Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
Je hebt een PERK waarmee je 'meer ammo vindt dan normaal'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
nou, zoveel heb ik niet hoor, paar honderd rounds, ik moet ook vaak met mn sledgehammer meppen om kogels te bewaren voor het serieuze werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Even in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
![]()
![]()
thanks, ga ik vandaag eens wat mee doen!
Het gaat niet om het aantal juiste letters maar het aantal juiste letters op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef Pantheon het volgende:
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan![]()
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!![]()
En die humor, ja. Briljant:JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier precies hetzelfde. Ik snap er eigenlijk weinig van maar ik vind 'm tot nu toe wel vermakelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef MaxC het volgende:
Zit nu in Tranquility Lane!
Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
Ja, was die bijzonder dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Nee, dat niet. Maar heeft wel wat te zeggen over wat de mutants doen met hun captives en waar ze vandaan komen mocht je nog niet in die vault zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, was die bijzonder dan?Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wel komisch dat een groepje van 5 wastelanders dacht dat ze mij wel konden hebben, nadat ze me hadden verteld waar Oasis ongeveer lag...
Nu zijn ze mest voor The Wasteland.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
[..]
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
Je kan het ook doen zonder caps te betalen. Iets met computers!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef ArmaniXL het volgende:
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.
Evil!quote:Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma. Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.
![]()
Altijd genoeg saven!quote:Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boosCharon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps
Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha
Die kan je gewoon aanspreken waar hij ook rondloopt in Rivet City. Dan kan je gewoon handelen; hij hoeft niet achter zijn counter te staan. Heeft op zich wel goede waar. Beter dan die kiddo's in Lamplight Cavern & de karavaan voor Megaton. Moira heeft ook weinig soeps.quote:Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |