Alan staat op 3.10 he, of bedoel je dat ookquote:
Ik hoop dat ik gelijk krijgquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop voor Coleman dat ie na zijn gevecht met Rua ooit nog zonder medische apparatuur kan ademen e.d.
quote:Dan Henderson vs. Rich Franklin
Franklin is waaaaaaaay technischer dan Henderson, eigenlijk gun ik het Rich zelfs heel erg.. heb niks tegen Henderson ofzo maar vind Franklin een toffe peer!! Geloof ook echt dat hij de tools heeft om Henderson voor het eerst in zijn leven (T)KO te meppen
Mauricio Rua vs. Mark Coleman
Rua heeft gewoon de meeste kans om te winnen zoals ik het zie, maar ik hou ervan om voor de underdog te gaan.. ook na wat ik hierboven over Coleman heb gezegd. De Countdown heeft men overtuigd dat een hele kleine kans heeften jullie weten hoe ik over Brazilianen denk (al zijn de Rua bros. en Wanderlei nog wel het goeie soort)
Die brawl in PRIDE.. kom op wat verwacht je nou zelf met Phil Baroni als je cornerman?!![]()
Ninja moet zich niet zo aanstellen.. Coleman maakte echt geen indruk meer dat ie op Shogun zou gaan springen.. dus niet zo huilie doen.
Tomasz Drwal vs. Ivan Serati
Drwal by submission in the 1st or early 2nd
Jeremy Horn vs. Rousimar Palhares
Horn kan er op topniveau beter mee stoppen want dit doet hem allemaal geen eer aan..
Tom Egan vs. John Hathaway
Either way.. who cares?! Egan is de underdog maar heeft imo net zoveel kans om te winnen dan John.
Ik ga maar met de menigte mee..
Marcus Davis vs. Chris Lytle
Lytle gaat dit keer zelf zijn nickname eer aan doen.. of het nou via vrute chocke of KO is.. its nap time
Nate Mohr vs. Dennis Siver
It's do or die for Siver en ik hoop dat hij het ook beseft.. zaterdag verliezen en het is goodbye UFC.
Ik gok erop dat hij een submission weet te pullen
Alan Belcher vs. Denis Kang
Leuke odds voor Belcher, maar waarschijnlijk gaat Kang dit gevecht winnen.. ik ga voor een submission
Eric Schafer vs. Antonio Mendes
Schafer leek zich de vorige keer helemaal opnieuw gevonden te hebben maar ik ben niet overtuigd, eerlijk toegegeven dat ik Mendes niet ken geef ik hem toch de victory aan de hand van zijn fight stats. (T)KO waarschijnlijk
Martin Kampmann vs. Alexandre Barros
Die Barros vind ik maar een vreemd mannetje.. weet niet goed wat we van hem moeten vinden.. ik gun het Kampmann iig heel erg om weer terug te komen op zijn oude niveau. Daarom ga ik voor een 2nd round submission![]()
Ik ben aan een kant bang dat Rua deze keer voor een breuk gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik gelijk krijg
Vrees het echter niet en zie Shogun wel winnen
Ik weet nog goed dat iedereen er bij z'n UFC debuut vanuit ging dat hij compleet over Forrest Griffin heen zou lopen. Destijds zat ik met open mond te kijken toen hij gesubmit werd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef roepdeman het volgende:
Mauricio Shogun Rua wint dit keer. Hij is helemaal compleet, hoeft niet te cutten en is boos. Ik wil hem niet tegenkomen in ieder geval en ik denk dat Coleman oprecht bang moet zijn voor Braziliaanse diepgewortelde grudge.
Eigenlijk is het rare dat ik geen één van de vier bovenstaande vechters graag zie verliezen. Maar ja, zo cliche als 't maar kan, er kan er maar één de winnaar zijnquote:Dan Henderson - Rich Franklin
Ik denk zelf via decision, zoals zijn nickname ook wel eens luidt: Dan 'decision' Henderson. Alle gekheid op een stokje, Henderson is te sterk voor Franklin. Ik zie Henderson ook never nooit niet (T)KO gaan.
Mauricio Shogun - Mark Coleman
Mijn money (heel klein beetje hoor) staat op Coleman, overduidelijk de underdog. The Hammer is in vorm en heeft het voordeel van de cage. Plus dat hij in de afgelopen 10 jaar alleen heeft verloren van op dat moment de beste heavyweights, Nogueira, CroCop en Fedor (2x). Ik weet zelf ook dat de kansen klein zijn, maar win or lose, ik ben altijd fan van The Hammer!![]()
Voor zover ik weet was Rua 100% toen hij tegen Coleman vocht?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef roepdeman het volgende:
Ja, die bedoelde ik. Maar never mind het is dus een LHW contest. Ik had er niks meer over gelezen tot zojuist en wat ik er wel over gelezen had ergens in oktober was dat Rua naar HW zou gaan, maar niets is minder waar.
Ok, prima. RUA KICKT COLEMAN'S ASS ALS LHW!
bron: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=17011quote:Rua, who first injured his left knee before his UFC debut (and loss) against Forrest Griffin in September of 2007, first underwent surgery for the ACL in October of that year. After rehabbing the injury, a June 2008 fight with Liddell was scheduled for London, but in March, he ruptured the ACL again, forcing him to go under the knife again
Rua is erg klein voor de UFC en met de regels van de UFC en de ring is groot zijn een stuk beter dan klein, snel en aggressief. Rua is kleiner dan A.Silva, zowel in lengte als gewicht. Rua was zo veel kleiner dan Griffin dat ik mij afvraag of hij uberhaupt aan watergewicht verliezen doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat iedereen er bij z'n UFC debuut vanuit ging dat hij compleet over Forrest Griffin heen zou lopen. Destijds zat ik met open mond te kijken toen hij gesubmit werd.
Hoe kom je er trouwens bij dat Shogun niet hoeft te cutten? Hij is toch vrij groot voor LHW?
Mijn 2 cents:
[..]
Eigenlijk is het rare dat ik geen één van de vier bovenstaande vechters graag zie verliezen. Maar ja, zo cliche als 't maar kan, er kan er maar één de winnaar zijn
Hot damn!quote:
Punt is dat voor beiden de cage beter is... Coleman heeft ook profijt van de toegestane ellebogenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Fokski het volgende:
[..]
Rua is erg klein voor de UFC en met de regels van de UFC en de ring is groot zijn een stuk beter dan klein, snel en aggressief. Rua is kleiner dan A.Silva, zowel in lengte als gewicht. Rua was zo veel kleiner dan Griffin dat ik mij afvraag of hij uberhaupt aan watergewicht verliezen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |