2-0 achter, pfieuw...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je wint in dat geval! Iemand moet die koei toch winnen.
Volgens alltid kom je in VI.157 en ik in VI.221.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om met een Fok!ker in de league te komen
alltid is pas (redelijk) in orde na de laatste wedstrijd van het seizoen, dus we wachten het rustig afquote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Volgens alltid kom je in VI.157 en ik in VI.221.
3-1 voor inmiddels, Real were given a penalty in the 61:th minute - neatly put away by Tom Jansson. 3 - 1 for the home side. That made three goals for Tom Jansson and he was marked down for the hat trick.
Is al eens geweest Foetre zat bij Bonobo11 in de poule. Bonobo is er uit gedegradeerd waarschijnlijk omdat ze 5 seizoenen achter elkaar de zelfde kampioen hadden die zn pd duel niet wist te winnenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Pas na de laatste wedstrijd van het seizoen heb je daarvan betrouwbare info op alltid, dat verandert nu nog elke week!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Volgens alltid kom je in VI.157 en ik in VI.221.
3-1 voor inmiddels, Real were given a penalty in the 61:th minute - neatly put away by Tom Jansson. 3 - 1 for the home side. That made three goals for Tom Jansson and he was marked down for the hat trick.
He wat jammer!quote:
Dat is altijd wel een paar keer per seizoen. Iedereen heeft dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
De ME is vaak een lul geweest bij mij dit seizoen. Ik onterecht verloren van de nummer twee. De nummer twee onterecht gewonnen van de nummer één en mijn wedstrijd vandaag had ik mijns insziens ook meer kans, zij het minder overduidelijk dan de andere twee voorbeelden.
maar ja, volgend seizoen met een slechte degradant wellicht kampioen.
Korte passen trainen in t tussen seizoenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zit overigens nog duidelijk in een opbouw-fase met mn team. Eind vorig seizoen een heel nieuw team gekocht, met allemaal hele jonge trainees. Heb toen eerst een poosje passen getraind, vervolgens verdedigen. Wellicht binnenkort weer wat passen, of misschien positiespel
Zeg ik ergens dat het definitief is?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pas na de laatste wedstrijd van het seizoen heb je daarvan betrouwbare info op alltid, dat verandert nu nog elke week!
je bent welkomquote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
DEL_Ruudt (152010)quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het definitief is?
Ik speel bovendien al sinds 2002 ofzo HT, dus hang potverdeuri niet de wijsneus uit tegen mij.
Gefeliciteerd! Het lijkt er op dat ik 3e ga wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
5 - 0 gewonnen van de nr.2.. Ik sta nu zelf 2de.. met 2 punten voor op de nr.3 en 3 punten voor op de nr.4.. Het lijkt erop dat ik 2de zal worden..
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik speel bovendien al sinds 2002 ofzo HT, dus hang potverdeuri niet de wijsneus uit tegen mij.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook welquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach het maakt het spelletje wel leuker als je bij iemand in de competitie zit die je 'kent'..
Idd!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach het maakt het spelletje wel leuker als je bij iemand in de competitie zit die je 'kent'..
Hoe doe je dat? Falliet gaan oid of had je toen t idiote idee om te stoppen??quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef Ruudt het volgende:
Hé dit is m'n 2e team (sinds 2004) en heb al VI gespeeld en de 9e ronde van de beker gehaald.
Die resultaten heb ik met m'n huidige team behaald hè..quote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Falliet gaan oid of had je toen t idiote idee om te stoppen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |