Nou zeg!quote:
De rest van haar lichaam is ook lekker...quote:
Ik ben niet zo van de nuance. Of lekker of grafkop.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou zeg!
Misschien niet superknap, maar een grafkop?
Ik zou dr doen(al zegt dat misschien niet alles
)
neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
De rest van haar lichaam is ook lekker...
Als je liever een vette zeug hebt niet nee... Maar goed, dat is wat anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Nee, jij hebt een puike snuit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de nuance. Of lekker of grafkop.
Gewoon een leuke normale meid om te zien, dat was ook het leuke aan die foto in de telegraaf. En ze heeft een mooi figuur en grote jetsersquote:
Een normale meid die betaald wordt om de spil te zijn in een viral van de Telegraaf Media Groep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een leuke normale meid om te zien, dat was ook het leuke aan die foto in de telegraaf. En ze heeft een mooi figuur en grote jetsers
Ik blijf dat een lelijk anglicisme vinden toch hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:38 schreef SeLang het volgende:
Nou, aangezien iedereen hier het een lelijke trol vindt en haar niet wil doen, stuur dr maar op dan![]()
Daar wil ik toch eerst wat meer bewijs van zien voordat ik die internetroddels geloofquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een normale meid die betaald wordt om de spil te zijn in een viral van de Telegraaf Media Groep.
Uhm dude, wees toch niet zo naieef.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wil ik toch eerst wat meer bewijs van zien voordat ik die internetroddels geloof
In tegenstelling tot anderen geloof ik nou eenmaal niet elk gerucht op het inetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uhm dude, wees toch niet zo naieef.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je liever een vette zeug hebt niet nee... Maar goed, dat is wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Oja, gelukkig heeft GS nooit geen inkomsten uit virals (stivoro, doritos, landmacht, etc, etc, etc).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen geloof ik nou eenmaal niet elk gerucht op het inet. Het zou best kunnen maar het enige wat ik er tot nut toe van gezien heb is een debiele blog die het over een zweed heeft...
Ja, het kan natuurlijk nooit dat er gewoon een 17-jarig meisje met grote jetsers naar de nieuwjaarsduik gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, gelukkig heeft GS nooit geen inkomsten uit virals (stivoro, doritos, landmacht, etc, etc, etc).
En heel toevallig pakt partner telegraaf groot uit, en op zelfde moment geenstijl, sjonge sjonge denk na
Auw.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een puike snuit.
Wie is er naief, degene die op het bewijs afgaat, of degene die internetroddels geloofd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uhm dude, wees toch niet zo naieef.
Ok hier de feiten:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is er naief, degene die op het bewijs afgaat, of degene die internetroddels geloofd?
Ik kan niet stoppenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef raptorix het volgende:
-Kijk eens naar haar borsten
Het is inderdaad overduidelijk een onvolgroeid meisjequote:
Dat is waar. Als die tetten niet een beetje groeien krijgt ze wel écht last van een minderwaardigheidscomplex! Dat kan niet anders!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is inderdaad overduidelijk een onvolgroeid meisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |