Welke niet-treinreizigers denk jij dan dat hun fiets op het station zetten? Je zou wel gek zijn toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik helemaal niet. Ik ben het alleen met de NS eens dat hun fietsenstallingen gebruikt/misbruikt worden door mensen die geen treinreizigers zijn. That's all folks.
en zoals ik al aangegeven heb, de sticker-optie zou beter zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welke niet-treinreizigers denk jij dan dat hun fiets op het station zetten? Je zou wel gek zijn toch?
Omwonenden zetten hun fiets wel thuis, hoef je 'm niet bloot te stellen aan die junks. Bovendien moeten die omwonenden dan straks gaan betalen om hun fiets voor hun eigen deur te parkeren?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:05 schreef computergirl het volgende:
Zucht.
Omwonenden? (hier in de wereldstad Amsterdam wonen mensen naast het station)
Luie kut studenten en andere aso's die bij elke lekke band bij de junk een nieuwe fiets kopen.
Lees anders het topic eens door
Wederom kom ik even met tilburg al vorobeeld op de proppen. Daar heeft men het centrum fietsvrij gemaakt en worden fietsen ook redelijk actief geruimd. Maar daarbij heeft men wel verschillende gratis bewaakte ondergrondse stallingen, welke in de weekenden tot 5.00 uur open zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef mcDavid het volgende:
Maar je wilt het nu dus een stap verder trekken en het hele centrum fietsvrij maken? Nee, dat zal mensen motiveren om de auto te laten staan.
Kijk en daar zit 'm nu juist het verschilquote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wederom kom ik even met tilburg al vorobeeld op de proppen. Daar heeft men het centrum fietsvrij gemaakt en worden fietsen ook redelijk actief geruimd. Maar daarbij heeft men wel verschillende gratis bewaakte ondergrondse stallingen, welke in de weekenden tot 5.00 uur open zijn.
Ja gewoon lekker jatten en doorverkopen. Dat is snel money in the pocketquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef Oksel het volgende:
Aventura, daar zijn oplossingen zat voor. Stukje plakband / papier er aan, zit dat er na een week nog op > fiets verwijderen. 2 weken in stalling > verkoop. Easy.
ik ken een aantal mensen die in Utrecht wonen en Amsterdam werken, en daar staat de fiets dus idd buiten werktijden om in de stalling bij het station.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik helemaal niet. Ik ben het alleen met de NS eens dat hun fietsenstallingen gebruikt/misbruikt worden door mensen die geen treinreizigers zijn. That's all folks.
en zoals ik al aangegeven heb, de sticker-optie zou beter zijn.
Met wie was dat interview?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef mcDavid het volgende:
Nu las ik er gisteravond een stukje over in de krant, een interview met iemand van de NS. Die zegt ook dat ze liever niet willen dat het betaald wordt, en eerst alle andere mogelijke oplossingen zullen proberen.
Zo'n vaart zal het dus gelukkig niet lopen.
ff opgezocht, Herman Gelissen (directeur).quote:
Ik werk bij NS, maar er werkt geen persoon die "Iemand van de NS" heet.quote:
Hmm, die naam ken ik ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ff opgezocht, Herman Gelissen (directeur).
Stond in het AD maar kan het op de website helaas niet vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |