De aanleiding was ws wel dat groepje Marokkanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef capricia het volgende:
Al met al zijn de betreffende 2 jongens dus niet door een stelletje Marokkanen het spoor opgeduwd, of opgejaagd.
Zover is wel duidelijk.
Ze zjin uit eigen beweging het spoor opgegaan.
Niet echt. Dit had heel simpel voorkomen kunnen worden, als die jongeren niet elke keer weer zo nodig ruzie moeten zoeken.quote:
Klopt, geheel vrijwillig. Ze wilden de goudeerlijke knapen die onze perrons wilden vrijwaren van Bulgaarse gelukszoekers trakteren op een warme kop soep en toen zagen ze helaas een Intercity over het hoofd. Stom!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef capricia het volgende:
Al met al zijn de betreffende 2 jongens dus niet door een stelletje Marokkanen het spoor opgeduwd, of opgejaagd.
Zover is wel duidelijk.
Ze zjin uit eigen beweging het spoor opgegaan.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar de uiteindelijke oorzaak is dus dat groepje marokkanen ...
Dan kan het nog wel een tragisch ongeval zijn toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet echt. Dit had heel simpel voorkomen kunnen worden, als die jongeren niet elke keer weer zo nodig ruzie moeten zoeken.
Jij bent gewoon een domme, kortzichtige, geitenwollensokken Friesk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Je gaat ook niet over de snelweg lopen, ook niet in een context. Is altijd gevaarlijk, is ook verboden. NIet doen en ook een beetje eigen schuld........
Ik vind de OP prima zo, want er wordt veel te geheimzinnig over dit gebeuren gedaan, dus dan is goed voor het evenwicht om ook een scherp artikel in de OP te plaatsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja ok maar ondertussen zijn er al genoeg getuigenverklaringen die je kan quoten, of nieuws van vandaag uit ad.nl of telegraaf, maar je kiest bewust voor de oude berichten die lekker opruiend zijn, das gewoon foute nieuwsverstrekking. Combineer dan lekker wat recente artikelen, aan de hand van die getuigenverklaringen is het al meer dan duidelijk dat het zaakje stinkt. Maar wat jij nu doet is echt maar één kant belichten en gewoon je eigen gebeurtenissen fabriceren aan de hand van geselecteerde nieuws-items.
plus een flinke hoeveelheid alkohol natuurlijk, en groepsdynamiek... als er eentje springt...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze met context. Hij liep blijkbaar niet zomaar over het spoor. Het is ook niet normaal om over het spoor te lopen, maar soms zijn situaties zodanig dat je dingen doet die niet "normaal" zijn.
Deze jongen, voor zover ik heb gelezen, liep niet zomaar over het spoor. Er was een situatie ontstaan waardoor hij het nodig achte om op het spoor te lopen, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Ik kan me ook wel bedenken dat de jongen gedacht heeft: Kut, nu moet ik het spoor op, dat is levensgevaarlijk, maar ik moet mijn vriend/kennis helpen voordat er een trein aankomt en hem aanrijdt.
Kan ook, ik hoop echt dat de politie alles uit gaat zoeken maar ben bang dat ze het op een ongeluk houden..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef capricia het volgende:
Er is ook op het spoor gevochten lees ik. En iedereen is op tijd van het spoor afgegaan, alleen die 2 jongens niet. Misschien waren ze al gewond?
Ja, alcohol zal wel meegespeeld hebben. Is geen excuus natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
plus een flinke hoeveelheid alkohol natuurlijk, en groepsdynamiek... als er eentje springt...
Het is bekend dat er een bende Marokkanen bij dit gebeuren is betrokken en jij durft met de vage informatie die wij tot nu toe hebben, meteen te stellen dat dit een tragisch ongeval isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel een tragisch ongeval zijn toch?
de oorzaak is een intercity die met 130 km/u over hem heen is gedenderd... althans daar is hij dood aan gegaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar de uiteindelijke oorzaak is dus dat groepje marokkanen ...
Ja, ik noem een steekpartij ook een tragisch ongeval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is bekend dat er een bende Marokkanen bij dit gebeuren is betrokken en jij durft met de vage informatie die wij tot nu toe hebben, meteen te stellen dat dit een tragisch ongeval is
Klopt, maar de aanleiding is die vechtpartij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
de oorzaak is een intercity die met 130 km/u over hem heen is gedenderd... althans daar is hij dood aan gegaan
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef capricia het volgende:
Er is ook op het spoor gevochten lees ik. En iedereen is op tijd van het spoor afgegaan, alleen die 2 jongens niet. Misschien waren ze al gewond?
Eens. Maar de rest was kennelijk wel van het spoor af. Ging toch over een groep van ongeveer 10 mensen of zo...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef DJKoster het volgende:
[..]
We nemen wat mist, een voorwerp van ruim 100 ton met een snelheid van 30-35 meter per seconde en een perronhoogte van ongeveer 85 cm. Dat is nogal dodelijk, of je nou fit genoeg bent of niet..
De oorzaak is de persoon die de trein heeft uitgevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
de oorzaak is een intercity die met 130 km/u over hem heen is gedenderd... althans daar is hij dood aan gegaan
Ik weet niet waar jij de informatie vandaan hebt gehaald dat er sprake was van flink alcohol gebruik, maar ik heb dat nog nergens kunnen lezen. Dat het aannemelijk is, tja dat is zo. Net zoals er meer aannemelijk is, daarom loopt dit topic ook zo kut, aannames.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
plus een flinke hoeveelheid alkohol natuurlijk, en groepsdynamiek... als er eentje springt...
Ik weet niet welke spindoctors van de PvdA-Rotterdam dit gedownplay hebben bedacht, maar zij moeten toch weten dat zo'n doofpot als deze meteen wordt open gebroken door de nieuwe media.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dit zal niet het eerste geval zijn dat in de doofpot wordt gestopt.
Om de gemoederen te sussen.
Het werkt al jaren dus..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet welke spindoctors van de PvdA-Rotterdam dit gedownplay heeft bedacht, maar zij moeten toch weten dat zo'n doofpot als deze meteen wordt open gebroken door de nieuwe media.
wat moet er in de doofpot?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dit zal niet het eerste geval zijn dat in de doofpot wordt gestopt.
Om de gemoederen te sussen.
Mocht het weer eens iets te maken hebben met Marokkaantjes in R'dam, daar zijn ze nogal goed met het verbergen van details.quote:
dat is idd een heel schrijnende zaak. cohan pakt liever mensen die zonder licht fietsen. brengt meer op en is veel veiliger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het werkt al jaren dus..
Kan iedereen zich nog die zaak in Amsterdan herinneren?
Waarvan die man zn huis in de fik was gezet, nooit meer iets van gehoord...
Dit is een goed punt wat je nu aan snijdt, want daar hoor je inderdaad nooit meer wat overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het werkt al jaren dus..
Kan iedereen zich nog die zaak in Amsterdan herinneren?
Waarvan die man zn huis in de fik was gezet, nooit meer iets van gehoord...
Moet ik wel even gaan zoeken want ik weet niet meer de naam en tijd, jij wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is een goed punt wat je nu aan snijdt, want daar hoor je inderdaad nooit meer wat over![]()
Misschien moet je over deze doofpotzaak even een nieuw topic starten als je zin hebt....
je hebt je conclusie toch al getrokken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mocht het weer eens iets te maken hebben met Marokkaantjes in R'dam, daar zijn ze nogal goed met het verbergen van details.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_rondo.html#commentsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Is geenstijl er eigenlijk al opgedoken, die zijn meestal wel goed in dit soort dingen nog harder te laten escaleren, of wat politici te val te brengen
Volgens mij was die man die levend werd geroosterd door kansenjongeren gebeurt in geuzenveld....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Moet ik wel even gaan zoeken want ik weet niet meer de naam en tijd, jij wel?
Anders mag jij het doen
er zijn 1 miljoen minder boetes uitgeschreven dit jaar...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is idd een heel schrijnende zaak. cohan pakt liever mensen die zonder licht fietsen. brengt meer op en is veel veiliger.
ff kijken op google.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens mij was die man die levend werd geroosterd door kansenjongeren gebeurt in geuzenveld....
quote:
Het is dubbelspoor, het merendeel stond waarschijnlijk aan de goede kant of hebben heel veel geluk gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Maar de rest was kennelijk wel van het spoor af. Ging toch over een groep van ongeveer 10 mensen of zo...
Ow nee hoor ik niet, begreep juist van betrokkenen (passagierende machinist) in deze zaak dat de jongens zonder directe verdachte omstandigheden gewoon geschept zijn door de intercity.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt je conclusie toch al getrokken...
Genoeg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
tnx voor the info, maar er zullen vast nog wel meer van dit soort doofpot zaken zijn waar kansenjongeren de hoofdrol in spelen...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zou eigenlijk iemand moeten doen..
ik had het over die zaak in geuzenveld. waar ik nu nog steeds af en toe een mailtje over stuur aan de gemeente amsterdam.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn 1 miljoen minder boetes uitgeschreven dit jaar...
het kopje thee, de vlindertuin... van zulk soort argumentatie wordt ik ook een beetje moe
We hebben allemaal een uitgebreide verklaring gegeven, maar ga ervan uit dat er tegen die jongens automatisch aangifte wordt gedaan voor mishadeling. Schieten we alleen niks mee op, want Bas blijft dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef capricia het volgende:
Al die mensen die betrokken waren bij die vechtpartij, en die mensen die klappen gekregen hebben, die hebben nog geen aangifte van mishandeling gedaan?
Zapato bijvoorbeeld, die zegt zomaar klappen gehad te hebben...heb je aangifte gedaan????
Hoef je alleen nog maar telkens de link te geven als antwoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het beste is gewoon als er een intellectueel webstek wordt opgericht waar alle extreme incidenten en doofpotten omtrent kansenjongeren netjes en overzichtelijk worden weer gegeven, want dan kan zelfs de naïefste, grootste en linkse dwaler dit grote probleem niet meer ontkennen.
Genoeg = Genoeg!
Zoals die arme bejaarde vrouw die beroofd werd, waarna haar hondje werd opgehangen. Daar hoor je niemand meer over, doofpot!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het beste is gewoon als er een intellectueel webstek wordt opgericht waar alle extreme incidenten en doofpotten omtrent kansenjongeren netjes en overzichtelijk worden weer gegeven, want dan kan zelfs de naïefste, grootste en linkse dwaler dit grote probleem niet meer ontkennen.
Genoeg = Genoeg!
Dat ken ik helemaal niet, zieke shit..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals die arme bejaarde vrouw die beroofd werd, waarna haar hondje werd opgehangen. Daar hoor je niemand meer over, doofpot!
Als jij klappen gehad hebt, dan moet je gewoon aangifte gaan doen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
We hebben allemaal een uitgebreide verklaring gegeven, maar ga ervan uit dat er tegen die jongens automatisch aangifte wordt gedaan voor mishadeling. Schieten we alleen niks mee op, want Bas blijft dood.
Dood door schuld lijkt me op zn plaats. Zonder het nutteloze vechten van die gasten was er niemand zomaar blind dat spoor op gegaan.
Dat heet geen 'zieke shit', dat is een selectief geheugen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet, zieke shit..
Wilders heeft nog een beloning van 10.000 euro uitgeloofd, maar de dader is nooit gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet, zieke shit..
Wat een vreselijk naargeestig mannetje ben jij toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 dood. Die zonodig over het spoor moest lopen. De held.
Dat heeft hij toch al verteld op het bureau?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Als jij klappen gehad hebt, dan moet je gewoon aangifte gaan doen!
Dat gebeurt niet automatisch.
Als niemand aangifte doet, gebeurt er helemaal niets...
Heb mn reactie al veranderd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Dat heet geen 'zieke shit', dat is een selectief geheugen.
Inderdaad, hij is echt een hele enge neuzelaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een vreselijk naargeestig mannetje ben jij toch.
Dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al verteld op het bureau?
En dan kan de politie dat niet even melden ofzo?
Een beetje advocaat maakt gehakt van dat 'dood door schuld'. Het lijkt me ook niet makkelijk om te bepalen wie schuld heeft aan het ontstaan van een vechtpartij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
We hebben allemaal een uitgebreide verklaring gegeven, maar ga ervan uit dat er tegen die jongens automatisch aangifte wordt gedaan voor mishadeling. Schieten we alleen niks mee op, want Bas blijft dood.
Dood door schuld lijkt me op zn plaats. Zonder het nutteloze vechten van die gasten was er niemand zomaar blind dat spoor op gegaan.
Het gaat er niet om of een advocaat gehakt maakt van dood door schuld, want het zal heus wel uitlopen op een taakstraf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Een beetje advocaat maakt gehakt van dat 'dood door schuld'. Het lijkt me ook niet makkelijk om te bepalen wie schuld heeft aan het ontstaan van een vechtpartij.
Ja anders kun je nog een keer je hele verhaal doen, lijkt me dat de politie niet zo dom is om dit niet uit jouw verhaal te begrijpen, ze hadden het in ieder geval even kunnen zeggen.quote:
Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Een beetje advocaat maakt gehakt van dat 'dood door schuld'. Het lijkt me ook niet makkelijk om te bepalen wie schuld heeft aan het ontstaan van een vechtpartij.
Daar ben ik dus ook bang voor. Meer dan mishandeling of geweldpleging ofzo is juridisch gewoon niet hard te maken vrees ik. Hoe godverdomde onrechtvaardig dat ook is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Wat hij verteld heeft was in het kader van die overleden jongen, het onderzoek daarnaar. Als hij zelf geslagen is door die groep marokkanen moet hij daar wel zelf aangifte van doen...Daar krijgt hij dan ook een bewijs van mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al verteld op het bureau?
En dan kan de politie dat niet even melden ofzo?
Al wordt dat groepje gepakt en iedereen houdt zn bek dicht kunnen ze er vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Meer dan mishandeling of geweldpleging ofzo is juridisch gewoon niet hard te maken vrees ik. Hoe godverdomde onrechtvaardig dat ook is.
Heb je een papiertje meegekregen van je aangifte dan?quote:
Ja raar dat de politie dat niet zegt dan..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat hij verteld heeft was in het kader van die overleden jongen, het onderzoek daarnaar. Als hij zelf geslagen is door die groep marokkanen moet hij daar wel zelf aangifte van doen...Daar krijgt hij dan ook een bewijs van mee.
Kan tenslotte ook net een andere jongen geweest zijn die hem geslagen heeft dan die weer op het spoor stond...en bovendien, stel dat de politie dit af doet als 'een tragisch incident' dan wordt er helemaal niemand vervolgd.
Terwijl hij en anderen wel gewoon geslagen is...zeker die gast die met een steen bewerkt is, moet gewoon aangifte doen.
Bereid je maar vast voor, want dit gaat een taakstrafje wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Meer dan mishandeling of geweldpleging ofzo is juridisch gewoon niet hard te maken vrees ik. Hoe godverdomde onrechtvaardig dat ook is.
Die waren daar in het kader van het onderzoek van die jongen die onder de trein gekomen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja raar dat de politie dat niet zegt dan..
En zelfs dat: Mishandeling en geweldpleging...heb je daar aangifte van gedaan? Als niemand dat doet, is de zaak toch afgedaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe kun je bepalen wie er schuld heeft aan het ontstaan van een vechtpartij? En hoe kun je bepalen dat de overleden jongen wel het spoor op moest vanwege deze vechtpartij? Tenzij hij geduwd is, is dat een eigen verantwoordelijkheid.quote:
Als de je keus hebt tussen doodgeschopt worden of roekeloos het spoor op vluchten, is de keus door iedereen snel gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef QBZZ het volgende:
[..]
En hoe kun je bepalen dat de overleden jongen wel het spoor op moest vanwege deze vechtpartij? Tenzij hij geduwd is, is dat een eigen verantwoordelijkheid.
Ik denk dat als we daar zelf aangifte van hadden moeten doen dat de plitie dat wel gezegd had toch? Of anders de aanwezige maatschappelijk werkers. Wat gaan ze anders ook krijgen joh, een taakstrafje voor klappen uitdelen maar meer zal t toch niet worden. Alsof dat impact gaat hebben op dat soort zieke geesten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
En zelfs dat: Mishandeling en geweldpleging...heb je daar aangifte van gedaan? Als niemand dat doet, is de zaak toch afgedaan?
Die jongen onder de trein was dan een tragisch ongeval...
Ben benieuwd wat de grote blonde leider voor oplossing heeft om dit soort dingen te voorkomen. Heeft hij al schriftelijke vragen ingediend? Of een beloning uitgeloofd om de 'dader' te vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor, want dit gaat een taakstrafje worden
Als je echt wat wilt doen voor jouw vrienden, broeders en zusters, dan moet je de volgende keer op de juiste politieke partij stemmen.
Huh? Dat zijn toch geen feiten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de je keus hebt tussen doodgeschopt worden of roekeloos het spoor op vluchten, is de keus door iedereen snel gemaakt.
quote:ROTTERDAM - De politie gaat er vanuit dat de aanrijding waarbij een 19-jarige jongen uit Oegstgeest om het leven kwamen een tragisch ongeval is.
De dood van de jongen op het NS-station zou niet het gevolg zijn van een misdrijf. Bij het voorval, donderdagochtend, raakte een andere jongen zwaargewond.
Volgens de politie hadden beide slachtoffers onenigheid met een andere groep jongens. Daarbij kwamen ongeveer tien jongeren op het spoor tegenover elkaar te staan.
Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor. Volgens de politie, die zich baseert op verhoor van getuigen, was er geen sprake van dat de jongens achterna werden gezeten.
Beide slachtoffers kwamen uit een nabijgelegen discotheek. Het gewonde slachtoffer heeft volgens de politie gezegd dat ze naar de ruzie wilden gaan die verderop in het station plaatsvond.
De politie veronderstelt dat de ruzie hun aandacht zo heeft afgeleid, dat ze de aankomende trein niet hebben gezien of gehoord.
Het lichaam van de overleden jongen is overgedragen aan de familie. Als gevolg van het onderzoek lag het trein- en metroverkeer enige tijd stil.
Sorry hoor maar vind je nogal tam, ik zou echt zeker te weten aangifte doen van van alles wat maar kon, al was het dat ze stonden te roken waar het niet mocht op het station (kut voorbeeld, maar bedoel gewoon alles in het werk stellen dat de politie bezig blijft). Zoals al eerder gezegd hier, als iedereen denkt 'Er komt niks van' en geen aangifte doet, is de politie er erg snel klaar mee, en komt nooit de onderste steen boven en gaan jouw vrienden als 'tragische ongevallen' de geschiedenis in. In plaats van dat de aanstichters van deze onheil ter verantwoording worden geroepenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, maar dat was hier dus niet het geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de je keus hebt tussen doodgeschopt worden of roekeloos het spoor op vluchten, is de keus door iedereen snel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |