ik kwam gister langs het slapwn bedrijf en er was helemaal niemand, ideale dag dus om nog wat extra sla te pwnenquote:
S-video is de naam van het stekkertje, tv-out en/of tv-in de naam van de functie, afaik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, volgens mij is het wat anders, maar wordt het vaak door elkaar gebruikt. ANders zou mijn tv ook een tv out hebben, dat klinkt wat minder logisch
Hoe laat was dat? Gister was er een verschoven dienstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kwam gister langs het slapwn bedrijf en er was helemaal niemand, ideale dag dus om nog wat extra sla te pwnen
gistermiddag, rond een uurtje of 2 half 3 zoietsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Gister was er een verschoven dienst.
Toen waren ze geloof ik net klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
gistermiddag, rond een uurtje of 2 half 3 zoiets
Oh haha, zie t nu pas. Een Acer Aspire One A110quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie post boven je....
Als je het over de duivel hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen waren ze geloof ik net klaar.
En om 0:00 ging er weer een nachtploeg aan de slag.
https://laptopleader.nl/artikel/25202/?tc=tweakersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh haha, zie t nu pas. Een Acer Aspire One A110Pas een maandje oud
Enne wat ie moet kosten? Tja... bedenk s wat leuks (nee, 5 euro is me te weinig)
Ja, die doen de nachtdienstquote:
Duhquote:
quote:
Jep, int blauwquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
https://laptopleader.nl/artikel/25202/?tc=tweakers
Deze machine?
De mcdonalds is altijd druk toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duh
Maar is het zo druk dat er een nachtploeg nodig is
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duh
Maar is het zo druk dat er een nachtploeg nodig is
Slechts een deel van duitsland nog maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef Klonk het volgende:
volgens mij bevoorraad het slapwn bedrijf een flink deel van de Duitse McDonalds, tenminste ik zie vooral Duitse Mctrucks voorbij komen en een enkele belg...
Ik wil er zoeenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:04 schreef Danny het volgende:
hou rekening met trager en/of uitvallend/onbereikbaar FOK!
Ik heb games weer volledig ingeschakeld omdat ik zo voor anderhalve dag weg ben en games niet fully functional was. Nu wordt de bewuste tabel echter weer aangesproken en dus gaat de database rap vollopen. Dat zal zich oplossen zodra mysql een herstart heeft gehad.
dan pwn je niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Slechts een deel van duitsland nog maar! Voor heel Duitsland hebben we zelfs in volcontinudienst de capaciteit nog niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |