Helemaal mee eens. Was bij die wedstrijd in de rust overschakeld naar een Spaanse commentator. Ook al deelde ik zijn enthousiasme bij de 2-1, 3-1 en 4-1 nou niet echtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eeuwig zonde dat Reitsma Ajax - PSV heeft mogen verslaan. "Daar komt de 1-0. Ja. Ja. 1-0." Dat terwijl het hele stadion zowat afgebroken wordt, een beetje meer passie mag wel hoor.
In ieder geval houdt Reitsma het bij wat hij op het moment ziet. Zo abstract mogelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef _Mike_ het volgende:
Ik walg niet echt van Reitsma maar ik vind hem zo slaapverwekkend...
Abstract?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval houdt Reitsma het bij wat hij op het moment ziet. Zo abstract mogelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval houdt Reitsma het bij wat hij op het moment ziet. Zo abstract minimaal mogelijk.
Volgens mij wordt er geen weekoverzicht meer gehouden van de Eredivisie in Voetbal International.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Tommy2K het volgende:
Ik vind Leo Driessen inderdaad heel erg vervelend.
De kerel is ook nog niet eens objectief. Hij is op z'n slechts wanneer er zo'n weekoverzichtje is bij Voetbal Insite, dan hoor je tijdens de interviews van trainers / spelers / scheidsrechters allemaal oordelen op de achtergrond van deze nare man. ("Oh ja, en dit zag je niet, brilletje nodig?")
Ik ken nog een uitspraak van Westerman:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef Loohcs het volgende:
Arno Vermeulen, die heeft een irritante stem en doet enorm uit de hoogte.
Koert Westerman, de overdreven schreeuwerd uit de Talpa/Tien tijd, die dacht dat je al over een kans mocht spreken als de bal net over de middenlijn was.
Inderdaad. Koertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef Loohcs het volgende:
Koert Westerman, de overdreven schreeuwerd uit de Talpa/Tien tijd, die dacht dat je al over een kans mocht spreken als de bal net over de middenlijn was.
Alsof hij het PSV niet gunde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dacht ik ook ja.
"HET IS NIET TE GELOVEN, PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN." Met zijn gare stem.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Leo Driessen ging toch een keer 93 minuten lang door over Suarez?
Pro feyenoord als maar kan, die koekebakkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja![]()
Op Tele 2 vond ik 'm altijd zo anti Feyenoord en pro ajax.
Nu is hij anti alles en iedereen geloof ik
Gelukkig dat hij geen Voetbal Insite gepresenteerd heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja![]()
Op Tele 2 vond ik 'm altijd zo anti Feyenoord en pro ajax.
Nu is hij anti alles en iedereen geloof ik
Ik zie het dan al voor mequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij geen Voetbal Insite gepresenteerd heeft.
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Pro feyenoord als maar kan, die koekebakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |