Dat is uiteraard het toppunt van triestheid. Foto's van meiden in bikini's, die toevallig de nieuwjaarsduik doen, helemaal onderzoeken. Tot en met het vinden van de Hyves aan toe. Dat is echt royal sadness.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat je blijkbaar geen nieuwjaarsduik kan nemen zonder dat plotseling heel Nederland weet wie je bent.
Idd laat dat meisje met rustquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat je blijkbaar geen nieuwjaarsduik kan nemen zonder dat plotseling heel Nederland weet wie je bent.
want?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach Herald loopt weer een beetje het moralistje te spelen
dat meen je nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die onderste lijkt bizar veel op mijn ex.Sterker nog, volgens mij is het dr.
EN nu wat scherper.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef fespo het volgende:
[..]
hier neem jij deze![]()
[ afbeelding ]
neem ik deze![]()
[ afbeelding ]
Dat zouden ze zijn als ze níet op dikke tetten zoals die van Luca zouden geilen maar op onontwikkelde meisjes van 8 (oid)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef Slappy het volgende:
[..]
Idd laat dat meisje met rust538 ook weer kansloos bezig hele tjd lopen zeuren of je op cover van hun cd wilt en wat heb je mooie borsten en heb je al een vriendje leken wel stel pedos gingen ze die moeder ook lastig vallen
Die mag er niet aan zitten neequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou niet echt blij zijn als ik haar papa was.
Als je haar vader was dan ben je een fucking held.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou niet echt blij zijn als ik haar papa was.
of op de vriendin van Giel Beelen dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zouden ze zijn als ze níet op dikke tetten zoals die van Luca zouden geilen maar op onontwikkelde meisjes van 8 (oid)
Eigenlijk is iedereen die valt op vrouwen zonder dikke tieten PEDO!11!!111quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:13 schreef Herald het volgende:
[..]
of op de vriendin van Giel Beelen dus
Dat betwijfel ik. Tenslotte lust ze geen worstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef BreakSpear het volgende:
Ze heeft vast een hele gelukkige vriend, lekkere tieten man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |