Daar kies je dan allebei voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als je dan gaat afspreken dat je alleen met elkaar sex hebt dan kan je net zo goed kijken of er niet ook een relatie inzit ofzo.
lijkt me nou niks als ik een sb/ fb zou hebben en ik zou niet meer met een ander 'mogen'
voel ik me toch in een soort van relatie gestopt ofzo.
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of 1 vaste
Werkt voor mij het beste
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatje
al snel willen ze meer (relatie) komen die gevoelens om de hoek en krijg ik stapels smsjes en mailtjes en telefoontjes enzo en dan begin ik dus te stijgeren. want DAT hadden we niet afgesproken.
En moet ik weer een hartje breken.
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehad
(wat de gevoelens betreft)
Doe maar niet, dan krijg je ook weer zo'n naamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er gewoon niet aan denken, zoals Cue al zegt, om er meerdere op na te houden. Dat iemand anders dat wel wilt, prima. Daar heb ik dan weer een bepaalde mening over
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet te gemakkelijk overkomen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil mijn sexmaatje worden???
daarom zei ik, je moet wel open en eerlijk blijven naar elkaar toe. zodra er gevoelens om de hoek komen spelen bij een FB, dan moet je ermee stoppen, want dan wordt het onplezierig en kan je de ander kwetsen. Dat is niet tof. Ik merk juist, doordat je geen relatie verwachtingen hebt van elkaar, het veel gemoedelijker, geiler en ook wel opener is. Er hangt minder vanaf zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je op een gegeven moment gevoelens krijgt voor iemand? Of dat je het vervelend vindt dat die ander ook gewoon met anderen sext?
mee-eten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat doe ik tijdens jullie etentje?
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Haha, ik deel de vooroordelen met jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatja ik weet het.. vooroordelen enzo
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik deel de vooroordelen met je![]()
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zaptequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ben meer een alles of niets tiepje denk ik
of alle verplichtingen of geheel geen
dan bel ik een andere op hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik een FB tamelijk plat klinken, alsof het echt alleen maar om de sex gaat. De deurbel gaat, hup deur open, broek uit en neuken maar...
Hoi jij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zapte
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?
Oew, een lelijke oude bak had ik dan weer in de fik gestoken, die doet de naam geen eer meer aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want het was een lelijke oude bak![]()
Die hoef ik niet; jeweettoch!
Alleen op bepaalde momenten is er één op afstand lastig he...?
Ben blij om te weten dat ik niet de enige ben met die vooroordelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Gezellig
edit:
Kerel aan de lijn: Ja maar ik wil Neeuken...
Meisje: ja maar dat kan niet
Kerel aan de lijn: Dan bel ik (naam) wel.. doeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |