Haha was even vergeten dat dit pas 2e event is. Hoop inderdaad dat er weer goede cijfers komen en meer events zullen volgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Tot nu toe wel, laten we hopen dat ze iig Ortiz kunnen aantrekken en hopekijk zullen er nog vele mooie namen volgen in 2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 05:20 schreef Fokski het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tito moest duidelijk nog aan zijn rol wennen![]()
Volgens mij kan hij beter in de ring zijn ‘talking’ doen\
Ohja en mag Scott Ferrall aub dood?
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 25-01-2009 17:57:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor vs ArlovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dus dat Arlovski een Rus was, my bad!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Was geen reactie op jouw Fyodor, maar op Foksi.. die zei namelijk dat Arlovski geen Rus wasquote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Fyodor het volgende:
Affliction.Day.of.Reckoning.PPV.HDTV.XviD-aAF
Rampage's voormalige coach heeft ook een nieuw baantje
@ Tazmaniac: ik dacht dat Arlovski een Rus was, my bad!
Klopt klopt, ik had te snel getypt en het ondertussen alweer ge-edit.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw Fyodor, maar op Foksi.. die zei namelijk dat Arlovski geen Rus was
waarop ik zei.. rus.. wit-rus.. whats the difference.. een rus = een rus
Juanito Ibarra (de ex-coach van Rampage) doet dit al jaren lang hoor.. dat is niks nieuws
Fedor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind een ring nog steeds niet leuk trouwens. Is maar onhandig imo. Is er al wat bekend wanneer Affliction 3 is?
Nou ik las op een ander forum dat de bezoekersaantallen wat tegenvielen. Het schijnt maar de vraag te zijn of er een derde event komt...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vind een ring nog steeds niet leuk trouwens. Is maar onhandig imo. Is er al wat bekend wanneer Affliction 3 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |