Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ongeacht hoe zn lichaam eruit ziet, hij vecht altijd top. Waarom hoor ik nooit iemand over BJ's prestatie tegen Machida?
Hij is alleen tegen Hughes 'vermoeid' geraakt, hij had toen een rib fracture die door ufc-doktoren confirmed is.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:01 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.
Ik flip zo hard van noobs die denken of beweren dat BJ gassed was tegen Hughes. Gast zijn rib was uitgescheurd, dan sla ik 'm nog in elkaar want ademen doet dan al teveel pijn om te staan. Dat hij uberhaupt nog BEGON aan de derde ronde is een wonder opzicht.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:01 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.
Reach is niet alles hoor. Ik 'outjab' regelmatig mensen met een langere reach dan ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet trouwens iemand wat de reach van Penn is.. ik denk namelijk niet dat hij zijn jab effectief kan gebruiken.. GSP heeft een reach van 76
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik flip zo hard van noobs die denken of beweren dat BJ gassed was tegen Hughes. Gast zijn rib was uitgescheurd, dan sla ik 'm nog in elkaar want ademen doet dan al teveel pijn om te staan. Dat hij uberhaupt nog BEGON aan de derde ronde is een wonder opzicht.
Als je een stoot geeft gaan je schouders altijd naar voren dus vechters met een brede rug hebben ook enig voordeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Jajong het volgende:
Reach is trouwens een beetje een krom begrip, als je namelijk een hele brede rug hebt is je reach automatisch langer. Je kan beter spreken van armlenght, wat ze volgens mij bij boksen tegenwoordig ook doen.
Dan trainen we je eerst heel goed, schrijven je in voor een 10km terwijl je een marathon kan lopen en breken je rib vlak voor de start. Eens kijken of jij daar inderdaad geen last van hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.Achteraf kan er altijd wel iets gevonden worden vooral door degene die verliest. BJ Penn heeft wel vaker problemen met de tank en of hij tegelijkertijd een ribfractuur opliep of niet dat doet er niet toe.
Ik zeg niet dat het geen rol kan hebben gespeeld maar ik vind het allemaal zo gemakkelijk. Iedere vechter zoekt een oorzaak voor zijn verliezen. BJ Penn heeft de reputatie tegen en er is geen garantie dat hij zonder die ribfractuur ook gewoon leeg zou zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan trainen we je eerst heel goed, schrijven je in voor een 10km terwijl je een marathon kan lopen en breken je rib vlak voor de start. Eens kijken of jij daar inderdaad geen last van hebt
Noem naast GSP - Penn 1 nog een gevecht waar BJ overduidelijk 'gassed' was pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen rol kan hebben gespeeld maar ik vind het allemaal zo gemakkelijk. Iedere vechter zoekt een oorzaak voor zijn verliezen. BJ Penn heeft de reputatie tegen en er is geen garantie dat hij zonder die ribfractuur ook gewoon leeg zou zijn.
Go train pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.Achteraf kan er altijd wel iets gevonden worden vooral door degene die verliest. BJ Penn heeft wel vaker problemen met de tank en of hij tegelijkertijd een ribfractuur opliep of niet dat doet er niet toe.
[..]
Als je een stoot geeft gaan je schouders altijd naar voren dus vechters met een brede rug hebben ook enig voordeel.
One is all it takes om een reputatie te krijgen en vragen over je gas tank worden niet gesteld als je wint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem naast GSP - Penn 1 nog een gevecht waar BJ overduidelijk 'gassed' was please. Fucking fabeltje wat door Sherdoggers in de wereld is geholpen.
WIl jij anders beweren dan?quote:
Een reputatie na 1 gevecht? Als je daar op afgaat ben je simpelweg dom. En je kan dus geen andere voorbeelden geven. Jij loopt gewoon achter de massa aan met je mening dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Fokski het volgende:
[..]
One is all it takes om een reputatie te krijgen en vragen over je gas tank worden niet gesteld als je wint.
[..]
WIl jij anders beweren dan?
Het GSP gevecht is het voorbeeld. Als iemand 1x steelt dan heeft iemand een reputatie. Als iemand 1x een kind molesteert dan heeft diegene een reputatie. Dat je het blijkbaar niet erkent en enkel accepteert als ik meer dan 1 geval tevoorschijn tover boeit mij niet. Ik geloof niet dat Penn's cardio ten tijde van Hughes II opgelost was. Dat hij zijn rib blijkbaar brak doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een reputatie na 1 gevecht? Als je daar op afgaat ben je simpelweg dom. En je kan dus geen andere voorbeelden geven. Jij loopt gewoon achter de massa aan met je mening dus.
Ik heb het niet over zijdelings staan (al is het verstandig om enigzins met een punt naar voren te staan) ik heb het over dat wanneer je stoot je schouder mee gaat en derhalve hebben brede schouders wel degelijk enig nut in de reach en juist als je niet zijdelings staat. Bij een jab is het al helemaal duidelijk dat brede schouders helpen:quote:En ja ik wil anders beweren. Je staat heus niet helemaal zijdelings als je stoot ofzo hoor, tis geen taekwondo.
Ga een ander vervelen of zo. Je hebt niets in te brengen en gooit het op een andere boeg. Had je nu verwacht dat ik je nu ga vertellen waar ik train, waarin en hoe lang en o ja dat mijn piemel groter is dan die van jou?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef Jajong het volgende:
Zeg eens eerlijk, je hebt nog nooit in een gym gestaan he?
Nee dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ga een ander vervelen of zo. Je hebt niets in te brengen en gooit het op een andere boeg. Had je nu verwacht dat ik je nu ga vertellen waar ik train, waarin en hoe lang en o ja dat mijn piemel groter is dan die van jou?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dus.
Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en dat maak je met elke post duidelijker. Zeker via TUF bij MMA gekomen Mijn piemel is groter dan die van Fokski.
Voor mij geldt hetzelfde. Met MMA ben ik vooral in aanraking gekomen door Pride en ik heb een Sherdog account daterend van 2003 en dat was een paar jaar nadat ik mij met MMA bezig gehouden had. Nog voor 2000 want ik kan mij de komst van Crocop in Pride nog herinneren en Mark Coleman's GP winst. K-1 en kickboksen volg ik sinds 1995. Gezien je geringe leeftijd ben ik langer bezig met MMA maar dat is geen kwalificatie op zich. Daarom stoor ik mij eraan dat je het blijkbaar nodig vindt om anderen te bekritiseren op zaken die er niet doe doen. Het komt over als mongolen op Sherdog die op white belts zeiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef Jajong het volgende:
Dat ook nog eens. En ik postte hier 'vroeger' wel eens maar ik denk niet dat je aan je activiteit op FOK! kan afmeten hoe lang je je al met MMA bezig houdt. Ik train zelf nu zo'n 3.5 jaar en volg MMA sinds 2002/2003 denk ik. Kickboksen al ruim daarvoor.
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.quote:
Toen ik reageerde stond er enkel "Dat ook nog eens".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |