quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Timo20 het volgende:
we are the children of the night![]()
![]()
waar is Gabbering?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
2009 gaat het jaar worden van de Happy Hardcore!
Coen was ook erg goed, Giel hing me wel echt de keel uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Eerbetoon aan de beste van de 3 Glazen Huis-DJ's van vorig jaar en dat ook nog eens met afstand: Paul Rabbering
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik gaat ff gezellig doen, potje Catan doen!
Om niet te spreken over de appelflappenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Al springend door de kamer voel ik de oliebollen toch erg goed.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
de come back van de happy hardcore. ik zou me kapot lachenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
2009 gaat het jaar worden van de Happy Hardcore!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Eerbetoon aan de beste van de 3 Glazen Huis-DJ's van vorig jaar en dat ook nog eens met afstand: Paul Rabbering
Zo nu en dan is het inderdaad wel tof. Paul Rabbering doet dat goed om gewoon 1x in de week een Happy Hardcore plaat te draaienquote:
Niks voor mijquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Precies jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo nu en dan is het inderdaad wel tof. Paul Rabbering doet dat goed om gewoon 1x in de week een Happy Hardcore plaat te draaien.
En de wafels die me de oren uitkomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Om niet te spreken over de appelflappen
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef Timo20 het volgende:
de come back van de happy hardcore. ik zou me kapot lachen![]()
![]()
Dan blijft het leuk inderdaad, zou er niet aan moeten denken om dat erg veel te horen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo nu en dan is het inderdaad wel tof. Paul Rabbering doet dat goed om gewoon 1x in de week een Happy Hardcore plaat te draaien.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En de wafels die me de oren uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |