abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65052120
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef classpc het volgende:

[..]

Het KAN wel, maar even snel ergens omheen is er dan niet meer bij. Dan moet je eerst weer terugschakelen = extra handelingen = extra tijd.
tuurlijk, maar als je ff "snel" ergens omheen wil dan zie je dat wel aankomen & kan je hem al tijdig terug naar zijn 2de zetten
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:59:03 #152
78498 classpc
I don't like change
pi_65052277
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Athmozz het volgende:

[..]

tuurlijk, maar als je ff "snel" ergens omheen wil dan zie je dat wel aankomen & kan je hem al tijdig terug naar zijn 2de zetten
da's waar.

Ik merk dat ik met een ervaren chauffeur in gesprek ben
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:04:26 #153
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65052566
Ik maakte vandaag nog een foutje, had op een verkeersplein een beetje de verkeerde baan te pakken. Vervolgens wilde ik dus op het laatste moment eraf, mevrouw ziet dat (naar mijn idee) laat een gat vallen en ik wilde ertussen schuiven, ware het niet dat zij eropeens weer tussenknalt

Ook heb ik een gruwelijke hekel aan mensen die onzeker rijden. Verder heb ik niet zo gauw klachten over mijn medeweggebruikers
pi_65067562
heb ooit een keertje 7 kleuren **** gescheten toen ik m'n moeder in m'n Cosworth liet rijden..heeft gelukkig maar een minuutje geduurt...daarna stuur overgenomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')