Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak danquote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.
En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
Ah ja, die moet ik ook vaker gebruiken met repairen. Doe ik te weinig. Thanks for the tip!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef The6thgate het volgende:
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
...een woning is toch handig?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef ArmaniXL het volgende:
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guessquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak danThe Terrible Shotgun
Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!
Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
Wie zegt dat ik mijn woning opgeefquote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef SnuggLe het volgende:
...een woning is toch handig?
Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
Je moet niet telkens opnieuw beginnen, zorg gewoon dat je een save hebt vlak voordat je vault 101 uitgaat om de volgende keer te starten. Je kan dit spel op zoveel manieren spelen dat je er nog maanden zoet mee kan zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guessBen al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
Wordt aan gewerkt, maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren, als hij ooit af komtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
Nee niet Fawkesquote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mijn woning opgeefIk hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf
Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.
Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijdenen Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel
Mwoahahahahaha
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt![]()
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...quote:
Haar stemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
Zelfde voiceactor die Lucien Lachance en Sheogorath deed in Oblivion, en de mutants, sentribots + mr. Burke in Fallout. geen kwaad woord over Wes Johnsonquote:
Best flauw dat ze aseksueel zijn, als ik een supermutant was zou ik graag kleine mensvrouwen verkrachten voordat ik ze opeetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
quote:of iig een stukje van hem
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef The6thgate het volgende:
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijfHoe de neuk versla je die dingen simpel?
na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
Euh, nou ja, ik bedoel, als hij dood is dan kun je alsnog een stuk van hem afschieten. Ik wou het een en ander verduidelijken. Ofzo.quote:
Pff uiteraard al 2x een dart gun laten liggen omdat je die vast niet nodig hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
Wees eerder blij dat je geen klein vrouwmens bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
Als ik bij Bethesda zou werken had ik een verkrachtende supermutant genaamd lennartb ergens verstoptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland!Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.
Sneak attack critical on lennartb.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |