Nou, niet echt lucky bastard hoor, als ik er zo uit zou zien :pquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hot damn!
Ben jij dat op die tweede foto, Dacide??? Zo ja: lucky bastard!![]()
![]()
![]()
Hehe, aan de andere kant had ik 't kunnen weten. Als je echt met haar op de foto zou staan had je 't wel anders gebrachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Dacide het volgende:
[..]
Nou, niet echt lucky bastard hoor, als ik er zo uit zou zien :p
Ik ben het in ieder geval niet.. ik ben knapper
En als ik met haar op de foto zou staan dan zouden mijn handen haar aanraken op die foto
another lame excuse for an eventual lossquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Paxlie het volgende:
net de weigh-ins gekeken. Op Sherdog is er een topic over dat Shogun een beetje limpte, ik kan na het kijken ervan (vanaf 17 minuten) niets anders concluderen dan dat ze gelijk hebben
Overdreven allemaal. Ik zie niets bijzonders.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Paxlie het volgende:
net de weigh-ins gekeken. Op Sherdog is er een topic over dat Shogun een beetje limpte, ik kan na het kijken ervan (vanaf 17 minuten) niets anders concluderen dan dat ze gelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op naar AFLLICTION 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Day Of Reckoning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski
Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira
Paul Buentello vs. Kiril Sidelnikov
Gilbert Yvel vs. Josh Barnett
Jay Hieron vs. Jason High
Chris Horodecki vs. Dan Lauzon
Brett Cooper vs. Patrick Speight
Albert Rios vs. Antonio Duarte
Vitor Belfort vs. Matt Lindland
Renato Sobral vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Bao Quach vs. L.C. DavisIk ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kut eventAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Paxlie het volgende:
Alistair Overeem erin die zegt dat hij er met Dana uit gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Kan mij er zeker iets bij voorstellen. En Schilt ook misschien in UFC?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Paxlie het volgende:
Alistair Overeem erin die zegt dat hij er met Dana uit gaat komen
"They're afterr me locky charmsss!"quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat commentaar van Joe Rogan wanneer dat wijf bij Dana is ook wel lachwekkend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |