Eten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weeg 125 kilo. Ik heb wel wat beters te doen.
Hoe is het met je beneden buurmeisje?quote:
Misschien een keertje afvallen? Dan heb je misschien 10 jaar langer te leven waardoor je meer tijd hebt om je shit te doen. En je hoeft echt geen 10 jaar 24/7 naar de sportschool om een wat fatsoenlijker gewicht te maken.quote:
Weet je hoeveel bodybuilders van 1.95 wegen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Dzy het volgende:
[..]
Misschien een keertje afvallen? Dan heb je misschien 10 jaar langer te leven waardoor je meer tijd hebt om je shit te doen. En je hoeft echt geen 10 jaar 24/7 naar de sportschool om een wat fatsoenlijker gewicht te maken.
Ik ben in mijn leven een gemiddelde bodybuilder afgevallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Dzy het volgende:
[..]
Misschien een keertje afvallen? Dan heb je misschien 10 jaar langer te leven waardoor je meer tijd hebt om je shit te doen. En je hoeft echt geen 10 jaar 24/7 naar de sportschool om een wat fatsoenlijker gewicht te maken.
Ja, weet je hoe vaak die pushups kunnen doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bodybuilders van 1.95 wegen?
Waarschijnlijk vaker dan ons, aangezien de hele dag de tijd hebben. Gok maar op zo'n 5 keer per dag vaker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe vaak die pushups kunnen doen?
Zo heej, beetje aangebrand? Ik reageer ook eens hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Daar kan ik er wel 100 op, okay?
Gast, wat wil je nou horen??.
Pure lasterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef LasTeR het volgende:
Zo heej, beetje aangebrand? Ik reageer ook eens hoor...
Wauw, ik moet misschien wel langer lachen dan de duur van het constructeren van je nieuwe toilet.quote:
Als je echt 100 push-ups wil halen raad ik je deze site aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
En da's ¨ubertriest natuurlijk, daarom te zamen met mijn goede voornemens wil ik er over 2 maanden honderd achter elkaar willen doen.
Als je niet weet wat een push up is: klikkerdeklik. Alleen hoef je de vraag eigenlijk niet eens te beantwoorden.
Is wel iets om collectief met FOK!kers aan de 100 pushups te komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je echt 100 push-ups wil halen raad ik je deze site aan.
ga het niet proberen maar ben al blij als ik de 20 nog haalquote:
Ik heb het probleem dat ik met rechts meer kracht heb dan met links, waardoor ik constant scheef opdruk en ik omval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Dzy het volgende:
Zijn die mensen die 0 of 2 kunnen opdrukken serieus? Dan moet je wel echt de hele dag niks doen, zelfs als je er bijna niks aan doet zit je met gemak over de 15. Ik zit ergens op de 30 ofzo.
Dan moet je ook eens met je andere hand rukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik met rechts meer kracht heb dan met links, waardoor ik constant scheef opdruk en ik omval.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik met rechts meer kracht heb dan met links, waardoor ik constant scheef opdruk en ik omval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |