Staat erbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Mijn community profiel: http://community.guitarhero.com/accounts/794997
Hardware beter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, GH:World Tour, of Rock Band 2. Ik weet dat de hardware van GH:WT beter is, maar de tracklist van Rock Band is weer beter dan GH... Moelijke keuze...Iemand die me kan helpen?
even voor de zekerheid dit quoten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Misanthropist het volgende:
Zijn de GH-gitaren trouwens compatible met RB (op de PS3)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |