Inderdaad dan zouden die kansenmensen ook gaan rellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergeet de rellen die bij zulke stilletochten horen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is ook ineens 10 minuten stil na mijn betoog
Ik moet ook nog wel even toevoegen dat als de rollen waren omgedraaid en er dus twee marokkanen het slachtoffer waren geworden, dat er meteen kamervragen gesteld zouden worden door huilende politici, het gebeuren een racistisch moord genoemd zou worden en dat er stille tochten zouden zijn georganiseerd waarmee politici zouden meelopen.
kerwin was een stoute jongen. wel rip natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat, naar alle waarschijnlijkheid niet eens een racistische moord was.
Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat zit je dan weer te zeuren over je vrees dat autochtonen uit wraak hetzelfde bij allochtonen zouden flikken, iets waar tot nu toe nog helemaal nooit sprake van is geweest?
Als je daar werkelijk bang voor bent, moet je daar misschien nog maar eens heel goed over nadenken. Voorkomen is in elk geval beter dan genezen en wie kaatst kan vroeg of laat de bal verwachten.
Ik "vrees" het alleen niet, dat is het grote verschil. Ik zie het dan meer als "boontje komt om z'n loontje", terwijl jij het op gaat zitten nemen voor die "arme Marokkanen".quote:
Dit soort ervaringen heb ik dus ook. Zelfs m'n oma van in de 90 kotst er al op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.
Zo zie ik het ook.quote:En over een paar jaar is er ook genoeg draagvlak in de politiek om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten.
Het komt dus allemaal met de tijd prima op de pootjes terecht, alleen nu is het nog even afzien.
Mensen beginnen steeds meer wakker te worden, het komt ooit helemaal goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit soort ervaringen heb ik dus ook. Zelfs m'n oma van in de 90 kotst er al op.
[..]
Zo zie ik het ook.
En die gaat waarschijnlijk nog echt uit van de goedheid van de mens, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit soort ervaringen heb ik dus ook. Zelfs m'n oma van in de 90 kotst er al op.
[..]
Er zijn dacht ik wel wat mensen aangehouden ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:06 schreef JohnDope het volgende:
Zijn er trouwens al wat finnen opgepakt?
Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er zijn dacht ik wel wat mensen aangehouden ja.
Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.
Als de daders Nederlanders waren geweest, was die hele groep minimaal 3 dagen vast gezet, want juridisch gezien is er genoeg reden om in deze situatie die groep op te sluiten en direct te verhoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.
Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er zijn dacht ik wel wat mensen aangehouden ja.
Het is gewoon raar dat er nergens een bericht te vinden is waarin staat of die kansenjongeren nou wel of niet vast zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzo
Heeft dat zin dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef capricia het volgende:
Is er nu eigenlijk al aangifte gedaan?
Nee, ik was er nog niet, nu pasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach gossie, is het toch nog het topic geworden waar je op gehoopt had JD. Al je vriendjes bij elkaar
Waar zie je dat staan? Ik denk eerder dat het een kwestie wordt van allochtonen die door autochtonen op de trein worden gezet. De trein naar Marokko welteverstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef One_of_the_few het volgende:Voor je het weet gaat het hier over dat het een kwestie van tijd is dat allochtonen door autochtonen voor de trein worden geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |