Ik denk dat jij al heel gelukkig bent met een van die 2 itemsquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef SunChaser het volgende:
Stukje over zn vader was mooi, maar voor de rest is t idd een zeurpartij. Warom kan je niet gelukkig zijn als je een gsm en ipod hebt.
En dat over dat je zwervers geld moet geven, ja waarom? En t schreeuwen mag ook wel minder.
zo houden we de pikorde in levenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
Hij zei wel wat over Youp van 't Hek....maar hij heeft ook wel dat soort trekjes. Niettemin een leuke show. Vond 'm leuker dan Dolf, en Dolf vond ik leuker dan Guido, en Guido vond ik leuker dan Youp.
Hij sloeg de plank goed mis idd. Dat junks mensen zijn, oke. Hij is zelf een junk. Maar verder een hoop gezeur over consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef klusman het volgende:
wat een kudt einde, laatste 15 minute waren echt zwaar ruk, de rest was wel aardig maar niet top te noemen
Geen gezeur, het is gewoon zo, hij sloeg zeker geen plank mis. Mensen zijn doorgeslagen in dit land (ook wel in andere westerse landen, daar niet van). Zag laatst een docu over verschillende mensen op verschillende continenten met hetzelfde beroep, pas toen gingen m'n ogen open. We hebben veeeeeel te veel. En vooral veel van wat we niet nodig hebben. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij sloeg de plank goed mis idd. Dat junks mensen zijn, oke. Hij is zelf een junk. Maar verder een hoop gezeur over consumptiemaatschappij.
Zeur niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Aoristus het volgende:
hij houdt wel een beetje van zeuren hè?
Hij was verslaafd, vocht, sloeg zn vriendin, lokte ruzies uit, sloeg een keer een fan na een optreden omdat ie fan zei dat ie zn show goed vond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me alleen af in hoeverre dat verslavingsverhaal waar is.
waar staat geschreven dat een theatervoorstelling van iemand die 'cabaretier' is, continu lachen moet zijn? juist die stilte, zonder grappen, en echt gebeurd, maakt het indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Er waren leuke momenten maar ook veel teveel stilte zonder grappen naar mijn mening. Het laatste stuk was erg slecht en dat schreeuwen vond ik zwaar irritant.
Maar hij speelde wel elke dag een hele show na de vorige dag 2 flessen vodka leeg te zuipen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij was verslaafd, vocht, sloeg zn vriendin, lokte ruzies uit, sloeg een keer een fan na een optreden omdat ie fan zei dat ie zn show goed vond.
Daarna ging ie in rehab, en zn alcoholverslaafde vader heeft idd zelfmoord gepleegd.
Het had nog erger gekund over zn vaderquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kijk voor de grappen als ik een sentimentele show wil zien huur ik wel een film ofzo
Continu hoeft ook niet maar ik heb bijvoorbeeld in het stuk dat Guzman met het publiek aan het praten was geen een keer moeten lachen. Dat stuk vond ik aardig lang duren en zulke lange momenten zonder een lach op mijn gezicht heb ik gisteren niet bij Youp en Guido gehad. Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander maar naar mijn mening moet er bij dit soort shows regelmatig wat te lachen vallen, maar misschien begrijp ik de bedoeling van deze shows verkeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef evert het volgende:
[..]
waar staat geschreven dat een theatervoorstelling van iemand die 'cabaretier' is, continu lachen moet zijn? juist die stilte, zonder grappen, en echt gebeurd, maakt het indrukwekkend.
Welk stukje bedoel je?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Continu hoeft ook niet maar ik heb bijvoorbeeld in het stuk dat Guzman met het publiek aan het praten was geen een keer moeten lachen. Dat stuk vond ik aardig lang duren en zulke lange momenten zonder een lach op mijn gezicht heb ik gisteren niet bij Youp en Guido gehad. Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander maar naar mijn mening moet er bij dit soort shows regelmatig wat te lachen vallen, maar misschien begrijp ik de bedoeling van deze shows verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |