quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Pek het volgende:
Die developers sporen niet![]()
In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Zelfde shelter:
[ afbeelding ]
Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
Die had ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
Lijkt me wel dat je aid hebt, alleen wellicht geen stimpacks (vlees van overhoopgeschoten dieren herstel je ook van, en water uit de rivieren drinken ook). Daarom is het handiger om eerst een aantal sidequests te spelen voordat je aan de mainquest begint. Die moira-sidequest is best een goede tutorial opzich waar je veel leert over wat er allemaal voor je voeten kan komen. En bovendien krijg je flink wat wapens in je inventory + kom je al op veel plekken waar je later makkelijk naar kan teleporten als je de mainquest speelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Dynd het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid
Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo doorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
ook tvp![]()
ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
Even in spoilersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef IJsmuts het volgende:
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen![]()
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
Learning to love life by living through loss and mistakes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |