abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64578114
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iemand aftuigen met een steen is geen mishandeling?
Als ze in een groep waren dan wordt het openlijke geweldpleging.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:28:44 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64578124
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Over een paar uurtjes komt er een "I am sorry" posting.
En dan begint de poppenkast weer opnieuw.
[ afbeelding ]
ik zou niet weten waar ik sorry voor moet zeggen in dit topic
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64578132
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Protesteren alleen?
En dan of opgepakt worden of in elkaar geslagen worden, nee bedankt..
Als er meer gaan dan natuurlijk wel.
Mwah, misschien moeten Nederlanders eens wat minder individualistischer worden en gewoon met een groep op straat gaan als hun buurt geterroriseerd wordt om vervolgens die jochies de buurt uit te trappen.

Maar goed, het blijft een apart verhaal.. Al bij de eerste groep die het spoor op rent waarna je je dus 1-1,5 meter onder je aanvallers bevind. (slim ) en vervolgens rennen wat anderen ook het spoor op om ze te helpen o.i.d

Laten we maar wachten op de feiten... Voordat Maddie, Elvis en Kennedy erbij gehaald worden.
pi_64578144
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals het er nu naar uitziet wordt het steeds duidelijker dat ze moedwillig op het spoor liepen...domme actie!
Als dat zo geweest was dan zou men er niet zo geheimzinnig over doen.
De enige reden dat er zo vaag en geheimzinnig over wordt gedaan is om dat er een grote beerput is.

En het maakt ook verder niet uit of die naffers wel of niet veroordeeld worden door klassen justitie.
Ze gooien alleen maar hun eigen glazen in wanneer deze naffers niet worden veroordeeld, want het volk is helemaal klaar met die naffers.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:29:48 #269
236264 crew  capricia
pi_64578153
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iemand aftuigen met een steen is geen mishandeling?
Het verbaast mij dat die persoon kennelijk niet naar het ziekenhuis afgevoerd is...Een flinke mishandeling met een steen lijkt mij nogal heftig.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578159
Wat begrijpen mensen nog niet dan? Wij stonden netjes op het perron te wachten met zn allen, ik stond zelf met die Roos van CampusTV te praten (die meer gezien heeft dan ik trouwens) waarop een van haar vrienden en ikzelf uit het niets, zonder enig aanwijsbare reden een klap kregen. Toen renden een stuk of 5 van mijn vrienden het spoor op om mij en de overige mensen op het perron aan de voor hun de overkant van het spoor te helpen. Daar stond echter die groep Marrokanen (het kunnen ook Turken geweest zijn, of Algerijnen zoals de politieagente die mii verhoorde of het bureau ook al zei, die lijken nogal op elkaar natuurlijk, zeker snachts met flink wat bier in de maag) met stenen in hun handen te dreigen zodat het gevecht zich uiteindelijk op het spoor voortzette.
Het ging ook allemaal heel snel he, tussen het moment dat ik een klap kreeg en de trein zat misschien 30 seconden, maximaal. Dus echt tijd voor mijn vrienden om de siuatie in te schatten of het overzicht te krijgen was er niet.

Feit blijft wel dat er zonder die gasten die kwamen vechten niks was gebeurd. Dood door schuld zou het dus eigenlijk moeten worden idd, wat hier ook al is geopperd, zeker nu ik wat helderder ben dan gister. Het blijft allemaal gewoon zo tragisch, ook dat echt nét op het moment dat mn vrienden op de rails staan er een IC langs moet komen, we stonden daar al een uur ofzo en hadden nog geen trein gezien
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_64578161
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als ze in een groep waren dan wordt het openlijke geweldpleging.
En het individu met de steen in zijn hand?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64578182
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh dus, de Marokkanen maken per definitie ruzie, en de Nederlanders zijn dan per definitie de slachtoffers. Zo is het dus?
Waar wordt dat gezegd dan, waarom voel jij je altijd zo snel aangevallen en lees je dingen die niet gezegd zijn?
pi_64578201
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Het verbaast mij dat die persoon kennelijk niet naar het ziekenhuis afgevoerd is...Een flinke mishandeling met een steen lijkt mij nogal heftig.
Misschien is dat wel die jongen die dood is, of die zwaar gewond is afgevoerd. En er zouden ook Bulgaren met een steen zijn geslagen, maar over de afloop daarvan staat niets in het bericht op campus.tv..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64578237
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:29 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Als dat zo geweest was dan zou men er niet zo geheimzinnig over doen.
De enige reden dat er zo vaag en geheimzinnig over wordt gedaan is om dat er een grote beerput is.

En het maakt ook verder niet uit of die naffers wel of niet veroordeeld worden door klassen justitie.
Ze gooien alleen maar hun eigen glazen in wanneer deze naffers niet worden veroordeeld, want het volk is helemaal klaar met die naffers.
Het volk is eerder klaar met types zoals jij.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:32:47 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64578258
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:29 schreef Zapato het volgende:
Wat begrijpen mensen nog niet dan? Wij stonden netjes op het perron te wachten met zn allen, ik stond zelf met die Roos van CampusTV te praten (die meer gezien heeft dan ik trouwens) waarop een van haar vrienden en ikzelf uit het niets, zonder enig aanwijsbare reden een klap kregen. Toen renden een stuk of 5 van mijn vrienden het spoor op om mij en de overige mensen op het perron aan de voor hun de overkant van het spoor te helpen. Daar stond echter die groep Marrokanen (het kunnen ook Turken geweest zijn, of Algerijnen zoals de politieagente die mii verhoorde of het bureau ook al zei, die lijken nogal op elkaar natuurlijk, zeker snachts met flink wat bier in de maag) met stenen in hun handen te dreigen zodat het gevecht zich uiteindelijk op het spoor voortzette.
Het ging ook allemaal heel snel he, tussen het moment dat ik een klap kreeg en de trein zat misschien 30 seconden, maximaal. Dus echt tijd voor mijn vrienden om de siuatie in te schatten of het overzicht te krijgen was er niet.

Feit blijft wel dat er zonder die gasten die kwamen vechten niks was gebeurd. Dood door schuld zou het dus eigenlijk moeten worden idd, wat hier ook al is geopperd, zeker nu ik wat helderder ben dan gister. Het blijft allemaal gewoon zo tragisch, ook dat echt nét op het moment dat mn vrienden op de rails staan er een IC langs moet komen, we stonden daar al een uur ofzo en hadden nog geen trein gezien
sterkte! wat een klote begin van 2009.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:33:05 #276
236264 crew  capricia
pi_64578267
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien is dat wel die jongen die dood is, of die zwaar gewond is afgevoerd. En er zouden ook Bulgaren met een steen zijn geslagen, maar over de afloop daarvan staat niets in het bericht op campus.tv..
Nee, want volgende "de verhalen van ooggetuigen" kwamen de gewonde en overleden jongens van het andere perron af over het spoor die vriend te hulp schieten die afgetuigd werd met een steen... Tenminste zo lees ik het.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578275
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Waar wordt dat gezegd dan, waarom voel jij je altijd zo snel aangevallen en lees je dingen die niet gezegd zijn?
Doe niet zo heilig zeg. Iedereen danst hier als geile eendjes op het woord Marokkanen, anders was de zaak allang doodgebloed, en als ik dat benoem, dan wijs je naar mij. Lekkere omgekeerde wereld.
pi_64578298
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, want volgende "de verhalen van ooggetuigen" kwamen de gewonde en overleden jongens van het andere perron af over het spoor die vriend te hulp schieten die afgetuigd werd met een steen... Tenminste zo lees ik het.
quote:
“De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”
pi_64578307
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo heilig zeg. Iedereen danst hier als geile eendjes op het woord Marokkanen, anders was de zaak allang doodgebloed, en als ik dat benoem, dan wijs je naar mij. Lekkere omgekeerde wereld.
Ik zou het voorval even schokkend vinden als er geen Marokkanen bij betrokken waren.
pi_64578332
quote:

[..]

Jij danst het hardst.....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:34:51 #281
236264 crew  capricia
pi_64578333
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zou het voorval even schokkend vinden als er geen Marokkanen bij betrokken waren.
Of Bulgaren...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578351
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het vooral heel erg dom dat mensen over het spoor gaan lopen. Onbegrijpelijk en volgens mij op zich al strafbaar.
pi_64578357
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Jij danst het hardst.....
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:35:50 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64578366
quote:

[..]

je quote alleen de verkeerde om je standpuntje duidelijk te maken.
pi_64578390
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het vooral heel erg dom dat mensen over het spoor gaan lopen. Onbegrijpelijk en volgens mij op zich al strafbaar.
Ik vind dat je het wel in context moet zien.
Tuurlijk is het dom maar in een "ruzie" gebeuren nou eenmaal dingen en dan denk je niet altijd even goed meer na.
pi_64578392
quote:

[..]

Ik heb het dan ook niet over alleen dit onderwerp.
pi_64578454
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over alleen dit onderwerp.
Ik ook niet.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:38:19 #288
236264 crew  capricia
pi_64578456
Maar tot nu toe ontbreekt van de tegenpartij alle spoor?
Zou graag zien dat zij ook verhoord werden...
Zou ze sieren om zich te melden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578472
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef capricia het volgende:
Wie zegt dat die niet verhoord zijn??? Dat lijkt mij wel eigenlijjk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:39:14 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64578485
quote:
ja, zeker nu blijkt dat zij absoluut geen schuld hebben.
pi_64578489
quote:
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:39:49 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64578508
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sterkte! wat een klote begin van 2009.
dat vooral ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64578517
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, op het feit dat niemand zeker weet wat ze ecaxt voor nationaliteit hadden. Het zijn wel weer allochtonen, maar ja, in R'dam wonen natuurlijk ook veel allochtonen en in Outland waren dr ook al ee paar gekken ruzie aan t zoeken, maar dat waren dan gewoon weer Nederlanders. Dr loopt gewoon een hoop gestoord volk rond, die allemaal de bak in zouden moeten.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:40:50 #294
236264 crew  capricia
pi_64578542
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, zeker nu blijkt dat zij absoluut geen schuld hebben.
Ook als ze wel schuld zouden hebben. Gewoon jezelf netjes melden op het politiebureau.
Er is tenslotte wel iemand om het leven gekomen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578548
http://da-basti.hyves.nl/

Hyve van Bas (die is overleden)

http://cool-kev.hyves.nl/

En van Kevin (die zwaargewond is)

Verder als ik zo de verhalen hoor is het dus niet directe opzet, maar zeker wel aanleiding, dus t lijkt me meer dan redelijk dat die vechtjassen aangepakt worden
  Admin vrijdag 2 januari 2009 @ 14:42:02 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64578579
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals het er nu naar uitziet wordt het steeds duidelijker dat ze moedwillig op het spoor liepen...domme actie!
Krijgen ze vast een bekeuring voor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:42:05 #297
236264 crew  capricia
pi_64578583
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, op het feit dat niemand zeker weet wat ze ecaxt voor nationaliteit hadden. Het zijn wel weer allochtonen, maar ja, in R'dam wonen natuurlijk ook veel allochtonen en in Outland waren dr ook al ee paar gekken ruzie aan t zoeken, maar dat waren dan gewoon weer Nederlanders. Dr loopt gewoon een hoop gestoord volk rond, die allemaal de bak in zouden moeten.
Die gewonde jongen is toch ook zwart? Ben je dan ook allochtoon? (ik weet het niet...)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64578591
Niemand gelooft dat dit een ongeluk is.

Ies doofpot koeltoer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64578605
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind dat je het wel in context moet zien.
Tuurlijk is het dom maar in een "ruzie" gebeuren nou eenmaal dingen en dan denk je niet altijd even goed meer na.
Precies, wat zou jij doen als een van je vrienden een klap krijgt op het andere perron? Zoals ik al zei, dr was al een uur geen trein geweest dus dat je dan het spoor op loopt om te helpen ipv van onder station doorgaat is niet zo raar. Dat zouden de meesten doen,
pi_64578647
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Die gewonde jongen is toch ook zwart? Ben je dan ook allochtoon? (ik weet het niet...)
Ja, Kevin is een donkere jongen, maar een Surinamer en zo een heel erg ingeburgerde. Gewoon hier geboren enzo. Ben zelf Nederlands.
pi_64578661
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:42 schreef Zapato het volgende:

[..]

Precies, wat zou jij doen als een van je vrienden een klap krijgt op het andere perron? Zoals ik al zei, dr was al een uur geen trein geweest dus dat je dan het spoor op loopt om te helpen ipv van onder station doorgaat is niet zo raar. Dat zouden de meesten doen,
Inderdaad. Alleen asocialen en lafbakken grijpen niet in, maar die hebben dan ook geen vrienden (en dus zal hen dat nooit overkomen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')