abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64560464
Even voor de duidelijkheid, apologetiek en excuus zijn aardig synoniemen van elkaar, er is nooit geclaimd dat een islamitisch persoon dus : Ahmad, Hassan, Tarzan, Recep excuses als persoon moet aanbieden.
pi_64560479
Goed topic.
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:07:35 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64560813
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef LuisEnrike het volgende:

[..]

Het heeft wel degelijk waarde.
Daarbij geeft het ook aan dat jij hun gedrag volledig afkeurd en je er voor schaamt dat zij jou land/religie-genoten zijn.
Ik keur het 100% af, en ik schaam me er ook voor dat het door anderen gebeurt, maar als ik er zelfs niet verantwoordelijk voor ben, of het ooit heb goedgekeurt of whatever, dan ga ik ook mijn excuses niet aanbieden. Ik vind dat dat aan de schuldigen is. Ik vind wat er is gebeurt in Srebrenica ook te walgelijk voor woorden, en 'Nederland' zou zich daar kapot voor moeten schamen.... maar het is niet aan MIJ om daar verontschuldigingen voor aan te bieden: dat is aan de verantwoordelijken. Ik sta wel aan de kant van de mensen die die verantwoordelijken uitkotsen, en excuses van ze eisen.
pi_64560867
Oh ja, de mensen die aanslagen plegen zullen zich niet verontschuldigen. Sterker nog verdedigen dat het juist de bedoeling was, dus ik snap sowieso niet de tegen 'argumenten' onder mom van iemand moet zich er actief van distantiėren. Distantiėren gaat hand in hand met apologetiek, gezien je niet in een no true scotsman fallacy wilt vallen.
pi_64560912
Wat een lief topic zo op 1 jan.
ik hou van holland. jij?
pi_64562265
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Triggershot het volgende:
Oh ja, de mensen die aanslagen plegen zullen zich niet verontschuldigen. Sterker nog verdedigen dat het juist de bedoeling was, dus ik snap sowieso niet de tegen 'argumenten' onder mom van iemand moet zich er actief van distantiėren. Distantiėren gaat hand in hand met apologetiek, gezien je niet in een no true scotsman fallacy wilt vallen.
Is deze post gericht aan mijn adres? Zo ja, ik heb het woord 'actief' nergens gebruikt. Zo nee, dan kun je deze post als niet geschreven beschouwen.

pi_64562566
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is deze post gericht aan mijn adres?

Alleen voor mensen die zich aangesproken voelen.
pi_64565892
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen voor mensen die zich aangesproken voelen.
Nee, omdat ik over distantiėren was begonnen dacht ik eventjes dat je het tegen mij had, maar niet dus.
pi_64567428
Wat houdt moderator/groen in en dan met name 'groen'?
pi_64567573
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat houdt moderator/groen in en dan met name 'groen'?
Groen is de kleur van de islam!

OT: geaccepteerd. Eigenlijk zou je de link naar dit topic in je sig moeten zetten, zodat elke keer dat iemand blaat dat "je nou nooit geluiden hoort uit islamitische hoek om geweld af te keuren" je alleen hoeft te reageren, copypasten en voilą: 250 links die het tegendeel laten zien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64568092
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Groen is de kleur van de islam!

OT: geaccepteerd. Eigenlijk zou je de link naar dit topic in je sig moeten zetten, zodat elke keer dat iemand blaat dat "je nou nooit geluiden hoort uit islamitische hoek om geweld af te keuren" je alleen hoeft te reageren, copypasten en voilą: 250 links die het tegendeel laten zien.
Ohja dat praat het goed
pi_64568152
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Ohja dat praat het goed
Praat wat goed? Het geweld?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64568174
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Praat wat goed? Het geweld?
Joah
pi_64568279
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Joah
Dus als iemand beweert dat geweld nooit veroordeelt wordt uit islamitische hoek en iemand een paar honderd links post die het tegendeel laten zien, dan praat dat geweld goed. Okay.
Ik denk dat ik maar even een opfriscursus logica moet gaan volgen, want je laat me keer op keer in het stof bijten.
pi_64568329
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dus als iemand beweert dat geweld nooit veroordeelt wordt uit islamitische hoek en iemand een paar honderd links post die het tegendeel laten zien, dan praat dat geweld goed. Okay.
Ik denk dat ik maar even een opfriscursus logica moet gaan volgen, want je laat me keer op keer in het stof bijten.
Maakt niet uit, ik word wel vaker als leraar gezien. Maar de leraar heeft gelijk.
pi_64568389
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik word wel vaker als leraar gezien. Maar de leraar heeft gelijk.
Neuh. Maar hij krijgt wel een appel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')