper dan menig andere game. En zelfs als je hem hebt uitgespeeld blijf je spelen, want je wil je score verbeteren, of je download een paar nieuwe tracks.
ik heb inmiddels de RB1 instrumenten ruim een half jaar in huis en er al flink op lopen raggen en ze zijn allemaal nog heel. Zo shabby zijn ze dus niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.
Die RB1 dingen schijnen nogal shabby te zijn. Dan moet ik even gaan zoeken naar GHIII gitaartjes aangezien die van World Tour niet schijnen te werken op Rock Band. Aan de andere kant heb ik ook weer gehoord dat weliswaar de GH gitaartjes het wel doen, maar de button-layout niet helemaal overeenkomt zoals ze het bij Rock Band in gedachten hebben...
Mmmmm. Lastig.
mijnes van WT doet het anders perfect op Rukband 2.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.
Die RB1 dingen schijnen nogal shabby te zijn. Dan moet ik even gaan zoeken naar GHIII gitaartjes aangezien die van World Tour niet schijnen te werken op Rock Band. Aan de andere kant heb ik ook weer gehoord dat weliswaar de GH gitaartjes het wel doen, maar de button-layout niet helemaal overeenkomt zoals ze het bij Rock Band in gedachten hebben...
Mmmmm. Lastig.
Ik zie dat ik me vergist heb. Het is idd andersom: de gitaren van Rockband doen het niet op WorldTour.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijnes van WT doet het anders perfect op Rukband 2.
en de indeling van de kleuren van de drums van gh en rb zijn verschillendquote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat ik me vergist heb. Het is idd andersom: de gitaren van Rockband doen het niet op WorldTour.
De kit is er nog steeds niet en ik vraag me af of deze er ooit nog gaat komen. Als je wil drummen dan is het kut, wil je voornamelijk gitaar spelen, gebruik dan een willekeurige andere Guitar Hero gitaar. De gitaar van GH2 heeft mijn voorkeur (heb GH2-pack opnieuw gekocht, omdat ik de oude stuk had gespeeld) maar die is wel wired.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef GambitRS het volgende:
Kan ik ergens in europa de Rock Band 2 set al kopen? Ik heb namelijk geen zin om de oude Rock Band 1 set aan te schaffen als de nieuwe versie al bijna een jaar in amerika uit is. En is het anders een optie om de amerikaanse set te kopen, of gaat dat niet werken op een nederlandse xbox 360?
Ik heb ook nog Ion, rubber matje eronder tegen die verschrikkelijke klik en het gedreun. Als ik een echte electronische set heb staan dan moet er toch een kickbox bij kopen, dat komt dan wel. Kan nu nog wel overweg met Ion, maar voor de echte goede technieken is het pedaal eigenlijk net iets te lomp. (Heb ik mij ook maar laten vertellen trouwens, ben zoals je weet geen drummer)quote:Op zondag 24 mei 2009 10:13 schreef Dark_Prince het volgende:
Wat voor pedaal gebruik je? Ik gebruik zelf nog het Ion Pedaal, maar dat weerhoud me er eigenlijk van om wat meer te drummen omdat hij zoveel door dreunt. (oud huis & houten balken = veel herrie beneden)
Veel ruimte heb ik ook niet, dus om zo'n frame te maken met die tennisballen zit er ook niet in
[Multi] Rock Band #1 Band in a Boxquote:Op maandag 25 mei 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet iemand toevallig of en waar ik een Rock Band 2 gitaar zou kunnen kopen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
[Multi] Rock Band #1 Band in a Box
Helemaal nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]Wat heeft dit topic met de zoektocht naar een RB2 gitaar te maken.
Volgens mij niet, ik zoek me het apelazerus. Volgens de Media Markt krijgen ze al 4 maanden lang binnen 2 weken de instrumenten geleverd.quote:Zijn er uberhaupt al wel rb2 instrumentsets te krijgen ergens.
Hij linkt toch naar iemand die nog notabene gisteren zegt dat de kit nergens verkrijgbaar is.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]Wat heeft dit topic met de zoektocht naar een RB2 gitaar te maken.
Zijn er uberhaupt al wel rb2 instrumentsets te krijgen ergens.
De kit is niet hetzelfde als een losse gitaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Hij linkt toch naar iemand die nog notabene gisteren zegt dat de kit nergens verkrijgbaar is.
De kit is vooralsnog alleen verkrijgbaar in de USA.
dus dan denk jij dat die gitaar wel los te krijgen is?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De kit is niet hetzelfde als een losse gitaar.
Kthxbye.
tering, en dan zeggen ze dat ik geen leven heb omdat ik op expert speelquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef Dark_Prince het volgende:
Er zijn een aantal mensen die Gitaar spelen & zingen tegelijk doen.
Maar er is nu ook iemand die de Bass erbij doet o_O
niet een geheel rare gedachte, aangezien de losse Rock Band 2 instrumenten veel interessanter zijn marketingtechnisch gezien dan de complete bundel in deze economische tijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus dan denk jij dat die gitaar wel los te krijgen is?
Bye, don't let the door hit you on your way out!
Die is ook niet van hoge kwaliteit. Het is gewoon plastic. Sla je er een beetje op zoals je op een echt drumstel doet, dan gaat 'ie na verloop van tijd geheid stuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef lovelyrita het volgende:
ik heb GH world tour, maar mijn drumstel was na een paar maanden stuk (hij zat van binnen ook echt vast met tape .... ). Hoe zit het met het Rock Band drumstel? Ik las dat er een Beatlesversie uitkwam in september, en dat lijkt me wel heel erg leuk
ION Drum Kit kopen. Kost een paar centen, maar dan heb je wel een stevig drumstel, die je bovendien als electronisch drumstel kan gebruiken voor als je na Rock Band / Guitar Hero eens echt wil drummen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef lovelyrita het volgende:
ik heb GH world tour, maar mijn drumstel was na een paar maanden stuk (hij zat van binnen ook echt vast met tape .... ). Hoe zit het met het Rock Band drumstel? Ik las dat er een Beatlesversie uitkwam in september, en dat lijkt me wel heel erg leuk
Dat is wel weer een beetje overdreven:quote:
Als mijn Rock Band 2 drums het ooit begeven of er komen nog awesome spellen uit koop ik die wellicht ook welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is wel weer een beetje overdreven:
http://www.consoleshop.nl/product/63655/ion-drum-rocker-xbox-360.html?utm_source=budgetgaming&utm_medium=pricecomparison
http://www.xboxhome.nl/pr(...)-rocker-xbox-360.htm
Maar kom op, zo'n ding heb je toch alleen nodig als je op Expert alle nummers wilt/kan FCen?
Ik denk dat de normale gebruiker beter gewoon een World Tour drum kan kopen, en als hij stuk gaat iets regelen met de winkel, als je nog garantie hebt.
vette shit! weet jij in hoeverre je die kit ook als echt drumstel kunt gebruiken (ik moet me er eens in gaan verdiepen, maar wellicht kun je me al op gang helpen)quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ION Drum Kit kopen. Kost een paar centen, maar dan heb je wel een stevig drumstel, die je bovendien als electronisch drumstel kan gebruiken voor als je na Rock Band / Guitar Hero eens echt wil drummen.
Ik heb hem. Hij is als echte kit te gebruiken, maar dan moet je wel een ander drum brain (drumcomputer) erbij kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef bluebit het volgende:
[..]
vette shit! weet jij in hoeverre je die kit ook als echt drumstel kunt gebruiken (ik moet me er eens in gaan verdiepen, maar wellicht kun je me al op gang helpen)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is als echte kit te gebruiken, maar dan moet je wel een ander drum brain (drumcomputer) erbij kopen.
De kwaliteit van de pads is goed, maar de cymbals zijn slecht. Je zal gauw merken dat de schroeven loskomen in de cymbals, zeker bij zwaar gebruik. Het is dan ook beter om na verloop van tijd de cymbals te vervangen voor 'echte' e-drum cymbals van Roland. Voor een hi-hat is Pintech een hele goede keus.
Ook is de kickdrum lawaaiig. Omega pedal en Destroyer pedal zijn goede alternatieven, speciaal voor rhythmgames (en de ION in het bijzonder). Anders koop je een kickbox met een echt pedaal en een echte trigger, dat werkt ook.
Als je plezier beleeft aan drummen, dan is de ION een goede tussenvorm tussen de game en het echte werk. Ikzelf ben nu bezig de overstap te maken naar een echte e-drumkit van Roland of Yamaha, die zijn ook op de game aan te sluiten.
Let wel dat als je de ION een tijd intensief gebruikt deze ook enorm slijt, dus bereid je erop voor dat je echt andere onderdelen aan moet schaffen die wél jaren mee gaan. Ik kan je wel wat linkjes geven, maar Googlen werkt ook. En de Rock Band forums staan vol met goede tips.
Als je een beetje serieus speelt wel ja. Maar als je serieus speelt op je Rock Band setje dan gaat die nog veel eerder kapot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Dus eigenlijk ben je na verloop van tijd veel meer kwijt van 289 euro?
hoe moet je dit lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Dark_Prince het volgende:
Verwachte tiers op RB.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7x impossible Guitar o_O
Tier = Moeilijkheidsgraad.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Tier = Moeilijkheidsgraad.
Hij loopt van 0 t/m 6
0 = warm up
1 = Apprentice
2 = Solid
3 = Moderate
4 = Challenging
5 = Nightmare
6 = Impossible
Die rode tekens betekenen dus Impossible
Dit is dus het mooie van Rock Band, je ziet precies de moeilijkheidsgraad van alle nummers per instrument
Ik speel nooit op Live eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zit al aan de 187 Downloaded songs oO
Tel daar de 84 van rb2 zelf en 55 van rb1 bij op en je zit aan 326 songs, damn dat zijn er best een hoop lol. Jammer dat als ik op Live gaat spelen er zo weinig zijn met DLC, steeds de nummers van alleen RB2 spelen is ook niet leuk.
quote:
Haha ik zit ook zo aan de 200, maar doe het wel met iemand anders. Dus we mixen songs af en die 'ruilen' we dan met elkaar, scheelt in de kosten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zit al aan de 187 Downloaded songs oO
Tel daar de 84 van rb2 zelf en 55 van rb1 bij op en je zit aan 326 songs, damn dat zijn er best een hoop lol. Jammer dat als ik op Live gaat spelen er zo weinig zijn met DLC, steeds de nummers van alleen RB2 spelen is ook niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |