abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 21:58:25 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64566281
Stukje over zn vader was mooi, maar voor de rest is t idd een zeurpartij. Warom kan je niet gelukkig zijn als je een gsm en ipod hebt.

En dat over dat je zwervers geld moet geven, ja waarom? En t schreeuwen mag ook wel minder.
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 21:58:59 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64566306
Vertelt ie ook nog dat ie zn vriendin sloeg?
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:59:12 #28
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64566317
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef SunChaser het volgende:
Stukje over zn vader was mooi, maar voor de rest is t idd een zeurpartij. Warom kan je niet gelukkig zijn als je een gsm en ipod hebt.

En dat over dat je zwervers geld moet geven, ja waarom? En t schreeuwen mag ook wel minder.
Ik denk dat jij al heel gelukkig bent met een van die 2 items
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64566359
Hij zei wel wat over Youp van 't Hek....maar hij heeft ook wel dat soort trekjes. Niettemin een leuke show. Vond 'm leuker dan Dolf, en Dolf vond ik leuker dan Guido, en Guido vond ik leuker dan Youp.
pi_64566372
wat een kudt einde, laatste 15 minute waren echt zwaar ruk, de rest was wel aardig maar niet top te noemen
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:00:48 #31
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64566391
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
Hij zei wel wat over Youp van 't Hek....maar hij heeft ook wel dat soort trekjes. Niettemin een leuke show. Vond 'm leuker dan Dolf, en Dolf vond ik leuker dan Guido, en Guido vond ik leuker dan Youp.
zo houden we de pikorde in leven
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64566414
Leuke show .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 22:02:14 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64566453
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef klusman het volgende:
wat een kudt einde, laatste 15 minute waren echt zwaar ruk, de rest was wel aardig maar niet top te noemen
Hij sloeg de plank goed mis idd. Dat junks mensen zijn, oke. Hij is zelf een junk. Maar verder een hoop gezeur over consumptiemaatschappij.
pi_64566529
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij sloeg de plank goed mis idd. Dat junks mensen zijn, oke. Hij is zelf een junk. Maar verder een hoop gezeur over consumptiemaatschappij.
Geen gezeur, het is gewoon zo, hij sloeg zeker geen plank mis. Mensen zijn doorgeslagen in dit land (ook wel in andere westerse landen, daar niet van). Zag laatst een docu over verschillende mensen op verschillende continenten met hetzelfde beroep, pas toen gingen m'n ogen open. We hebben veeeeeel te veel. En vooral veel van wat we niet nodig hebben. Maar dat is mijn mening.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64566552
ik vond het tegenvallen, normaal vind ik hem stukken leuker.
No bitch to me
pi_64566637
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Aoristus het volgende:
hij houdt wel een beetje van zeuren hè?
Zeur niet.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:07:47 #37
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64566645
wow was nooit zo van javier guzman, maar dit was echt goed. inderdaad, veel dieper dan 'grap op grap op grap' maar daarom komt het zoveel beter aan.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_64566684
Hele mooie show, supercynisch.
Met een heel goed einde. Deed me aan Theo Maassen denken zo nu en dan maar ik ben behoorlijk fan van die stijl.

Ik vraag me alleen af in hoeverre dat verslavingsverhaal waar is. Hij heeft ooit gezegd dat hij in een week ofzo is afgekickt door een bepaald medicijn maar in de show komt het er toch op neer dat stoppen met een verslaving meer is dan het alleen niet meer gebruiken. Dus hij gebruikt het handig.
pi_64566691
Er waren leuke momenten maar ook veel teveel stilte zonder grappen naar mijn mening. Het laatste stuk was erg slecht en dat schreeuwen vond ik zwaar irritant.
Tok.
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 22:12:07 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64566823
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Specularium het volgende:

Ik vraag me alleen af in hoeverre dat verslavingsverhaal waar is.
Hij was verslaafd, vocht, sloeg zn vriendin, lokte ruzies uit, sloeg een keer een fan na een optreden omdat ie fan zei dat ie zn show goed vond.

Daarna ging ie in rehab, en zn alcoholverslaafde vader heeft idd zelfmoord gepleegd.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:13:03 #41
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64566850
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Er waren leuke momenten maar ook veel teveel stilte zonder grappen naar mijn mening. Het laatste stuk was erg slecht en dat schreeuwen vond ik zwaar irritant.
waar staat geschreven dat een theatervoorstelling van iemand die 'cabaretier' is, continu lachen moet zijn? juist die stilte, zonder grappen, en echt gebeurd, maakt het indrukwekkend.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_64566882
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij was verslaafd, vocht, sloeg zn vriendin, lokte ruzies uit, sloeg een keer een fan na een optreden omdat ie fan zei dat ie zn show goed vond.

Daarna ging ie in rehab, en zn alcoholverslaafde vader heeft idd zelfmoord gepleegd.
Maar hij speelde wel elke dag een hele show na de vorige dag 2 flessen vodka leeg te zuipen?
Hij overdrijft, op zijn minst.
pi_64566901
Thanks voor de tip ts.
pi_64566940
Ik kijk voor de grappen als ik een sentimentele show wil zien huur ik wel een film ofzo
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 22:17:22 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64567013
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kijk voor de grappen als ik een sentimentele show wil zien huur ik wel een film ofzo
Het had nog erger gekund over zn vader
Javier Guzman vroeger seksueel misbruikt

Maar ja, dat thema had Sara Kroos al
pi_64567029
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Thanks voor de tip ts.
Graag gedaan.
pi_64567122
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef evert het volgende:

[..]

waar staat geschreven dat een theatervoorstelling van iemand die 'cabaretier' is, continu lachen moet zijn? juist die stilte, zonder grappen, en echt gebeurd, maakt het indrukwekkend.
Continu hoeft ook niet maar ik heb bijvoorbeeld in het stuk dat Guzman met het publiek aan het praten was geen een keer moeten lachen. Dat stuk vond ik aardig lang duren en zulke lange momenten zonder een lach op mijn gezicht heb ik gisteren niet bij Youp en Guido gehad. Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander maar naar mijn mening moet er bij dit soort shows regelmatig wat te lachen vallen, maar misschien begrijp ik de bedoeling van deze shows verkeerd.
Tok.
pi_64567205
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Continu hoeft ook niet maar ik heb bijvoorbeeld in het stuk dat Guzman met het publiek aan het praten was geen een keer moeten lachen. Dat stuk vond ik aardig lang duren en zulke lange momenten zonder een lach op mijn gezicht heb ik gisteren niet bij Youp en Guido gehad. Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander maar naar mijn mening moet er bij dit soort shows regelmatig wat te lachen vallen, maar misschien begrijp ik de bedoeling van deze shows verkeerd.
Welk stukje bedoel je?
Het einde of Justin met zijn vriendin ( )?
pi_64567394
Ik kan dat wat sentimentele juist wel waarderen op z'n tijd
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:28:50 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64567416
Was leuk. Was het vergeten dus heb ik 20 min gemist , zat naar Dolf te kijken maar daar was geen zak aan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')