abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:27:14 #26
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64591535
- dubbel
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:20:29 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64593891
Dit spel ga ik binnenkort halen, hij is al een beetje aan het zakken in de prijs.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:29:38 #28
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64596829
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
Je hebt een PERK waarmee je 'meer ammo vindt dan normaal'.
Heb nu iets van 500 5.56mm kogels en 1200 5mm kogels. Maarja, die laatste gaan er HARD doorheen met een minigun

Gaat nu best snel overigens als je je Tranquillity lane hebt gehad. Zit nu net onder level 15 ook. Niet veel zoekwerk. Zat nu voor het eerst in de Citadel en kan nu eindelijk Power-Armor dragen. Ontzettend veel caps ook doordat ik veel meesleep (..soms veeg ik een heel gebouw leeg en breng alles wat ook maar van waarde is naar 1 kastje toe, en ga dan heen en weer tussen Megaton / andere traders om caps te halen....), dus ben mijn huis aan het uitbreiden.

Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
pi_64606907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
nou, zoveel heb ik niet hoor, paar honderd rounds, ik moet ook vaak met mn sledgehammer meppen om kogels te bewaren voor het serieuze werk
maar ik heb geen speciale perk, check gewoon alle boxen en alle mannetjes die k dood schiet, kom ik er net mee door!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Even in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel

thanks, ga ik vandaag eens wat mee doen!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:21:31 #30
18671 ArmaniXL
pi_64607376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
Het gaat niet om het aantal juiste letters maar het aantal juiste letters op de juiste plaats
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:29:26 #31
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64607494
Ook hier weer een TVP Binnenkort maar eens mijn Diablo verslaving om zeep helpen en hier weer verder mee
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64610899
Ah damn kan je die powerarmor pas in de main quest dragen? Ik ben inmiddels level 7 en net de sidequest van Big Town gedaan en heb nog 4 sidequests open staan ofzo Iig zo lang mogelijk de main quest uitstellen, gaat wel lekker zo. Echt weer een spel wat waar voor je geld is
Too much is never enough!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:18:45 #33
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64612422
Lol, nadat je voor het eerst echt tegen Enclave lui hebt gevochten kom je ze vaker tegen in de Wastelands. Net kwamen ze aanzetten met een dikke helikopter!

Heb nu 6 sidequests open staan:
- Strictly Business
- Big Trouble in Big Town
- Moira's Wasteland Survival Guide (deel 2)
- The Replicated Man
- Trouble on the Homefront
- Head of State (...maar die lukt niet meer, heb teveel mensen afgeschoten ergens..)

Ga nu eerst die eerste twee eens afmaken.

Wat zijn jullie stats btw? Die van mij:
WG 270 - 310 HP - AP 77 - DR 57 - XP 15883 (Level 14)
Speel op normal, ben "Ambassador of Peace" (good karma), Intelligence op 10, Repair op 91. Rest is teveel om op te noemen.
pi_64612538
staan ze nu al 10 min dat Project Purity te bestuderen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_64617687
Hadden jullie de eerste keer ook zo'n moeite om de ingang van het gebouw van project purity te vinden? Ik kon het eerst maar niet vinden en pas de derde keer toen ik ging zoeken kwam ik er toevallig omdat ik vluchtte voor wat super mutants.

Verkapte tvp
pi_64618142
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64618246
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef Pantheon het volgende:
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
Jezus
pi_64628460
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef MaxC het volgende:
Zit nu in Tranquility Lane!

Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
Hier precies hetzelfde. Ik snap er eigenlijk weinig van maar ik vind 'm tot nu toe wel vermakelijk Hij doet me wat aan Stalker denken en er zit een bepaalt sfeertje in wat me wel trekt.
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:23:23 #39
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628558
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_64628723
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:29:51 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628758
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
Nee, dat niet. Maar heeft wel wat te zeggen over wat de mutants doen met hun captives en waar ze vandaan komen mocht je nog niet in die vault zijn geweest. Van mij mocht hij lekker doorlopen!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_64635857
SPOILER
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64635884
Ik heb hem uitgespeeld * tot zover dat kan met fallout *
Maar ik wil nu dus een nieuwe save maken en een beetje kloten, zijn er nog leuke cheats voor fallout 3?
Beetje dat gta sfeertje erin forceren
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:57:44 #44
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_64642149
Heb gisteren EINDELIJK Oasis gevonden...
SPOILER
Overigens wel komisch dat een groepje van 5 wastelanders dacht dat ze mij wel konden hebben, nadat ze me hadden verteld waar Oasis ongeveer lag...

Nu zijn ze mest voor The Wasteland.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_64650543
haha vandaag voor de grap al die merchants vermoord, opzich wel grappig alleen je kan nergens meer je zooi verkopen. Dus maar weer een oude savegame gepakt waar ze nog in leefde.

Trowuens als je een huisje hebt he, word daar dan uit gestolen? Kan dat?
pi_64653152
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
[..]

lol wut?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:53:34 #47
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64654220
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:46:16 #48
18671 ArmaniXL
pi_64665587
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.

Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.

Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps

Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha

Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
  zondag 4 januari 2009 @ 21:57:38 #49
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64666192
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef ArmaniXL het volgende:

Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.
Je kan het ook doen zonder caps te betalen. Iets met computers!
quote:
Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.
Evil! Nee, niet gedaan.
Moet er nog 1 van de VIP-list, maar ben nog niet in Tenpenny Tower geweest. Komt nog wel.
quote:
Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha
Altijd genoeg saven!
Lol, zo shoot ik perongeluk een keer op de Sherriff...BUMMER!
Wel kut als je daar je huis hebt!
quote:
Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
Die kan je gewoon aanspreken waar hij ook rondloopt in Rivet City. Dan kan je gewoon handelen; hij hoeft niet achter zijn counter te staan. Heeft op zich wel goede waar. Beter dan die kiddo's in Lamplight Cavern & de karavaan voor Megaton. Moira heeft ook weinig soeps.

Overigens is op HARD spelen wel oke; veel XP! Net in Murder Pass op een killing-spree geweest. Veel mutants (ook met Missile Launchers! ) maar ook HEEL VEEL stimpacks. Dat scheelt, dus zo hard is het ook weer niet. Nu wel op level 16 en een half. Leuke perks er ook bij, bv meer AP voor je VATS. Altijd handig. Repair bijna op 100, netzoals small guns. Die eerste vind ik echt su-per-handig.

Oh: die hyperactieve kid in Lamplight Caverns die Nuka-Cola wil
pi_64667919
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')