edit:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Nemmii het volgende:
Naar welk ip moet ik zo joinen? Ik ben nu naar 436 aan het patchen.
Fucking gamenerd dat hij is...quote:
Dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Teringsnipers, ben net 5 keer afgemaakt terwijl ik nog niet een stap gezet had. Da's gewoon niet leuk meer.
Ik verwacht wel minstens een week aanbidding wegens het aanradenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was hij degene die onnodig veel ging schelden op iedereen?
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholdenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was hij degene die onnodig veel ging schelden op iedereen?
Hoezo? Zijn of haar eindscore was -1.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Fucking gamenerd dat hij is...
wanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Al was je wel irritant aan het campen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholden
Daarmeebedoelde hij vast lieve schat die je er bent hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |