abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:58:08 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64566273
Als man zijnde ben ik het slachtoffer van discriminatie, en met mij nog vele anderen.

Fysiek geweld tegen mannen wordt vaak goedgekeurd door de samenleving, en er heerst een taboe-cultuur op het bespreekbaar maken van geweldsdelicten. Mannen die door moeten lijden onder de tiranieke grillen van vrouwen en hier fysiek onder moeten lijden mogen zich niet in gelijke mate verdedigen. Ze mogen niet terug slaan, ze mogen geen actie ondernemen tegen de kenau die hen aanvalt. Als de betrokken mannen in de openbaarheid treden, dan worden ze belachelijk gemaakt, alsof hun pijn geen recht heeft om te bestaan. Huiselijk geweld tegen mannen word amper geregistreerd door de overheid.

Vrouwen die mannen mentaal kapot maken, worden door de samenleving gedoogd. Niemand die er van op kijkt, en de mannen die lijden worden verzwegen en belachelijk gemaakt.

Als een vrouw door een man verkracht word is het een gruwelijke daad, als een man door een vrouw verkracht wordt hoor je amper mensen over het trauma praten.

Oudere man en jong meisje, de man is ziek en moet volgens velen aan het kruis worden genageld en gecastreerd, maar als een oudere vrouw een jong jongetje neemt, dan moet de jongen maar gelukkig zijn. Alsof jonge mannen geen slachtoffer kunnen zijn van pedofiele vrouwen. Ze worden belachelijk gemaakt door de samenleving, hun hulpkreten worden verstomd, en niemand erkent hun leed.

Vrouwen krijgen rolmodellen, en kunnen van alle kanten op sympathie en steun rekenen wat betreft hun zelfbeeld. Ze kunnen censuur eisen en veranderingen in de manier waarop zaken al jaren gaan. Maar mannen worden overgeslagen. Niemand die zich om het zelfbeeld van mannen bekommert. Alsof alleen meisjes een onmogelijke fysieke standaard voorgeschoteld krijgen! Mannen moeten zich meten met halfgoden en onmogelijke spierbundels.

Als een vrouw vreemdgaat dan is het de schuld van haar man of van haar vriend omdat die haar geen aandacht of cadeautjes meer geeft, of omdat haar vriend zich heeft laten gaan wat zijn uiterlijk betreft. De man moet maar een les leren uit het vreemdgaan van zijn vrouw. Omgekeerd en mannen zijn de grootste klootzakken. Want blijkbaar mogen vrouwen wel onmetelijk dik worden en hoeven ze nooit aandacht aan hun partner te schenken of hen cadeaus te geven, zonder dat iemand het hen kwalijk neemt.

Als je een vrouw bent en je bent maagd, dan ben je puur wezen, een ideaalbeeld, maar een mannelijke maagd ik juist een gebroken man, een man die niet geleefd heeft, niet compleet is, en ongewenst is.

Ik als man ben het zat dat niemand voor mijn rechten opkomt. Vrouwen krijgen alles altijd maar op een dienblad aangereikt.

Ik eis speciale rechten voor mannen!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:04:16 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64566517
Chris Rock zei het gisteravond al mooi: Een man is niets waard: als jij een dakloze man met een hond ziet buiten op straat, dan heb je medelijden met die hond.
pi_64566622
Ik heb juist veel respect voor mannen die als 'maagd' het huwelijk in gaan.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:07:54 #4
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64566653
Ik weet niet met wie jij omgaat, TS, maar dat is in mijn omgeving niet bepaald hoe er gedacht wordt over mannen.
Toeval is toeval
pi_64566734
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef Yi-Long het volgende:
Chris Rock zei het gisteravond al mooi: Een man is niets waard: als jij een dakloze man met een hond ziet buiten op straat, dan heb je medelijden met die hond.
Ik wist niet dat Chris Rock Nederlands kon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:10:37 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64566775
Ik ben het wel eens met de TS dat jarenlang zeuren en jennen ook een vorm van terreur is. En wanneer zo'n vrouw dan eens een keer echt te ver gaat, en zo'n man moegetergd haar een verdiende klap op haar smoel geeft wordt die man vervolgens opgepakt.

Wie veroordeelt de samenleving dan? Die man. Terwijl een klap veel minder erg is dan jarenlang gezeur en gesar.
The End Times are wild
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:13:07 #7
240222 DJ_Jean
De enige echte baas
pi_64566852
Ja inderdaad, die Ida Engberg kreeg laatst meer betaald op een gig dan ik (en alle overige dj's)
Fuck it, ik kan alles
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:13:28 #8
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64566867
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het wel eens met de TS dat jarenlang zeuren en jennen ook een vorm van terreur is. En wanneer zo'n vrouw dan eens een keer echt te ver gaat, en zo'n man moegetergd haar een verdiende klap op haar smoel geeft wordt die man vervolgens opgepakt.

Wie veroordeelt de samenleving dan? Die man. Terwijl een klap veel minder erg is dan jarenlang gezeur en gesar.
Precies! En als de rollen omgedraaid zouden zijn, en de vrouw van het koppel haar man een tik geeft dan hoor je mensen zeggen dat de man het verdiende om fysiek belaagd te worden door zijn vrouw.
I'm hungry!
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:27:38 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64567364
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef Cairon het volgende:

[..]

Precies! En als de rollen omgedraaid zouden zijn, en de vrouw van het koppel haar man een tik geeft dan hoor je mensen zeggen dat de man het verdiende om fysiek belaagd te worden door zijn vrouw.
Tja... als iemand mij slaat, of dat ene vrouw of een man is, dan krijgt diegene gewoon een mep terug. Wat 'de mensen' daar vervolgens van zeggen, moeten ze zelf weten, maar ik laat me niet zomaar slaan door iemand als daar niet een verdomd goede reden voor is (en ik zorg er wel voor dat die reden er nooit is)
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:27:48 #10
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_64567367
Ik dacht dat er nu een PUB topic kwam dat vrouwen in de Hollywood tot 12 uur gratis naar binnen mogen en hij wél moet betalen
pi_64567411
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat er nu een PUB topic kwam dat vrouwen in de Hollywood tot 12 uur gratis naar binnen mogen en hij wél moet betalen
pi_64567488
Eens met TS
TS
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:33:11 #13
125915 Dribbel_
pi_64567547
TS loopt op crocks omdat ie niet stevig in z'n eigen schoenen kan staan Je komt nu net als een wijf over dus qua dat heb je je rechten weer terug
pi_64567697
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef LXIV het volgende:

"Waarom bent u niet gewoon weggegaan?"
Nou ja, daarom dus.

En TS: zodra vrouwen gelijk verdienen en nog zo'n duizend ongelijkheden gladgetrokken zijn praten we verder he.
Nee dus, psychologische mishandeling is ook ogenomen in het strafrecht dus we komen er wel,
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64567727
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
TS loopt op crocks omdat ie niet stevig in z'n eigen schoenen kan staan Je komt nu net als een wijf over dus qua dat heb je je rechten weer terug
Nog erger dan Dick Masterson .
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:41:51 #16
125915 Dribbel_
pi_64567842
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Nog erger dan Dick Masterson .
Die gozer kan ik nog wel ergens waarderen
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:42:05 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64567845
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Waarom bent u niet gewoon weggegaan?"
Nou ja, daarom dus.

En TS: zodra vrouwen gelijk verdienen en nog zo'n duizend ongelijkheden gladgetrokken zijn praten we verder he.
Nee dus, psychologische mishandeling is ook ogenomen in het strafrecht dus we komen er wel,
Zodra vrouwen net zoveel overwerken en net zo technisch begaafd zijn dan praten we verder he.
The End Times are wild
pi_64567856
Emotionele mishandeling is erg, en net als bij de andere mishandeling is het voor buitenstaanders moeilijk te begrijpen waarom de persoon niet gewoon vertrekt.
pi_64567889
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zodra vrouwen net zoveel overwerken en net zo technisch begaafd zijn dan praten we verder he.
Economen e.d. verdienen (vaak) het meest.
pi_64567999
En vrouwen en kinderen werden ook eerst gered toen de Titanic zonk.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:51:06 #21
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64568140
oh en nog een groot maatschappelijk onrecht dat ons mannen word aangedaan...

Een man werkt verdomme 40 uur per week, slooft zich uit en verdient geld, geld waarvan moeders de vrouw elke maand weer twee paar nieuwe schoenen kan kopen, kan blijven wonen in het huis dat ze hebben gekocht of gehuurd, iedere avond kan eten...

en wat moeten mannen aanhoren als ze na een zure dag vol noeste arbeid thuiskomen? Dat ze mee moeten helpen in het huishouden, de afwas moeten doen, de kinderen weg moeten brengen en ophalen, en het huis opruimen, en meer moeten doen in het huishouden.

Alsof we de hele dag voor ons plezier voor een baas werken op een stoffig kantoor vol klagende mensen!? Alsof een fulltime baan een pretje is, een veredelde hobby!
I'm hungry!
pi_64568195
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Cairon het volgende:

Een man werkt verdomme 40 uur per week, slooft zich uit en verdient geld, geld waarvan moeders de vrouw elke maand weer twee paar nieuwe schoenen kan kopen, kan blijven wonen in het huis dat ze hebben gekocht of gehuurd, iedere avond kan eten...

en wat moeten mannen aanhoren als ze na een zure dag vol noeste arbeid thuiskomen? Dat ze mee moeten helpen in het huishouden, de afwas moeten doen, de kinderen weg moeten brengen en ophalen, en het huis opruimen, en meer moeten doen in het huishouden.

Alsof we de hele dag voor ons plezier voor een baas werken op een stoffig kantoor vol klagende mensen!? Alsof een fulltime baan een pretje is, een veredelde hobby!
Hoi, ik werk meer en als ik thuiskom voer ik eerst 3 kinderen, bagger ze uit en prak ze in bed. En hij maar zeiken om nieuwe schoenen he, de parasiet!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:53:29 #23
125915 Dribbel_
pi_64568206
quote:

Jij bent toch degene die daarbij instemt joh lamhaas Wil je dat niet dan wordt je toch lekker zelf huisman joh
pi_64568223
quote:

Dat zou inderdaad alleen van toepassing moeten zijn als zij ook fulltime werkt en een net zo zware baan heeft. Als ze de hele dag alleen thuis is en niet ziek is ofzo zou ze dat prima alleen kunnen doen.
pi_64568264
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Jij bent toch degene die daarbij instemt joh lamhaas Wil je dat niet dan wordt je toch lekker zelf huisman joh
Hennie Huisman.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:56:50 #26
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64568300
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

typisch voorbeeld! Typisch voorbeeld van de bekrompenheid, en de neerbuigende toon die mensen aannemen als het gaat om het leed dat mannen op dagelijkse basis door moeten maken. Alsof wij geen gevoelens hebben. alsof wij alles altijd maar moeten pikken zonder te klagen.
I'm hungry!
pi_64568302
quote:
als een man door een vrouw verkracht wordt hoor je amper mensen over het trauma praten.

Maar gelijkwaardigheid komt van 1 kant.
pi_64568345
Is het een vooroordeel als ik denk dat de meeste vrouwen veel makkelijker te verkrachten zijn dan de meeste mannen dan?
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:02:09 #29
125915 Dribbel_
pi_64568448
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef Cairon het volgende:

[..]

typisch voorbeeld! Typisch voorbeeld van de bekrompenheid, en de neerbuigende toon die mensen aannemen als het gaat om het leed dat mannen op dagelijkse basis door moeten maken. Alsof wij geen gevoelens hebben. alsof wij alles altijd maar moeten pikken zonder te klagen.
Dat komt alleen voor bij mannen die te mak zijn hun bek open te trekken en ook gewoon zeggen waar het opstaan. Dus in zoverre heb je het gewoon zelf in de hand, dat jij nou blijkbaar zo makkelijk over je heen laat lopen staat niet echt in vergelijking met de bekrompenheid van iemand anders natuurlijk.
pi_64568476
Mannen kunnen alleen door mannen verkracht worden.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:03:36 #31
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64568503
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:58 schreef Deliah het volgende:
Is het een vooroordeel als ik denk dat de meeste vrouwen veel makkelijker te verkrachten zijn dan de meeste mannen dan?
Typisch, heel erg typisch.

Er zijn maar weinig mannen die toe zullen geven dat ze door een vrouw aangerand of verkracht zijn, omdat de samenleving het hen bijna onmogelijk maakt om in de openbaarheid te treken. De cijfers zullen dus heel misleidend zijn.

En waarom treden ze niet in de openbaarheid? Omdat er mensen zijn die bij voorbaat al roepen dat mannen "moeilijk" te verkrachten zijn, alsof het onmogelijk is dat mannen het slachtoffer kunnen zijn van vrouwen en verscheidene vormen van agressie. Omdat mensen bij voorbaat al hebben besloten dat mannen die het slachtoffer van sexueel misbruik en geweld door vrouwen, worden omschreven als zwak en ongewenst, "onmannelijk".

dus typisch, dat hier mensen dat beeld maar weer eens bevestigd!
I'm hungry!
pi_64568575
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef Cairon het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mannen die toe zullen geven dat ze door een vrouw aangerand of verkracht zijn, omdat de samenleving het hen bijna onmogelijk maakt om in de openbaarheid te treken. De cijfers zullen dus heel misleidend zijn.

En waarom treden ze niet in de openbaarheid? Omdat er mensen zijn die bij voorbaat al roepen dat mannen "moeilijk" te verkrachten zijn, alsof het onmogelijk is dat mannen het slachtoffer kunnen zijn van vrouwen en verscheidene vormen van agressie. Omdat mensen bij voorbaat al hebben besloten dat mannen die het slachtoffer van sexueel misbruik en geweld door vrouwen, worden omschreven als zwak en ongewenst, "onmannelijk".

Wil je zeggen dat mannen niet een grotere lichamelijke kracht tot hun beschikking hebben?
Het is inderdaad zonde dat mannen nauwelijks geloofd worden en niet serieus genomen worden e.d., daar ben ik het wel met je eens.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:09:22 #33
125915 Dribbel_
pi_64568673
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ze zullen minder snel serieus nemen idd dat is wel zo natuurlijk Verkracht worden door een vrouw tsja dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk.
pi_64568749
Er is een leuke Finse film over. Vrouw wordt verkracht, man gaat vrijuit. Vrouw stalkt man, verkracht hem "terug" en geeft zichzelf terstond aan. Politiebeambte reageert (laatste regel van de film): "Een man kan niet verkracht worden," Vrouw loopt weg. Fade out. The end.
pi_64568883
Terugverkrachten
pi_64568952
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Terugverkrachten
Het leukste woord van 2009
pi_64569129
Zit er dik in ja.
pi_64606641
quote:

Waarom doet dit me denken aan Al Bundy
pi_64607343
Wat een janktopic zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64611622
O, nog een onrecht, mishandelende vrouwen worden niet voor 10 dagen hun huis uitgezet en mannen wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')