quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar ik vond jouw server best goed dus ik wacht op jou.
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daarnaast ben je natuurlijk een leuk wandelend object om op te vuren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige zinnen kunnen zoooo verkeerd begrepen worden![]()
ooooooooohja dat probeerde ik laatst maar mijn computer trekt dat niet zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Wisheh het volgende:
Dedicated server is een server die gewoon draait op de achtergrond zodat je zelf gewoon je eigen dingen kan doen op je pc. Krijg je een mooi UT icoontje in je taakbalk en draait jouw pc een server dus zonder dat je zelf in game zit.
Mijn pc doet dat dus ook maar omdat ik wat schema's aan heb staan gaat mijn pc dus soms automatisch dingen doen als bijvoorbeeld een ghost image maken van mijn data die ik backup. En dan krijg je dus lag in de game.
Iets duidelijker nu al?
Ja, moet je even de poorten open zetten in de router. Poort 7777 UDP en TCP.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oooh oke... Dus alleen mensen met een snelle internetverbinding kunnen dat doen?
Like me?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, moet je even de poorten open zetten in de router. Poort 7777 UDP en TCP.
Ook in je Windows Firewall even aanpassen.
Ik had een dedicated server gemaakt gister maar ik snapte er geen hol van. Ik kon nergens vinden hoe je dingen kon instellen voor het spel.. hij deed elke keer maar de verkeerde mapquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:
dedicated server kan inderdaad iemand maken.
Helaas ik niet want mijn upload is nog minder dan een internetlijn die in Gambia loopt.
Altijd, behalve als ik ga slapenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef Wisheh het volgende:
Jojoortje, hoe vaak staat jouw pc aan? Je hebt wel een mooie snelheid zo.
Aan jou speedtest te zien zit je rond de 1.5 mbit. Das al beter dan 1 natuurlijk. Wel al je torrentjes enzo uitgezet? Die snoepen ook aardig upload.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef Houniet het volgende:
We hebben gisteren met 8 man op mijn server gespeeld en ik heb geen lag gezien.
Jojoortje dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef Wisheh het volgende:
Het mooiste is iemand op een campus ofzo. Die hebben meestal een aardig upload lijn er liggen van de campus.
Ja, ik zet altijd alles uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Aan jou speedtest te zien zit je rond de 1.5 mbit. Das al beter dan 1 natuurlijk. Wel al je torrentjes enzo uitgezet? Die snoepen ook aardig upload.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Houniet het volgende:
Wisheh heb jij wel eens met ons meegedaan? Volgens mij niet.
Als Jojoortje of iemand anders met een goede verbinding geen dedicated opzet, dan spelen we vanavond gewoon op de server van Houniet om 22:00 neem ik aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draait 24/7 hoor
Nog voorkeuren voor mutators of maps of gametype?
Zoals Paultjuhhh zo mooi zei: Twente-internet heh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Desunoto het volgende:
Jojoortje heeft een goede verbinding zeg!
Ik zit niet op een campusquote:
Ik heb een eigen verbindingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef Houniet het volgende:
Jojoortje heb je een eigen verbinding? Of deel je die met meerdere?
Als je een PIII hebt schieten we natuurlijk niets op.
Leg het me stap voor stap uit en dan wil ik het wel proberen. PC staat toch altijd aan dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Jojoortje of iemand anders met een goede verbinding geen dedicated opzet, dan spelen we vanavond gewoon op de server van Houniet om 22:00 neem ik aan.
Check post van Wisheh. Server wordt nu gereboot.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Okay, lieve fokkers, waar zitten we?
Ik heb me mentaal voorbereid, gecombineerd met een nacht mezelf in slaap huilen en in noviceclass alles en iedereen vermoord, nu ben ik weer klaar geownd te worden!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vaker vermoord dan een GeertWilderspop in het midden-oosten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vaker vermoord dan een GeertWilderspop in het midden-oosten
Nee, dat verpest het als iedereen dat gaat doenquote:
Tuurlijk niet johquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat verpest het als iedereen dat gaat doen
Dan word het gewoon onmogelijk om iemand te raken.. dan worden het alleen maar gelukstreffers
Hoe dan?quote:
oefenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe dan?
Je vliegt van de ene kant naar de andere kant van het level.. het gaat echt teringsnel. Hoe moeten we dat bijhouden?
Ik heb helaas geen superieure reflexen en ik heb het spel toch echt genoeg gespeeldquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]zal vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kunnen we spelen.
Zoals ik al zei ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Lig jij er niet gewoon uit ipv de server? Ik zat net nog 5 min geleden erin zonder problemen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Die Moozze heeft me ook flink gepakt vandaag zeg...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige zinnen kunnen zoooo verkeerd begrepen worden![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd denk ik.Toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kopen.ik kijk nog wel effe in mijn spelletjesbak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
unreal, welke versie?![]()
Lees de OP eens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
ik kijk nog wel effe in mijn spelletjesbak...
unreal, welke versie?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
ik kijk nog wel effe in mijn spelletjesbak...
unreal, welke versie?
quote:
Jammer dat ik er vandaag niet was hè, iedereen mag mij nemenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Olep heeft mij de link de plaats waar ik het kan kopen doorgePMt, dan zou ik hem eens lief aankijken als ik jou wasquote:
ik heb m al "gevonden"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olep heeft mij de link de plaats waar ik het kan kopen doorgePMt, dan zou ik hem eens lief aankijken als ik jou was
Ik doe wel mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Houniet het volgende:
We doen er allemaal mee? Ik ga niet alleen rondlopen op mijn server.
Wie is dat eigenlijk HN?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Houniet het volgende:
Met de CTF niet, dan gaan we alle guns doen.
Houniet Junior doet ook mee.
Dat is mapvote. Heb je nodig anders kan je niet voten voor een map aan het einde van een ronde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Nemmii het volgende:
Ik moet is met ''vote13'' downloaden en daarna krijg ik connection lost.
Spelen jullie met nieuwste patchs ofzo?
Oke tof, wat was je IP ook al weer?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Houniet het volgende:
Om 2245 gooi ik de server online, een normale CTF in Face.
ook met normale spelers?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Houniet het volgende:
Om 2245 gooi ik de server online, een normale CTF in Face.
Dan moet je tegen mij, misschien kaqn ik dan eens winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
ook met normale spelers?
2vs mij terwijl ik het niet eens kan
En wat nou als ray je straks komtverslaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef murp het volgende:
ik ga ze laten bannenof ze moeten mij laten winnen
edit:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Nemmii het volgende:
Naar welk ip moet ik zo joinen? Ik ben nu naar 436 aan het patchen.
Fucking gamenerd dat hij is...quote:
Dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Teringsnipers, ben net 5 keer afgemaakt terwijl ik nog niet een stap gezet had. Da's gewoon niet leuk meer.
Ik verwacht wel minstens een week aanbidding wegens het aanradenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was hij degene die onnodig veel ging schelden op iedereen?
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholdenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was hij degene die onnodig veel ging schelden op iedereen?
Hoezo? Zijn of haar eindscore was -1.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Fucking gamenerd dat hij is...
wanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Al was je wel irritant aan het campen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dus ja... Hoe vaak ik wel niet voor kuthoer ben uitgescholden
Daarmeebedoelde hij vast lieve schat die je er bent hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo zeiken over snipers. Iedereen pakt wel eens een sniper plekje en schiet er een paar af, om daarna weer verder te gaan en de vlag proberen te pakken. Jullie doen het zelf ook.
Mijn broertje.quote:
Ja ik werd ook de hele tijd neergeschoten door een sniper gekkiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al was je wel irritant aan het campen hoor.
Och ja.. Heb hem zo vaak neergeschotenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarmeebedoelde hij vast lieve schat die je er bent hoor![]()
Ik liep wel te campen, maar it wasn't me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefde
Volgens mij kan bijna iedereen dat na een paar potjes wel zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was wel extreem erg hoor. Ik ben 5 keer achter elkaar door dezelfde vermoord, terwijl ik nog maar 1seconde weer leefde
Ow, als je dan iemand een kuthoer mag noemen, kan jewelraden wat ik kan zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Och ja.. Heb hem zo vaak neergeschotenPrachtig
Toen ik met sokka tegen jou gingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef murp het volgende:
ik kan er echt niets van, daarom sniper ik ook
Tis wel een heldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, als je dan iemand een kuthoer mag noemen, kan jewelraden wat ik kan zeggen
rolatie van 10min per level doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef Houniet het volgende:
Iedereen wilt wat anders doen, zo kan ik toch geen game maken.
Ik heb gisteren een keer gedaan dat eeh de 1 moet verdedigen en de andere aanvallen enzo is dat dat ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook een keer TDM gedaan.
Dat hebben we nog geen enkele keer gedaan.
En ik ga zo slapen.quote:
Nee dat is Capture the Flag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een keer gedaan dat eeh de 1 moet verdedigen en de andere aanvallen enzo is dat dat ?
Nee ik weet wel wat capture the flag isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat is Capture the Flag.
TDM = Team Deathmatch.
2 teams die elkaar gewoon af moeten knallen
Ik ben wel in voor een keer TDM.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef Houniet het volgende:
Het is wel leuk zoveel man, maar als iedereen wat anders wilt doen. Tering.
Jaaaaaaaaa hooor doe maar of zijn er nu te weinig mensen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een keer TDM.
Dat hebben we ook nog niet gedaan.
Wat is dat ookalweerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Liever geen instaGib dus. Dat is teeee hersenloos
Goed plan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Team Deathmatch, geen instagib, maps rouleren elke 10 minuten
Oke, truste!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Houniet het volgende:
Ik ga me nest in, morgen weer werken.
Noooooooo 1 potje anders heb ik voor niks alle moeite gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Houniet het volgende:
Ik ga me nest in, morgen weer werken.
Je hebt zeker niks anders gedaan altijd en altijd dezelfde map ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Moozze het volgende:
instaGib is dat het leuk is
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Noooooooo 1 potje anders heb ik voor niks alle moeite gedaan
Ik speel alleen op de fok server en heb buiten dat geen ervaring met dit spel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks anders gedaan altijd en altijd dezelfde map ook
ik wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik speel alleen op de fok server en heb buiten dat geen ervaring met dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 5 minuten einsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Was jij ijscomanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef sjimz het volgende:
goed gespeeld nog maisnon.
Maisnon ging voor me staan en zwoele dansjes doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was jij ijscoman
Ik en paultjuhhh ijzersterk team natuurlijk. Als tong80 en F5
Ik was ijscoman ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was jij ijscoman
Ik en paultjuhhh ijzersterk team natuurlijk. Als tong80 en F5
Neem een kopje melkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan niet slapen en verveel me
Spelen er nog mensen?
de OP is van Paultjuhh hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef jakkop het volgende:
Sjimz heeft die regel er in gezet geloof ik, en die heette ook opeens Ijscoman.
Sjimz kloont, hij mag over een week weer mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |