Een paar weken terug al hebben wat vrienden en ik afgesproken dat we deze zaterdag een dagje Amsterdam zouden doen, gezellig je weet het wel. We hebben elkaar al een tijdje niet gesproken en het er dus niet over gehad, ik had het in m’n mobiel staan. Ik was het dus helemaal vergeten, het stond ook niet in de agenda van m’n telefoon. Nu belde ik vanochtend m’n baas, afgesproken dus dat ik morgen ga werken omdat zijn vrouw ziek is en hij anders alleen in de zaak staat. Ik had er totaal niet bij nagedacht dat ik naar Amsterdam zou gaan…..tot ik bovenkwam en een sms van 1 van m’n vrienden zag. Ik heb uiteindelijk mijn baas afgebeld, maar toch zit het me niet helemaal lekker. Ik wil werken, maar ik wil ook ontzettend graag naar Amsterdam en ik heb het bovendien afgesproken. Afpsraak is afpsraak bij mij, jammer alleen als je 2 afspraken hebt waar je er maar 1 van kan doen, vooral omdat het m’n eigen stomme fout is

Ik heb toch het idee dat ik het goed heb aangepakt. Wat vinden jullie ervan

?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.