Ik heb het 8 minuten volgehouden en toen had ik echt het plaatsvervangende schaamte-gevoel. Open deuren, inkoppers en net zo grappig als het krassen met een roestige vork over een krijtbord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Beide
'k Heb Weijers vanmiddag een stukje gezien en hij was gewoon niet grappig
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het 8 minuten volgehouden en toen had ik echt het plaatsvervangende schaamte-gevoel. Open deuren, inkoppers en net zo grappig als het krassen met een roestige vork over een krijtbord.
Ik ben trouwens klaar met Top 200 a go go kijken, de aflevering stond er niet in z'n geheel op.Maar de stukjes met Ekdom wel!
Wat kan die gast toch heerlijk vertellen over muziek. Ik ga dit weekend z'n boek halen.
Da's een goeie koop, ben er zo goed als in één keer doorheen geknald.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het 8 minuten volgehouden en toen had ik echt het plaatsvervangende schaamte-gevoel. Open deuren, inkoppers en net zo grappig als het krassen met een roestige vork over een krijtbord.
Ik ben trouwens klaar met Top 200 a go go kijken, de aflevering stond er niet in z'n geheel op.Maar de stukjes met Ekdom wel!
Wat kan die gast toch heerlijk vertellen over muziek. Ik ga dit weekend z'n boek halen.
Youp was leukerquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guido was leuker dan Youp
Er is ook een Wish you were here van Rednex, maar die kan je maar beter vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:04 schreef Seam het volgende:
Toen ik Wish You were Here hoorde dacht ik dat het Pink Floyd zou worden
Maar dit is ook best leuk![]()
Deed het pijn?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's een goeie koop, ben er zo goed als in één keer doorheen geknald.
Ja bedankt he.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is ook een Wish you were here van Rednex, maar die kan je maar beter vergeten
Mag ik ze ook allebei door de gehaktmolen halen? Da's pas lachen.quote:
-1 voor voorspelbare reactiequote:
Echt he. Zo aanstekelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:04 schreef Seam het volgende:
Toen ik Wish You were Here hoorde dacht ik dat het Pink Floyd zou worden
Maar dit is ook best leuk![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja bedankt he.Nu heb ik het in m'n hoofd.
"Wish you were here, me oh my countryman wish you were here."
106. (+3) 10000 (+244) Sersjeequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Seam het volgende:
478. () 04066 () Seam
Sinds ik bij de SC mee post schieten mijn postcounts omhoog
In de afgelopen twee weken meer dan 2300 posts
Toen ik laatst Deep Purple hoorde bijvoorbeeld ging ik ook uit mijn dakquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik ook
die hoor je veel te weinig
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
+1 voor het uit het hoofd op kunnen noemen van de naam van de zanger toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |