quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholden
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo zeiken over snipers. Iedereen pakt wel eens een sniper plekje en schiet er een paar af, om daarna weer verder te gaan en de vlag proberen te pakken. Jullie doen het zelf ook.
Mijn broertje.quote:
Ja ik werd ook de hele tijd neergeschoten door een sniper gekkiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al was je wel irritant aan het campen hoor.
Och ja.. Heb hem zo vaak neergeschotenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarmeebedoelde hij vast lieve schat die je er bent hoor![]()
Ik liep wel te campen, maar it wasn't me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefde
Volgens mij kan bijna iedereen dat na een paar potjes wel zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefde
Ow, als je dan iemand een kuthoer mag noemen, kan jewelraden wat ik kan zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Och ja.. Heb hem zo vaak neergeschotenPrachtig
Toen ik met sokka tegen jou gingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef murp het volgende:
ik kan er echt niets van, daarom sniper ik ook
Tis wel een heldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, als je dan iemand een kuthoer mag noemen, kan jewelraden wat ik kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |