Jojoortje dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef Wisheh het volgende:
Het mooiste is iemand op een campus ofzo. Die hebben meestal een aardig upload lijn er liggen van de campus.
Ja, ik zet altijd alles uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Aan jou speedtest te zien zit je rond de 1.5 mbit. Das al beter dan 1 natuurlijk. Wel al je torrentjes enzo uitgezet? Die snoepen ook aardig upload.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Houniet het volgende:
Wisheh heb jij wel eens met ons meegedaan? Volgens mij niet.
Als Jojoortje of iemand anders met een goede verbinding geen dedicated opzet, dan spelen we vanavond gewoon op de server van Houniet om 22:00 neem ik aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draait 24/7 hoor
Nog voorkeuren voor mutators of maps of gametype?
Zoals Paultjuhhh zo mooi zei: Twente-internet heh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Desunoto het volgende:
Jojoortje heeft een goede verbinding zeg!
Ik zit niet op een campusquote:
Ik heb een eigen verbindingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef Houniet het volgende:
Jojoortje heb je een eigen verbinding? Of deel je die met meerdere?
Als je een PIII hebt schieten we natuurlijk niets op.
Leg het me stap voor stap uit en dan wil ik het wel proberen. PC staat toch altijd aan dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Jojoortje of iemand anders met een goede verbinding geen dedicated opzet, dan spelen we vanavond gewoon op de server van Houniet om 22:00 neem ik aan.
Check post van Wisheh. Server wordt nu gereboot.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Okay, lieve fokkers, waar zitten we?
Ik heb me mentaal voorbereid, gecombineerd met een nacht mezelf in slaap huilen en in noviceclass alles en iedereen vermoord, nu ben ik weer klaar geownd te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |