Great minds think alike: heb net de platinum collection binnen gehaaldquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Toen ik laatst Deep Purple hoorde bijvoorbeeld ging ik ook uit mijn dak
wtf is dat?quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Hey
Begint morgen de normale programmering al?
M'n ongeduldige karakter zwengelt dan toch liever de computer aan om ze sneller binnen te halen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De top 2000 is trouwens sowieso aanstekelijk. Heb gelijk zin om zaterdag de stad in te gaan en cd`s te gaan kopen![]()
Ik word over een paar maanden 20quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Goh, 20 worden vond ik veel, veel erger dan 30 worden. Voortschrijdend inzicht denk ik.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Great minds think alike: heb net de platinum collection binnen gehaald![]()
oehquote:
Ik moet nog 20 wordenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Goh, 20 worden vond ik veel, veel erger dan 30 worden. Voortschrijdend inzicht denk ik.
Een glas alcohol er in één keer inkieperen.quote:
Die clip is inderdaad legendarisch hilarischquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oeh![]()
![]()
een van de grappigste video`s ooit![]()
Dat doe ik ook met grote regelmaatquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n ongeduldige karakter zwengelt dan toch liever de computer aan om ze sneller binnen te halen.![]()
Zekerquote:
Ik ken alleen de 'bekende' nummers van ze.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken alleen de 'bekende' nummers van ze.Ik zit gewoon vol met RTL Boulevard-achtige feitjes zoals 'hoe heet de zanger van...' en 'wie was er getrouwd met...' en 'hoeveel kleurspoelingen heeft Madonna gehad van '91 tot '02', dat soort dingen. Nee, ik ben er niet trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |