Als je King of Queens grappiger vind dan zou ik toch eens bij een dokter langs gaan. Met alle respectquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:38 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik heb nu een aantal afleveringen bekeken en moet zeggen dat ik het wel aardig vind.
Dat sommige mensen het helemaal te gek vinden en super grappig vind ik (nog) een beetje raar.
Series als the king of queens vind ik toch echt stukken grappiger en beter dan dit, maar dit is mijn mening natuurlijk.
zo denk ik er ook over. HIMYM is velen malen beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je King of Queens grappiger vind dan zou ik toch eens bij een dokter langs gaan. Met alle respect
You gotta be kidding me.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:41 schreef BlackSheep het volgende:
Stormtrooper > SS'er?Really? ......Really?
Ik vind het juist geen 13 in een dozijn comedy, daarom vind ik het hilarisch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoe kan het dat zoveel mensen dit werkelijk hilarisch vinden. Het is een 13 in 'n dozijn comedy... aardig, niet meer dan dat.
Juist niet, de verhaallijnen zijn over het algemeen veel slimmer dan in andere comedy's. Compleet met niet-chronologische verhaallijnen en spannende ontknopingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoe kan het dat zoveel mensen dit werkelijk hilarisch vinden. Het is een 13 in 'n dozijn comedy... aardig, niet meer dan dat.
Nee. Misschien moet je zelf eens wat minder naar haar kijken en de serie zelf volgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef KirkLazarus het volgende:
Of jullie zeggen dat maar en kijken in werkelijkheid alleen vanwege die half-Nederlandse chick
Dat is gewoon niet waar. Dat je het niet leuk vindt, onbegrijpelijk, maar hey, dat kan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef KirkLazarus het volgende:
...quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:02 schreef 2Mini het volgende:
OMG Wie heeft alle 10 de ondertiteling namen van de truck als Ted niet de truck had genomen...
1. Busje Komt Zo
2. Vlam In De Pijp
Ze hadden 69 Chevy best onvertaald kunnen laten hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, engelse woordgrapjes zijn nou eenmaal moeilijk te vertalen. Ik vind dieplader nog best goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |