abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64584981
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je vergeet de rellen die bij zulke stilletochten horen.
Inderdaad dan zouden die kansenmensen ook gaan rellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64584992
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is ook ineens 10 minuten stil na mijn betoog

Ik moet ook nog wel even toevoegen dat als de rollen waren omgedraaid en er dus twee marokkanen het slachtoffer waren geworden, dat er meteen kamervragen gesteld zouden worden door huilende politici, het gebeuren een racistisch moord genoemd zou worden en dat er stille tochten zouden zijn georganiseerd waarmee politici zouden meelopen.

Wat, naar alle waarschijnlijkheid niet eens een racistische moord was.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:40:58 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64585157
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat, naar alle waarschijnlijkheid niet eens een racistische moord was.
kerwin was een stoute jongen. wel rip natuurlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:43:03 #279
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585242
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64585347
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.

En over een paar jaar is er ook genoeg draagvlak in de politiek om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten.

Het komt dus allemaal met de tijd prima op de pootjes terecht, alleen nu is het nog even afzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 02-01-2009 17:51:17 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 17:46:14 #281
236264 crew  capricia
pi_64585359
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat zit je dan weer te zeuren over je vrees dat autochtonen uit wraak hetzelfde bij allochtonen zouden flikken, iets waar tot nu toe nog helemaal nooit sprake van is geweest?

Als je daar werkelijk bang voor bent, moet je daar misschien nog maar eens heel goed over nadenken. Voorkomen is in elk geval beter dan genezen en wie kaatst kan vroeg of laat de bal verwachten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:51:49 #282
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585576
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Ik "vrees" het alleen niet, dat is het grote verschil. Ik zie het dan meer als "boontje komt om z'n loontje", terwijl jij het op gaat zitten nemen voor die "arme Marokkanen".
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:52:49 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585609
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.
Dit soort ervaringen heb ik dus ook. Zelfs m'n oma van in de 90 kotst er al op.
quote:
En over een paar jaar is er ook genoeg draagvlak in de politiek om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten.

Het komt dus allemaal met de tijd prima op de pootjes terecht, alleen nu is het nog even afzien.
Zo zie ik het ook.
pi_64585671
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

Zo zie ik het ook.
Mensen beginnen steeds meer wakker te worden, het komt ooit helemaal goed.
pi_64586083
Zijn er trouwens al wat finnen opgepakt?

Want of het nou een ongeluk is of niet, dit is in ieder geval genoeg reden om dat gajes minimaal 3 dagen vast te zetten.
pi_64586088
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

En die gaat waarschijnlijk nog echt uit van de goedheid van de mens, kun je nagaan.
pi_64586101
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:06 schreef JohnDope het volgende:
Zijn er trouwens al wat finnen opgepakt?
Er zijn dacht ik wel wat mensen aangehouden ja.
pi_64586119
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.
pi_64586184
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.
Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.
pi_64586208
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.
Als de daders Nederlanders waren geweest, was die hele groep minimaal 3 dagen vast gezet, want juridisch gezien is er genoeg reden om in deze situatie die groep op te sluiten en direct te verhoren.
Want anders ontstaat er het beruchte Joran-van-derSloot-scenario en gaan die verdachten eerst even rustig hun verklaring op elkaar afstemmen buiten de cel.

Het verschil is alleen dat Marokkanen over het algemeen heel erg dom zijn, en je ze dan tegen elkaar uit kan spelen, maar het wordt wel moeilijker, ook omdat ze altijd een goede advocaat hebben in dit soort situaties.

Only in the Netherlands.
pi_64586318
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzo
pi_64586396
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzo
Het is gewoon raar dat er nergens een bericht te vinden is waarin staat of die kansenjongeren nou wel of niet vast zitten.
pi_64586809
wow JohnDope, wow!
Je hebt het naar je zin OFNIE?!!
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 18:41:08 #294
236264 crew  capricia
pi_64587115
Is er nu eigenlijk al aangifte gedaan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:43:00 #295
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64587183
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef capricia het volgende:
Is er nu eigenlijk al aangifte gedaan?
Heeft dat zin dan?
pi_64587932
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heeft dat zin dan?
Weinig denk ik, maargoed dan heb je het in ieder geval gedaan.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:04:27 #297
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64587998
Ach gossie, is het toch nog het topic geworden waar je op gehoopt had JD. Al je vriendjes bij elkaar
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 19:10:21 #298
8781 crew  Frutsel
pi_64588251
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach gossie, is het toch nog het topic geworden waar je op gehoopt had JD. Al je vriendjes bij elkaar
Nee, ik was er nog niet, nu pas

Al ben ik nog aan het bijkomen van 2,5 dagen feest en te weinig slaap:{

Trieste zooi dit zeg... lekker om zo het jaar te beginnen.. RIP
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:10:54 #299
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_64588274
Toch briljant hoe sommige mensen elk incident naar Marokkanen schuiven.

Een groep vechtende mensen op het spoor, 2 weten niet snel genoeg weg te springen. Voor je het weet gaat het hier over dat het een kwestie van tijd is dat allochtonen door autochtonen voor de trein worden geduwd.

Iemand onder de trein duwen want hij duwde ook iemand onder de trein. Beetje een kleuter redenatie. Zeker als het helemaal niks met dit nieuws te maken heeft. En dit soort autochtonen is 'typisch' holland en vertegenwoordigt onze 'normen en waarden'.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:12:43 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64588344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef One_of_the_few het volgende:Voor je het weet gaat het hier over dat het een kwestie van tijd is dat allochtonen door autochtonen voor de trein worden geduwd.
Waar zie je dat staan? Ik denk eerder dat het een kwestie wordt van allochtonen die door autochtonen op de trein worden gezet. De trein naar Marokko welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')