abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64582131
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef Re het volgende:

[..]

nee, het vriendengroepje was verdeeld over de 2 perrons...
De vrienden kwamen allemaal uit oegstgeest, dus ze stonden op hetzelfde perron.

En zelfs al zouden het vrienden zijn, dan is het erg onlogisch dat 2 intelligente jongens roekeloos en blind het spoor oversteken om hun vrienden te helpen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64582135
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk ook wel dat de politie je hier op wijst als je daar helemaal in de war zit.
Heb toch maar even gebeld, en ik word nu teruggebeld binnenkort door de leider van het onderzoek.

Die jongens gingen niet onbekenden helkpen hoor, ik werd geslagen en ze wilden mij toen gaan helpen. Daarom renden ze het spoor op.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:25:18 #178
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64582161
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:22 schreef capricia het volgende:

Dat jij en anderen slachtoffer waren van een vechtpartij, daar zul je zelf aangifte voor moeten doen. Denk ik zo. Dat is gewoon een andere zaak.

Dat hoeft niet per se hoor. Bij een moord doet ook niemand aangifte
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:25:19 #179
236264 crew  capricia
pi_64582163
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef Zapato het volgende:

[..]

Heb toch maar even gebeld, en ik word nu teruggebeld binnenkort door de leider van het onderzoek.

Die jongens gingen niet onbekenden helkpen hoor, ik werd geslagen en ze wilden mij toen gaan helpen. Daarom renden ze het spoor op.
En die jongen die met die steen bewerkt werd, ken jij die ook?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64582177
quote:

[..]

Wat zit je allemaal onzin te praten man, als jij er echt een onderdeel was geweest van dat proces, dan had de politie jou echt een aangifte laten doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:25:49 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64582178
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De vrienden kwamen allemaal uit oegstgeest, dus ze stonden op hetzelfde perron.

En zelfs al zouden het vrienden zijn, dan is het erg onlogisch dat 2 intelligente jongens roekeloos en blind het spoor oversteken om hun vrienden te helpen.
quote:

[..]

nuff said... of hoort hij ook in het "complot"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:26:55 #182
236264 crew  capricia
pi_64582215
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se hoor. Bij een moord doet ook niemand aangifte
Correct.
De politie doet altijd onderzoek als iemand onder 'verdachte' omstandigheden om het leven gekomen is.
Dat die jongen onder de trein gelopen is omdat hij aan de overkant wat zag gebeuren, is een ander onderzoek dan die vechtpartij.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64582231
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

nuff said... of hoort hij ook in het "complot"
Voor de zoveelste keer als die gozer hier de waarheid spreekt, dan betekent het dus dat de politie bewust de zaak loopt te frusteren/downplayen door hem geen aangifte te laten doen.
En dat geval zou veel erger zijn dan wanneer die jongen hier een beetje loopt te liegen op het forum.
pi_64582238
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Open er dan nu een topic over.
Ik zie er geen discussie in.

In tegenstelling tot deze zaak (de overleden jongen in Rotterdam-Alexander dus) horen we bij 95 procent van de delicten weinig tot niks over achtergrond of oorzaak. Meestal omdat het niet of onvoldoende bekend is op het moment dat het in het nieuws is. Op het moment dat er uit politie-onderzoek wel iets duidelijk wordt, is het voor de media meestal niet meer interessant. Nahja, tenzij er Marokkanen bij betrokken zijn, ik heb eerder de indruk dat we bij die delicten juist veel meer horen over achtergronden dan dat het een doofpot in gaat.
pi_64582254
quote:

[..]

Gelukkig, dan weet je het dan in ieder geval zeker.
Ik wil je trouwens bij deze heel veel sterkte wensen want het lijkt me erg kut wat je hebt meegemaakt.
pi_64582271
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Ik zie er geen discussie in.
Gast die zaak van die vrouw is onopgelost, tuurlijk zit daar wel een discussie in.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:28:25 #187
236264 crew  capricia
pi_64582272
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer als die gozer hier de waarheid spreekt, dan betekent het dus dat de politie bewust de zaak loopt te frusteren/downplayen door hem geen aangifte te laten doen.

En waar haal jij dat nou weer vandaan? Dat hij geen aangifte zou kunnen doen?
Hij moet het alleen zelf even doen, thats all...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64582283
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef capricia het volgende:

[..]

En die jongen die met die steen bewerkt werd, ken jij die ook?
Ik kende iedereen vrij goed, behalve Bas eigenlijk. De met de steen bewerkte vriend van me is ook gewoon gehoord, hoe ontzettend hard hij ook naar de klote was en moet toch íets mee gebeuren. Dat kan gewoon niet anders toch?

Ze kunnen toch niet niemadn vervolgen? er is ook een deel van die groep opgepakt, die hebbenw e nog gezien op het bureau. Zij moeten tch in ieder geval voor de rechter komen ofzo, ga t allemaal goed vrgaen als die onderzoeksleider me terugbelt.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:29:04 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64582290
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dat geval zou veel erger zijn dan wanneer die jongen hier een beetje loopt te liegen op het forum.
het is al goed jongen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64582316
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

En waar haal jij dat nou weer vandaan? Dat hij geen aangifte zou kunnen doen?
Hij moet het alleen zelf even doen, thats all...
Bij zo'n extreem incident heb je niet veel keus in zo'n situatie, want dan word je meteen gedwongen tot aangifte/verklaring doen.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:30:16 #191
236264 crew  capricia
pi_64582323
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ik kende iedereen vrij goed, behalve Bas eigenlijk. De met de steen bewerkte vriend van me is ook gewoon gehoord, hoe ontzettend hard hij ook naar de klote was en moet toch íets mee gebeuren. Dat kan gewoon niet anders toch?

Ze kunnen toch niet niemadn vervolgen? er is ook een deel van die groep opgepakt, die hebbenw e nog gezien op het bureau. Zij moeten tch in ieder geval voor de rechter komen ofzo, ga t allemaal goed vrgaen als ik de onderzoeksleider heb gebeld.
Die jongen hoefde niet naar het ziekenhuis?

Ik heb geen idee wat die opgepakte jongens verklaard hebben...misschien zijn zij ook gewoon voor verhoor meegenomen net als jullie?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64582334
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niet niemadn vervolgen? er is ook een deel van die groep opgepakt, die hebbenw e nog gezien op het bureau. Zij moeten tch in ieder geval voor de rechter komen ofzo, ga t allemaal goed vrgaen als ik de onderzoeksleider heb gebeld.
Als ze het op een ongeluk houden staan ze na hun voorarrest weer buiten, vrij snel dus.
pi_64582363
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bij zo'n extreem incident heb je niet veel keus in zo'n situatie, want dan word je meteen gedwongen tot aangifte/verklaring doen.
Dacht ik ook.
Mijn vriend moest ook een keer VERPLICHT aangifte doen en daar werd hij door de politie op gewezen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:31:26 #194
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64582366
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Correct.
De politie doet altijd onderzoek als iemand onder 'verdachte' omstandigheden om het leven gekomen is.
Dat die jongen onder de trein gelopen is omdat hij aan de overkant wat zag gebeuren, is een ander onderzoek dan die vechtpartij.
Het is niet zo'n boeiende discussie verder, maar het is dus niet zo dat een aparte aangifte nog vereist is voordat een onderzoek gestart kan worden naar deze specifieke zaak. Maar goed, altijd handig om even te bellen natuurlijk.
pi_64582370
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Die jongen hoefde niet naar het ziekenhuis?

Ik heb geen idee wat die opgepakte jongens verklaard hebben...misschien zijn zij ook gewoon voor verhoor meegenomen net als jullie?
Nee, hij heeft wel en opgezwolen gezicht en een bloedneus enzo, maaer gelukkig niks ernstigs.

Die jongens waren soweiso onderdeelvan de vechtende 'aanvallers' zeg maar, er werden er een aantal herkend.
pi_64582417
De politie doet alleen soms gekke dingen die geheel afwijken van de procedures wanneer je bijvoorbeeld aangifte wilt doen tegen een politie-agent of wanneer de politie gedwongen wordt door de politiek tot downplayen.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:32:35 #197
236264 crew  capricia
pi_64582424
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ik van hem begrijp is dat hij gehoord is als getuige in een zaak waarbij iemand onder de trein gelopen is. Dat blijkt een tragisch ongeval te zijn.
Is iets anders dan dat hij zelf klappen gehad heeft...kunnen zelfs andere Marokkanen bij betrokken geweest zijn, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64582459
Het gebeurde toch op nieuwjaarsdag om zeven uur in de ochtend? Laten we er vanuit gaan dat de slachtoffers waarschijnlijk al niet in een al te nuchtere toestand waren. Ze zouden niet de eersten zijn die op een rare manier om het leven komen.
pi_64582488
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat ik van hem begrijp is dat hij gehoord is als getuige in een zaak waarbij iemand onder de trein gelopen is. Dat blijkt een tragisch ongeval te zijn.
Is iets anders dan dat hij zelf klappen gehad heeft...kunnen zelfs andere Marokkanen bij betrokken geweest zijn, toch?
Hij is gehoord als getuige, hij vertelt in zijn verklaring dat hij een paar goede beste kletsers voor zijn harses heeft gekregen, dan wordt er meteen daarna in een normale situatie een aangifte achter aan gedaan.

Waarom is het deze keer in deze situatie anders gegaan?
pi_64582489
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Mijn vriend was ook een keer gehoord als getuige maar werd er dus wel op gezewezen dat hij aangifte moest doen.
Vandaar dat ik dacht dat dit gelijk gebeurde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')