SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, die chinese assault rifles zijn redelijk makkelijk te vinden hoor. Ga maar eens goed rond zoeken in de gebouwen rond Arlington Cemeteryquote:Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef Pek het volgende:
Uiteraard![]()
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
Dan is het leuk. Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen, helaas is de ammo daarvan nogal schaars en die gast in Paradise Falls heeft er nogal veel van als ie eenmaal zijn assault rifles heeft dus ik laat ze nog even leven.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef Pek het volgende:
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
Zonde dat je kinderen niet kan vermoordenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Met die 10mm kogel, en dan mijn cola terug pakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
Die is echt bruut ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen
Sleep is for the weakquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeejga hem binnenkort eens de ps3 induwen
maar heb zo weinig tijd enzo
Kreeg een magazijn 5.56 kogels.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Ken ik niet die gun. Waar issie te vinden?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Die is echt bruut ja!Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig
Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
ehehehehh. ik schoot zijn wapen met mijn normale sniper rifle uit zijn handen waarna ik hem vervolgens met zijn eigen wapen door het hoofd schoot. Hij stond te trillen op z'n benen ;-)quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt![]()
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Yngwie het volgende:
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonusEn daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Ik zit vast in oasis
Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er net vandaan.Wasserwunderland
Oke ik zal even kijken. Bedanktquote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
Wat is er nou stoerder dan een Bohemoth in je ondergoed aan te vallenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |