Wat is het hoogst verkrijgbare percentage? Ik ken maximaal 79%?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef z80 het volgende:
puur met +- 80% cacao
Lijkt wel een bak strontquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Knoekie het volgende:
Chocolade uit Oaxaca, Mexico.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn halve koffer zit vol ermee
99%, Lindt verkoopt ze o.a. Gewoon in de winkel verkrijgbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat is het hoogst verkrijgbare percentage? Ik ken maximaal 79%?
cacaofantasiequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
je hebt ook van dat gore nepspul, dat zo weinig cacao bevat dat het geen chocolade mag heten
kom een keer naar Duitsland.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat is het hoogst verkrijgbare percentage? Ik ken maximaal 79%?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
99%, Lindt verkoopt ze o.a. Gewoon in de winkel verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
oh, olgens mij was ik daar vroeger helemaal weg van!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef MinderMutsig het volgende:
is eiskonfekt. Van die heel vieze nepchocolade die helemaal wegsmelt op je tong. Niet bij nadenken, gewoon in je mond stoppen en laten smelten.
Ik heb vorige week vijf zakjes meegenomen uit Duitsland. Ik heb er nu nog twee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, olgens mij was ik daar vroeger helemaal weg van!
ik qil ook!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vijf zakjes meegenomen uit Duitsland. Ik heb er nu nog twee.
Mijn moeder kocht ze altijd bij de Wibra.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat eiskonfekt? is dat bij zo'n beetje iedere duitse super te krijgen?
hey, die heb ik wel eens gekocht hier, in den haagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Ik hou van pure chocola hoewel ik ook behoorlijk kan smullen van een reep melkchocola met hazelnoot.
De chocola waar ik echt van kan dromen, omdat het hier niet te krijgen is, en die echt hemels lekker is is:
Cadbury Flake
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |