abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65880738
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt mij niet.
Het salaris wat Huntelaar nu krijgt kan Ajax niet betalen.
Als ik een baan aanneem waar ik meer verdien, maar die ik niet leuk vind, dan zou ik graag weer dat extra loon inleveren om naar mijn leuke baan terug te keren.

Maar zo denken voetballers denk ik niet... Al wordt hij wel minder waard naarmate hij minder (kan) scoren, dus...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65880751
Die bonussen zijn toch voor het grootste gedeelte op basis van dat Real de CL haalt of wint oid - niet of Huntelaar x wedstrijden speelt?
pi_65880933
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Als ik een baan aanneem waar ik meer verdien, maar die ik niet leuk vind, dan zou ik graag weer dat extra loon inleveren om naar mijn leuke baan terug te keren.

Maar zo denken voetballers denk ik niet... Al wordt hij wel minder waard naarmate hij minder (kan) scoren, dus...
Is niet alleen het salaris, ook de status
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 9 februari 2009 @ 14:44:37 #279
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65880988
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Is niet alleen het salaris, ook de status
De status van een voetballer die in Nederland een ster is, maar in de echte top en de echt grote competities jammerlijk mislukt.
pi_65881091
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De status van een voetballer die in Nederland een ster is, maar in de echte top en de echt grote competities jammerlijk mislukt.
Das nog te vroeg om nu al te bepalen. Daarvoor heeft hij te weinig kunnen laten zien.
Bedoel het vooral als afweging om over te stappen van Ajax naar Madrid.

Ben trouwens ook benieuwd of dit hele gedoe invloed heeft op de basisselectie van het NL elftal
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_65881223
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]
Ben trouwens ook benieuwd of dit hele gedoe invloed heeft op de basisselectie van het NL elftal
Dat neem ik aan van wel. Van Persie gewoon in de spits.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:52:03 #282
144262 thewishmaster
pi_65881264
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat neem ik aan van wel. Van Persie gewoon in de spits.
Wat er tegen Tunesië gebeurt boeit nog niet eens zo, maar je kunt niet in kwalificatiewedstrijden met een spits beginnen die gemiddeld een kwartier per wedstrijd meedoet.
pi_65881991
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Das nog te vroeg om nu al te bepalen. Daarvoor heeft hij te weinig kunnen laten zien.
Bedoel het vooral als afweging om over te stappen van Ajax naar Madrid.

Welk gedoe heb je het nu over? Dat hij niet binnen een paar maanden een basisplaats heeft afgedwongen bij een van de grootste clubs ter wereld of dat verzonnen verhaal in een tabloide sensacionalista
pi_65882374
quote:
'Uiteraard wil ik niet weg bij Real'

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar hoorde maandag even voor de training van het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA dat hij volgens de Spaanse sportkrant AS alweer wil vertrekken bij Real Madrid. ,,Dat is best wel vreemd'', stelde de spits nuchter. ,,Want ik heb met geen journalist gesproken. Maar het lijkt mij duidelijk dat ik liever langer dan een kwartiertje per week wil voetballen. Dan verklap ik geen geheim.''

Op aandringen van trainer Bernd Schuster verhuisde de spits vorige maand voor zo'n 27 miljoen euro van Ajax naar de kampioen van Spanje. De aanvaller was nog maar net gepresenteerd in Madrid, of de Duitse oefenmeester moest plaatsmaken voor Juande Ramos. De Spaanse coach gunde Huntelaar in de laatste zeven competitiewedstrijden slechts 151 speelminuten. Zaterdag tegen Racing Santander moest hij zelfs de hele wedstrijd toekijken.

,,Leuk is anders, maar Real Madrid heeft de laatste zeven duels wel gewonnen. Raul, toch een clubicoon, functioneert prima in de spits. Ik moet gewoon geduld hebben en op mijn kans wachten. Hoe moeilijk dat ook is. Uiteraard wil ik nu niet weg bij Real Madrid. Ik ga ook niet zeggen dat ik in de zomer naar een andere club wil, als ik ook de komende maanden nauwelijks aan voetballen toekom. Maar ik hoop wel op meer speeltijd.''

Huntelaar kan zich dit seizoen niet meer in de Champions League onderscheiden. Real Madrid mocht van de UEFA nog maar één nieuwe speler voor het prestigieuze bekertoernooi voor clubteams inschrijven. Trainer Ramos gaf de voorkeur aan middenvelder Lassana Diarra. ,,Dat was ook een flinke tegenvaller,’’ bekent Huntelaar. ,,Maar de club wilde het liefst mij en Diarra inschrijven. Dat mocht echter niet. En regels zijn helaas regels.’’

Bert van Marwijk is tot nu toe erg tevreden over de prestaties van Huntelaar in het Nederlands elftal, die in achttien interlands al tien keer doel trof. ,,Maar ik heb ook gehoord dat de bondscoach vindt dat ik meer moet spelen. Geloof me, ik wíl ook meer spelen en ik wil natuurlijk ook bij het Nederlands elftal blijven,’’ aldus de centrumspits die bij Oranje moet concurreren met Dirk Kuijt en Robin van Persie.

Spijt van zijn overgang naar Real Madrid heeft hij nog niet. ,,Spijt is een groot woord,’’ zegt de spits die bij Ajax onder Marco van Basten altijd eerste keus was. ,,Ik volg Ajax nog op de voet. Het is echt erg dat het de laatste weken zo slecht gaat. Ik moet me echter concentreren op de kansen die ik bij Real Madrid krijg. Ook al zijn het nu maar vaak invalbeurten van vijftien minuten.’’
pi_65885764
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef Skwish het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Real met een speler als Huntelaar moet (gekocht voor een belachelijk hoog bedrag).
Tijdens de zomer in een deal met Benzema betrekken wellicht....
pi_65888787
Zag hem net in een interview in het sportjournaal, hij klonk nou niet echt overtuigend
Love is in the air!
  maandag 9 februari 2009 @ 18:56:35 #287
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65888881
Hij was er duidelijk al helemaal klaar mee indd, alleen zegt hij dat wat voorzichtig.
Geef mij maar Amsterdam
pi_65889802
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Smeich het volgende:

[..]

Tijdens de zomer in een deal met Benzema betrekken wellicht....
Denk niet dat Huntelaar zin in een vertrek heeft naar Lyon.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65905059
quote:
Huntelaar: Ben niet echt geduldig

AMSTERDAM - ‘Ik wil niet op stel en sprong weg. Maar het moet de komende tijd wel gaan veranderen,’’ zegt Klaas Jan Huntelaar na de training van het Nederlands elftal.

De spits heeft het over zijn situatie bij Real Madrid. In zorgvuldig afgewogen zinnen legt hij zijn teleurstelling op tafel.

Het heeft iets wreeds dat hij dat uitgerekend doet op het veld van Ajax, op de plaats waar hij drie jaar lang het ene na het andere doelpunt maakte en zijn miljoenentransfer naar Spanje verdiende. Daar aangekomen staat Huntelaar na anderhalve maand nog op nul treffers en onder trainer Juande Ramos is hij, zoals hij het zelf noemt, ‘spits voor een kwartiertje’.

,,In dat kwartier ben ik enorm gefocust en wil ik het allemaal laten zien. Maar in een kwartier kun je niet veel doen. Ik heb inmiddels een gesprek gehad met de trainer. Die zegt dat hij heel tevreden over me is en dat ik moet wachten op mijn kans. Dat probeer ik dus te doen, maar iedereen die me kent weet wel dat ik nou niet echt een geduldig iemand ben.

,,Ik wil zo snel mogelijk. Maar voorlopig heeft Real zeven keer op een rij gewonnen, met Raúl staat er een icoon in de spits en Higuain maakt als tweede spits veel belangrijke doelpunten (de Spaanse pers heeft uitgerekend dat Higuain na de winterstop met zijn goals 15 punten pakte voor Real, red.). Met de club gaat het dus momenteel gewoon goed.’’

Als hij het nuchter analyseert, had zijn entree bij de Koninklijke op geen beroerder moment kunnen vallen. Huntelaar was in december amper een dag aan het trainen, toen Real trainer Bernd Schuster ontsloeg. Een paar weken later trad voorzitter Calderon af en aan de stoelpoten van technisch directeur Mijatovic wordt voortdurend gezaagd. Omdat Schusters opvolger Ramos maar een contract voor zes maanden heeft en een langer verblijf met zeges moet verdienen, heeft hij al zijn aandacht gericht op het neerzetten van de defensieve organisatie. Elke week met 1-0 winnen door een bevlieging is bij wijze van spreken al genoeg. En dan is Huntelaar ook nog eens niet ingeschreven voor de Champions League.

,,Ik baalde dat Schuster al meteen weg was,’’ zegt de Achterhoeker. ,,Hij had zich in het openbaar positief over me uitgelaten. En dat hele ChampionsLeague-verhaal kwam er meteen achteraan. Eerlijk gezegd begrijp ik geen bal van de regel op basis waarvan ik niet mag spelen. Maar ik ben wel de pineut. Ik wil het de club niet verwijten, zij zijn er ook door verrast en hebben het nog aangevochten. Maar dat baatte niet.’’

Ook Huntelaar hoort mensen nu zeggen: hij had Ajax niet tussentijds moeten verlaten. ,,Maar moet je dan nee zeggen als Real Madrid op de stoep staat? Het is de grootste club ter wereld en ze waren ook nog eens bereid een enorme transfersom te betalen. Op sommige dingen heb je gewoon geen invloed, dat is het onvoorspelbare van de voetballerij.’’

Hoe zeer hij ook baalt, één ding wil Huntelaar met kracht ontkennen. Hij heeft zeker nog niet besloten dat hij na dit seizoen alweer weg wil. De Madrileense sportkrant AS bracht dat bericht gisteren in de wereld. Nota bene uit de mond van Huntelaar zelf. ,,Maar dat verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. Ik heb met niemand gesproken. Weet ik meteen hoe het in de Spaanse pers blijkbaar soms werkt.’’

Ook Rafael van der Vaart komt onder trainer Ramos nauwelijks aan spelen toe bij Real Madrid. Afgelopen zondag mocht hij tegen Racing Santander eindelijk weer eens in de basis beginnen.

,,Ik hoop daar elke dag dat mijn kans komt. Het deed me dan ook goed dat ik weer speelde,’’ zegt de middenvelder die ook met Oranje is meegereisd naar Tunesië.

Madrid won zondag met 1-0 en Van der Vaart werd in de 78ste minuut vervangen door Marcelo. Kort daarvoor kreeg de ex-Ajacied wel zijn vijfde gele kaart van dit seizoen. ,,Daardoor ben ik helaas geschorst voor de wedstrijd van komende zondag tegen Sporting Gijón.’’

Anders dan Huntelaar wordt Van der Vaart niet ongeduldig. Hij blijft de zonnige kant inzien van het voetballeven in Spanje. ,,Ik lijd niet onder de situatie en ben verder eigenlijk wel gelukkig in Madrid.’’

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:08:23 #290
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_65905174
Als Huntelaar dit allemaal van te voren had geweten (had ie nog bij Ajax gezeten en waren we nu 1e )
pi_65908145
Juve zou hem heel graag in de zomer naar Turijn willen halen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:54:30 #292
144262 thewishmaster
pi_65908175
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Juve zou hem heel graag in de zomer naar Turijn willen halen.
Zit de bank in Italië beter dan de bank in Spanje?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:12:03 #293
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65912276
Hij heeft een beetje een ongelukkige start maar als hij zijn minuten krijgt zal hij gewoon scoren net zoals hij overal heeft gedaan.
#FreeHat
pi_65914916
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij heeft een beetje een ongelukkige start maar als hij zijn minuten krijgt zal hij gewoon scoren net zoals hij overal heeft gedaan.
Maar dat is dus niet voldoende, en hij heeft al minuten gehad.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65916025
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Eerst zien dan geloven.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:17:38 #296
166976 DuvelDuvel
pi_65916850
Met minuten bedoel ik dan wel in de basis beginnen en laten staan een aantal wedstrijden. Als de resultaten dadelijk tegenvallen of er blessures komen mag ik hopen dat ze bij Real slim genoeg zijn om Klaas in de basis te zetten.
#FreeHat
pi_65916933
Ik denk dat Huntelaar het niet gaat redden bij Madrid.
Ik verwacht komende zomer weer een grote aankoop bij Madrid (Benzema ofzo) en dan is het over en sluiten voor Klaas.

Tenzij hij genoegen neemt met een reserve rol.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65917025
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die bonussen zijn toch voor het grootste gedeelte op basis van dat Real de CL haalt of wint oid - niet of Huntelaar x wedstrijden speelt?
Volgens mij is er helemaal geen sprake van bonussen.
pi_65924415
In de zomer gewoon vertrekken.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:08:57 #300
166976 DuvelDuvel
pi_65992265
Scoren nog niet verleerd op de bank van Madrid.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')