Dat veel te veel gedronken te hebben ken ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef linebear het volgende:
ja zekerseerst lekker tv gekeken... Toen rond 11 uur naar de Dam gegaan. Anouk en Trijntje gezien...
Na 12 uur even naar de nieuwmarkt geweest... en toen de kroeg in. Te veel gedronken, dus vandaag de hele dag brak op de bank gelegen
We willen niet allemaal voldoen aan het stereotypequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een kloon? o niet weer he bitch. Als ik in Nederland ben, kom je ik hoogst persoonlijk bitchslappen.![]()
o ben E bedoel ik XTC. don''t they teach that at gayschool?
veel lol hebben en mn tijd beter verdelen onder m'n vriendenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:38 schreef linebear het volgende:
ok...verder nog voornemens ?
en lekker snowboarden ?! Damn, dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Cybart het volgende:
Yeah,
en toen had ik 3 maanden vakantie!
ben ik eigenlijk te jong om een beer te zijn?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:57 schreef linebear het volgende:
De kater bijna weer te boven.... liggend op de bank even bedenken wat te openingspost moet bevatten...
Nog meer lekkere beren ?
Nu even maar niet.... trekken de tere zieltjes niet
mischien, als ik in de alpen/oostenrijk/zwitserland/tsjechie of scandinavie beland.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef linebear het volgende:
[..]
en lekker snowboarden ?! Damn, dat zou ik ook wel willen
Waarom zet je dit verhaaltje online? denk je dat al deze mensen dat wel waarderen???....quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Trouwens Ang3l, Freek wil les van jou...
We waren gisteren op stap in de Pallaz en Pecheur, over Pecheyr zei hij dat daar alleen vrouwen komen, over de Pallaz zei die dat daar alleen oude vrouwen komen.
Met vrouwen bedoelt hij nichten en hij wil een jongen.
Overigens over aandacht had ie niet te klagen in Pecheur, volgens mij vond Mitchel hem zelfs leuk, melanie was all over Alexander, echt helemaal wild op hem.
Maar toen zei ik dus tegen Freek dat hij zijn type jongen eerder in de Altstad kon vinden.
Hij kon zich niet voorstellen dat daar ook jongens komen die ook interesse heeft in jongens, hij vroeg me hoe die die dan moest herkennen, en hoe die die dan moest benaderen, bang als ie is dan in elkaar geslagen te worden.
Toen heb ik hem een cursus avond ter plekke belooft en beloofd dat ik een expert voor hem zou zoeken om gezamelijk het jachtterein te leren benutten.
Ik dacht daarbij aan jou, kun je dat en wil je dat=
nee hoor je bent niet te jong... je bent ouder dan mijquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk te jong om een beer te zijn?
en moet een beer altijd van ruige sex houden?
anders ben ik een knuffelbeartje, al werd ik op het frisofeest door Alex en Freek papabeer genoemd.![]()
ik zou zelf nee zeggen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Trouwens Ang3l, Freek wil les van jou...
We waren gisteren op stap in de Pallaz en Pecheur, over Pecheyr zei hij dat daar alleen vrouwen komen, over de Pallaz zei die dat daar alleen oude vrouwen komen.
Met vrouwen bedoelt hij nichten en hij wil een jongen.
Overigens over aandacht had ie niet te klagen in Pecheur, volgens mij vond Mitchel hem zelfs leuk, melanie was all over Alexander, echt helemaal wild op hem.
Maar toen zei ik dus tegen Freek dat hij zijn type jongen eerder in de Altstad kon vinden.
Hij kon zich niet voorstellen dat daar ook jongens komen die ook interesse heeft in jongens, hij vroeg me hoe die die dan moest herkennen, en hoe die die dan moest benaderen, bang als ie is dan in elkaar geslagen te worden.
Toen heb ik hem een cursus avond ter plekke belooft en beloofd dat ik een expert voor hem zou zoeken om gezamelijk het jachtterein te leren benutten.
Ik dacht daarbij aan jou, kun je dat en wil je dat=
jij lijkt cairon wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom zet je dit verhaaltje online? denk je dat al deze mensen dat wel waarderen???....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |