Dat gaat niet zo snel mag ik hopen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef henkway het volgende:
[..]
en mooi vooruit staan,ze mag ze wel goed ondersteunen anders hangen ze volgend jaar op haar navel
Ik en niet buiten komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doen![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Roux het volgende:
Woow, wat een leuk karakter.
Tsjah dat heeft (in zeldzame gevallen) iedere vrouw met grote memmen wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef rgras het volgende:
Ze ziet er leuk uit, alleen ben ik bang dat haar voorgevel over enkele jaartjes behoorlijk wat lager hangt als ik naar deze foto kijk:
[ afbeelding ]
Ik vind ze voor een 17-jarige nu al extreem laag hangen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah dat heeft (in zeldzame gevallen) iedere vrouw met grote memmen wel.
Ach.. als ze maar niet extreem naar beneden hangen (lees: buikhoogte of nog erger). Dan heb ik er op zich niet zo'n moeite mee. Al moet het natuurlijk wel aantrekkelijk eruit blijven zien.
Ik denk dat als haar borsten niet zo groot waren de aandacht wel mee was gevallenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Thomass het volgende:
Als je erover nadenkt is het echt krankzinnig dat door de plaatsing van een foto een meisje zoveel aandacht krijgt en zelfs op televisie komt. En nee ik ben geen homo, het is gewoon bizar wat de impact is van knap zijn.
Who gives a fuck?! Ik snapdie ophef echt niet. Er zijn wel meer dames met forse tieten. Dat haar uiterlijk dan besproken wordt, dat kan ik nog begrijpen. Dat er zoveel aandacht aan besteed wordt alweer niet. Maar om nu ook nog te gaan klagenover demuts die ze opheeft?! Gaat mij een beetje te ver ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Jammer dat ze met een unox muts op de foto staat want ze is vegetariër.
Dan zet je dat ding toch niet op als je daar zoveel problemen mee hebt doos.
Nee, jij hoort wat ze zegt. Wat je zou moeten horen is:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Jammer dat ze met een unox muts op de foto staat want ze is vegetariër.
Dan zet je dat ding toch niet op als je daar zoveel problemen mee hebt doos.
Hoi tim.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Who gives a fuck?! Ik snapdie ophef echt niet. Er zijn wel meer dames met forse tieten. Dat haar uiterlijk dan besproken wordt, dat kan ik nog begrijpen. Dat er zoveel aandacht aan besteed wordt alweer niet. Maar om nu ook nog te gaan klagenover demuts die ze opheeft?! Gaat mij een beetje te ver dit
verder: MM
Dat bedoelde ze wel ja, maar ze zei in feite dat ze geen ruggengraat heeft want anders had ze dat ding niet opgedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, jij hoort wat ze zegt. Wat je zou moeten horen is:
"Laat ik meteen even duidelijk maken dat ik niet zomaar iemand ben met een enorme boezem, maar dat ik ook een persoon ben die ergens voor staat. In dit geval iemand die vegetarisch is, etc."
Ik dacht dat vrouwen altijd zo goed waren in het doorgronden van dat soort opmerkingen?
Aha... I see where this is going...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat bedoelde ze wel ja, maar ze zei in feite dat ze geen ruggengraat heeft want anders had ze dat ding niet opgedaan.![]()
Bovendien houd ik niet van vrouwen die niet zeggen wat ze bedoelen.
Afgunst over...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Aha... I see where this is going...
Ik zeg: Een beetje gezonde afgunst op z'n tijd is niet erg
Verdomme, ik ben ook te eerlijk voor deze wereld...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |